ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

L’Ajuntament d’Almussafes convoca ajudes al lloguer de l’habitatge sense límit d’edat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 12, 2021
344 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El Consistori, que destina aquest any 81.785 euros a aquest programa, ha establit quanties màximes de fins a 1.200 euros

L’Ajuntament d’Almussafes ha obert el termini per a presentar la documentació per a acollir-se a les ‘Ajudes al Lloguer’ de l’habitatge a la loclaitat. La convocatòria, en la qual per segona vegada s’elimina el límit d’edat, estarà oberta fins al pròxim dimecres 1 de desembre. El pressupost disponible ascendeix a 81.785 euros, tots ells amb càrrec a fons municipals, i la quantia màxima per persona sol·licitant serà de 1.200 euros.

“Tradicionalment ha sigut la joventut la que pitjor ho ha tingut per a accedir a un habitatge en lloguer, però la situació ha canviat molt i ara les dificultats estan presents per a totes les persones”, assenyala la primera tinenta d’Alcaldia, Davinia Calatayud.

Per segon any consecutiu des de la seua creació, les ‘Ajudes al Lloguer’ impulsades per l’Ajuntament d’Almussafes estan dirigides al conjunt de la població. L’Ajuntament de la localitat manté l’eliminació del límit d’edat existent fins a la convocatòria de 2019 per a fer extensiva la subvenció a tota la ciutadania. “Tradicionalment ha sigut la joventut la que pitjor ho ha tingut per a accedir a un habitatge en lloguer, però la situació ha canviat molt i ara les dificultats estan presents per a totes les persones. Per això considerem que cal fer costat a tota la gent, independentment de la seua edat”, destaca la primera tinenta d’Alcaldia, Davinia Calatayud.

Aquesta és la principal característica de la nova edició del programa, que hui, dijous 11 de novembre, ha obert el període per a presentar sol·licituds. Les peticions podran entregar-se fins al pròxim dimecres 1 de desembre, principalment per via telemàtica a través de la Seu Electrònica, o presencialment en el Pavelló Municipal, el Museu Casa Ayora o el Registre General. Les bases poden consultar-se en el portal web municipal, www.almussafes.net.

Amb les ‘Ajudes al Lloguer’, a les quals es destinen 81.785 euros de fons propis, l’Ajuntament busca facilitar l’accés a l’habitatge habitual i permanent en la zona urbana del terme municipal i concedirà fins a 1.200 euros per a col·laborar en la despesa dels habitatges arrendats entre l’1 d’octubre de 2020 i el 30 de setembre de 2021. És necessari que els veïns o veïnes sol·licitants siguen majors d’edat o menors emancipats empadronats en el municipi amb una antiguitat mínima d’un any.

“Estalviant-se els diners que els proporciona la subvenció, els almussafenys i les almussafenyes poden fer front a despeses tan indispensables com la llum, l’aigua o el gas, per posar alguns exemples, així que considere que es tracta d’una iniciativa molt necessària. El nostre compromís sempre ha estat i estarà amb el suport a la ciutadania en tots els àmbits: el social, l’empresarial i el cultural. No hi ha millor inversió que la que es realitza perquè els nostres veïns i les nostres veïnes puguen viure millor. En eixa línia seguirem”, afig Calatayud.

Documentació

Les persones interessades hauran d’entregar, juntament amb el formulari de sol·licitud, un per titular del contracte de lloguer, fotocòpia del DNI i del contracte de lloguer i els justificants d’haver abonat a la persona propietària totes les mensualitats des d’octubre de 2020 fins a setembre de 2021. En els casos en els quals no es puga justificar el pagament del lloguer mitjançant rebuts de transferències bancàries, serà imprescindible presentar una declaració responsable del propietari de l’habitatge.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 26 de junio

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 26 de junio apunta a una jornada…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el viernes 26 de junio

La previsión meteorológica en Gandia para el viernes 26 de junio anticipa una jornada poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Benidorm para el viernes 26 de junio

Benidorm presenta un viernes 26 de junio muy nuboso con temperaturas entre 22 y 27…

Otras noticias

Natàlia Enguix i Toni Gonzàlez a la Diputació de València.
La Ribera Baixa

La Diputació de València anuncia una ajuda milionària per a Almussafes després de la reunió de Natàlia Enguix i Toni Gonzàlez

Por Toni Cuquerella
MataderoSuecafotoAbulaila2
La Ribera Baixa

Sueca ultima la reforma del antiguo matadero para abrir centro de día en 2027

Por Pau Gómez
5796185291285532298
La Ribera Baixa

Cullera aprueba las obras del colector de aguas residuales del Marenyet

Por Pau Gómez
MG9077
La Ribera Baixa

Cullera amplía su oferta de aparcamiento público para el verano con 1.755 plazas

Por Pau Gómez
Assistents a la inauguració del refugi antiaeri de Cullera.
ComarcalLa Ribera Baixa

Cullera obri al públic el búnquer antiaeri de la Guerra Civil: un túnel en el temps amb les millors vistes al Mediterrani

Por Toni Cuquerella
Decoració del refugi antiaeri de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera obri al públic el seu refugi antiaeri de la Guerra Civil: un viatge subterrani al 1938

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?