ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Detingut a Carcaixent un home de 60 anys com a presumpte assassí d’una jove desapareguda a la Pista de Silla

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 28, 2021
254 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’home treballava com a comercial en la zona on Florina Gogos va ser vista per última vegada, i el cos de la jove es va trobar el 30 de gener a un canal de reg on va ser llançat

Un home de 60 anys ha sigut detingut a Carcaixent com a presumpte autor de l’assassinat de la jove Florina Gogos, desapareguda el passat mes de gener a la Pista de Silla.

La Guàrdia Civil va començar la investigació el passat 10 de gener, quan una amiga de la víctima va denunciar la seua desaparició. Pel que sembla, cap conegut de la xica sabia del seu parador des del 8 de gener. L’última vegada que van veure a Florina amb vida va ser a la Pista de Silla.

En el transcurs de les investigacions, els agents van ser coneixedors de la denúncia que la víctima havia interposat contra dos presumptes proxenetes quan residia a Alemanya. Aquesta línia d’investigació es va descartar quan es va comprovar que no existia cap relació amb la desaparició de la xica.

El passat dia 30 de gener va ser trobat el cos de Florina Gogos en un canal de reg conegut com el Camí de la Font de Mariano, pertanyent al terme municipal de Silla. El canal ressenyat està molt pròxim a la zona on es va veure per última vegada amb vida a la jove. L’autòpsia va revelar que la víctima havia sigut escanyada i, posteriorment, llançada al canal.

Finalment, en el dia de hui, la Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home de 60 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d’un delicte d’assassinat. L’autor treballava com a comercial en la zona on Florina Gogos va ser vista per última vegada. Diverses de les xiques que exercien la prostitució, en la Pista de Silla, van fer saber als investigadors que el presumpte autor consumia amb regularitat serveis sexuals en la zona. El detingut no tenia antecedents policials ni judicials. A més, s’han practicat diversos registres domiciliaris en el municipi de Carcaixent.

Al llarg d’enguany, s’han trobat els cossos sense vida d’altres víctimes i, a priori, amb similars causes de la mort. La Guàrdia Civil ha descartat, amb tota seguretat, la possibilitat que un assassí en sèrie es trobe operant a la Comunitat Valenciana, perquè s’ha pogut corroborar que mai ha existit relació entre els casos.

La detenció ha sigut duta a terme per agents del Grup d’Homicidis i Desapareguts de la Unitat Orgànica de la Policia judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de València.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Carlet.

Tags: Carcaixent

Lo + leído

Coches cargados de pólvora y locales sin permiso: así eran los depósitos de pirotecnia ilegal con 316 kg de petardos

En una operación destinada a garantizar la seguridad ciudadana en el manejo de materias reguladas,…

Paiporta lidera la creación de un gran pulmón verde resiliente frente al riesgo de inundaciones

Paiporta se ha convertido en el epicentro de la estrategia de sostenibilidad y seguridad hídrica…

Veolia revisa más de 250 hidrantes en La Pobla de Vallbona, Benissanó y L’Eliana antes de las Fallas

Los ayuntamientos de La Pobla de Vallbona, Benissanó y L’Eliana han iniciado junto a Veolia,…

Otras noticias

Muestras de agua de l'Albufera.
L' Horta SudLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

El estado de los acuíferos un año después de la catástrofe: La CHJ finaliza los muestreos en el Poyo, el Magre y l’Albufera

Por Toni Cuquerella
Foto1 5
La Ribera Alta

La Guardia Civil descubre un desguace ilegal en la Ribera Alta

Por Pau Gómez
La Guàrdia Civil ha descobert la plantació de marihuana a Alberic.
La Ribera Alta

Un incendi destapa un cultiu il·legal de marihuana a Alberic

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
riu xuquer antella
La Marina BaixaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Casi medio millón de personas en la cuenca del Júcar viven en zonas inundables

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?