ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Carcaixent contracta 114 persones per treballar en estiu dins del pla de Foment de l’Ocupació Agrària

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 8, 2022
287 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Es realitzaran tasques de neteja i de manteniment de camins i barrancs en tot el terme municipal

Durant els mesos de juliol, agost i setembre l’Ajuntament de Carcaixent donarà ocupació a un total de 114 persones; en concret, s’han contractat 99 peons i 15 capatassos que tindran un contracte laboral d’un mes a jornada completa. Aquests contractes seran possibles gràcies a la subvenció de 182.667€ que rep la localitat amb l’adhesió, un any més, al pla de Foment de l’Ocupació Agrària impulsat pel Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social.

Aquest pla d’ocupació té un doble objectiu: d’una banda, pal·liar la desocupació agrícola eventual que es viu en les zones agrícoles durant la temporada d’estiu, a fi de garantir als treballadors aturats del règim agrari un complement de renda. I per una altra, dur a terme millores en les infraestructures del patrimoni rural i forestal.

Concretament, aquestes brigades agràries duran a terme tres projectes d’un mes de duració cadascun en els que s’inclouen tasques dirigides a la prevenció d’incendis, la prevenció d’inundacions, la neteja de barrancs i camins rurals, així com al manteniment i millora d’espais naturals com al paratge de l’Hort de Soriano i la Font de la Parra.

El procés de selecció que es va dur a terme a finals del mes de maig, tenia com a requisit imprescindible estar inscrit al LABORA com a demandant d’ocupació i acreditar la condició de treballador agrari com a mínim 3 mesos durant l’últim any, ja que aquest programa d’ocupació està destinat a complementar la renda dels treballadors del camp durant els mesos d’inactivitat. La selecció del personal s’ha fet seguint els criteris de baremació que marca el Ministeri i que contempla alguns paràmetres com és el nivell de renda dels membres de la unitat familiar, tindre responsabilitats familiars, estar més temps aturat i no haver estat contractat en el mateix programa l’any anterior.

La Regidora d’Agricultura, Sara Diert, assenyala que es tracta d’un programa que “Ajuda als treballadors agrícoles en uns mesos d’atur al sector i beneficia a la localitat, fent-la més habitable”. La Regidora també destaca la tasca de supervisió des del departament d’Agricultura i Medi Ambient, així com de la Guarderia Rural i agraeix la gran llavor de les persones que conformen aquest programa que avui mateix han acabat de netejar el Barranc de Sant Antoni.

Tags: Carcaixent

Lo + leído

La Unió Europea injecta fons per a la restauració d’emergència de la muralla del Castell de Cullera després de la DANA

El patrimoni històric de Cullera rep un impuls definitiu per a pal·liar les greus seqüeles…

Detenido por más de 25 hurtos al descuido en Teulada, Altea y Calp

La Guardia Civil ha arrestado a un individuo acusado de cometer más de veinte hurtos…

Cullera recibe fondos europeos para reparar los daños en su muralla histórica causados por la DANA de 2024

Cullera contará con un impulso económico europeo para recuperar uno de sus símbolos patrimoniales más…

Otras noticias

dtenidoturis
La Ribera Alta

Cae un hombre tras vaciar poco a poco la cuenta de un vecino de 89 años en Turís

Por Javier Ruiz
Egevasa trabajos
La Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Serranía

Egevasa impulsa la renovación de redes de agua y alcantarillado en Alginet, Benifaió, Cheste y Pedralba

Por Javier Ruiz
BalsaLaminacion LaReva 1
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

La CHJ prevé acabar los trabajos en los barrancos de l’Horteta, Gallego y Pozalet en junio

Por Javier Ruiz
Enguix en Castello de la Ribera foto Abulaila 13
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Antella, Algemesí y Corbera concentran algunas de las principales actuaciones del Pla Obert en la Ribera

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?