ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L'AlacantíL'Horta Nord

“Zoom” viatja a Groningen amb joves d’Alboraia, València, Alacant, Sant Antoni, Catarroja i Paterna com a guies locals

Por
Javier Ruiz
PorJavier Ruiz
Licenciado en Periodismo, Máster en Dirección de Comunicación. Comienza en el periodismo local en la extinta La Red Pública y en Radio Buñol, donde hace sus...
RSS
Publicado abril 23, 2025
1.1K vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Nati Groningen Easy Resize.com

Este dimecres 23 d’abril, a les 22:45 h, À Punt es trasllada a Groningen, ciutat estudiantil per excel·lència i capital de la bici dels Països Baixos, de la mà de la reportera Cristina Orts.

Zulima Martí, d’Alboraia, fa quatre anys que viu a Groningen. Ella ens ensenyarà Grote Markt, la plaça principal i un dels espais més representatius de la ciutat. Allí, destaca la Martinikerk, l’església de Sant Martí amb el seu imponent campanar, el Martinitoren.

Elsa Herranz fa quatre anys que va canviar València per Groningen. Durant el programa celebrarem el seu aniversari i li durem uns regalets des de València per a fer-la sentir una mica més prop de casa. Una trobada plena de calidesa, records i germanor.

Javier, d’Alacant des de fa dos anys resideix a Groningen. Visitarem Appingedam, una xicoteta ciutat històrica situada al nord dels Països Baixos, a la província de Groningen i que ens remunta a l’Edat Mitjana.

Lluna López, de Sant Antoni de Benaixeve, fa quatre anys que viu a Groningen. Amb ella recorrerem els famosos canals de la ciutat en un vaixell, una part essencial del paisatge urbà. Com a curiositat, estos canals es van construir per a la defensa i el transport de mercaderies.

Amb Ester Mollà, catarrogina que resideix a Groningen fa set anys, anirem al Zeehondencentrum Pieterburen, el centre de rescat i rehabilitació de foques més important dels Països Baixos i un dels més destacats d’Europa. Situat al xicotet poble de Pieterburen, al nord de la província de Groningen, este centre es dedica a la cura i recuperació de foques malaltes, ferides o orfes.

Nati Mansilla, de Paterna, fa nou anys que hi viu. Ella ens obrirà les portes de la Universitat de Groningen. Fundada l’any 1614, és a dir, a amb més de 400 anys d’història, s’ha consolidat com una universitat d’investigació de renom internacional. El seu enfocament innovador i la comunitat acadèmica multicultural atrauen milers d’estudiants i investigadors d’arreu del món.

Tags: Alboraya Alicante Catarroja Javier Paterna San Antonio de Benagéber València

Lo + leído

Riba-roja blinda el Parque Natural del Túria frente a incendios y especies invasoras con una inversión de 185.000 euros

El Ayuntamiento de Riba-roja de Túria, en colaboración con la Mancomunitat Camp de Túria, ha…

Deu anys de la remodelació de la Plaça de Bous de Xàtiva: de duplicar-se el cost a 12 milions a recinte sense activitat

La Plaça de Bous de Xàtiva és, hui dia, el símbol d'una gestió controvertida que…

Sin rastro de contaminación del campo de Requena: los suelos agrícolas superan el impacto de la DANA

La agricultura de Requena respira tranquila. Tras dos años de análisis minuciosos para evaluar las…

Otras noticias

14 00 230115 TOR PEM 15736
L'Alacantí

Un caso sospechoso de hantavirus en Alicante activa el seguimiento del brote

Por Javier Ruiz
Appa 2
L'Alacantí

APPA y Veolia premian a José Antonio Rico por su mirada al paraíso de las mariposas en la provincia

Por Javier Ruiz
iespatacona noviembre2025
L'Horta Nord

Alboraya prepara el traslado al nuevo IES La Patacona

Por Pau Gómez
5690 paterna fuente del jarro
L'Horta Nord

L’Horta Nord reduce el paro en 902 personas, con bajadas destacadas en Paterna, Burjassot, Moncada y Alboraya

Por Javier Ruiz
Teatro El Progrés de Burjassot.
ComarcalL'Horta Nord

El histórico Teatro El Progrés de Burjassot encara su recta final tras la recepción oficial de las obras

Por Toni Cuquerella
20260502ReuniopoligonElMoliEGM
L'Horta Nord

Foios avanza en la creación de la Entidad de Gestión y Modernización del polígono El Molí

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?