ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Carcaixent comença la redacció del Pla de Joventut

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 23, 2022
269 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

El pla serà un instrument per treballar millor les polítiques de joventut i donar resposta als interessos i reptes del jovent de la localitat

Carcaixent, a través de la regidoria de Joventut, ha iniciat els treballs previs a la redacció del Pla de Joventut. Hui s’ha presentat un vídeo promocional animant a la participació realitzat en col·laboració amb joves de Guadassuar i Montserrat, localitats amb les que s’està treballant per optimitzar esforços i incentivar la participació del jovent.

El Pla Local de Joventut és una eina de planificació estratègica que permet ordenar els recursos existents en el municipi i definir les actuacions que caldrà desenvolupar durant els propers quatre anys pel que fa a l’àmbit de les polítiques de joventut.

Lluís Candel, regidor de Joventut, ha destacat que es tracta d’un instrument que permetrà aportar legitimitat a estes polítiques municipals i establir-ne un full de ruta, a més de generar espais de treball amb el jovent i la resta d’agents implicats, facilitar l’organització i la coordinació entre recursos, afavorir la participació i la dinamització dels joves de la ciutat i generar aprenentatges i posar en valor el col·lectiu jove.

4 fases

El Pla Local de Joventut està estructurat en quatre fases. La primera consisteix en l’elaboració de la diagnosi, que ha de permetre conèixer i analitzar la situació actual i les inquietuds dels col·lectius juvenils. Per tal d’avaluar la situació actual, s’ha preparat una enquesta per a joves de 12 a 30 anys en la que hauran de contestar a preguntes sobre la percepció que tenen de les persones joves i els problemes que es troben en el seu dia a dia.

En esta fase de diagnosi, hi ha preparada una enquesta específica per als anomenants «informadors/es clau» persones amb un perfil relacionat amb la joventut com professorat, personal municipal, personal sanitari, etc. amb el que es busca una visió diferenciada de la població jove pel seu contacte professional. I per últim, s’ha preparat una tercera enquesta per als regidors i regidores del govern municipal.

Este pas previ d’estudi i diagnosi ha de permetre el disseny i la planificació de les actuacions i passar a la tercera fase, que és la de la seva implementació. L’avaluació

posterior ha de permetre fer balanç i valorar l’efectivitat de les accions i la conveniència de projectar noves iniciatives.

Lluís Candel ha explicat que esta recollida inicial de dades ha de permetre planificar les polítiques de joventut i ha destacat que “per això és essencial que el qüestionari que hem elaborat per detectar aquestes inquietuds arribe al màxim nombre possible de joves”. L’enllaç per accedir a aquesta enquesta es difondrà a través de les xarxes socials de l’Ajuntament i es pot trobar al web www.carcaixent.es.

Un cop obtingut el resultat, el Departament de Joventut crearà grups de discussió que debatran sobre les línies estratègiques i els àmbits en què es vol treballar. El regidor de joventut ha destacat que “formar part d’estos grups, que es trobaran de forma virtual, és una oportunitat per expressar i compartir l’opinió dels joves”. Candel ha afirmat, també, que “volem que estes accions nasquen gràcies a la participació de joves, professionals i entitats, i que cadascú aporte el seu granet de sorra per fer un pla tan realista com siga possible i que també ha de ser flexible, adaptable i obert al diàleg, amb l’objectiu d’empoderar les persones joves, implicant-les activament en el dia a dia del nostre poble. Volem un plà viu i útil que atenga de manera clara i propera les demandes reals de la joventut».

Tags: Carcaixent

Lo + leído

La Unió Europea injecta fons per a la restauració d’emergència de la muralla del Castell de Cullera després de la DANA

El patrimoni històric de Cullera rep un impuls definitiu per a pal·liar les greus seqüeles…

Detenido por más de 25 hurtos al descuido en Teulada, Altea y Calp

La Guardia Civil ha arrestado a un individuo acusado de cometer más de veinte hurtos…

Cullera recibe fondos europeos para reparar los daños en su muralla histórica causados por la DANA de 2024

Cullera contará con un impulso económico europeo para recuperar uno de sus símbolos patrimoniales más…

Otras noticias

dtenidoturis
La Ribera Alta

Cae un hombre tras vaciar poco a poco la cuenta de un vecino de 89 años en Turís

Por Javier Ruiz
Egevasa trabajos
La Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Serranía

Egevasa impulsa la renovación de redes de agua y alcantarillado en Alginet, Benifaió, Cheste y Pedralba

Por Javier Ruiz
BalsaLaminacion LaReva 1
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

La CHJ prevé acabar los trabajos en los barrancos de l’Horteta, Gallego y Pozalet en junio

Por Javier Ruiz
Enguix en Castello de la Ribera foto Abulaila 13
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Antella, Algemesí y Corbera concentran algunas de las principales actuaciones del Pla Obert en la Ribera

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?