ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Carcaixent presenta al a Generalitat els emplaçaments dels possibles nous recursos sociosanitaris

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 9, 2021
435 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La visita ha permès conèixer el projecte ‘Benvingudes’ per a dones víctimes de tràfic de persones de Fundación por la Justicia a l’Hort de l’Àguila

Aquest divendres Carxaixent ha rebut la visita de Francesc Xavier Uceda, Secretari Autonòmic de Planificació i Organització del Sistema i Enric Juan, Director general d’Infraestructures de Serveis Socials acompanyats de l’alcalde Paco Salom i Teresa Oliver, regidora de Benestar Social. La comitiva ha visitat diversos punts de la localitat per valorar la possibilitat d’ubicar infraestructures sociosanitàries de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques inclusives a Carcaixent.

En concret, en el recorregut s’han visitat diversos solars de titularitat municipal; així com l’Hort del Mirador, propietat de la Generalitat, i l’Hort de l’Àguila, de propietat privada i a disposició de Fundación por la Justicia, organització sense ànim de lucre que treballa per la defensa dels Drets Humans.

La Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives havia manifestat el seu interès de dotar a Carcaixent de noves infraestructures per poder completar el mapa de recursos sociosanitaris en la zona i la localitat. Durant la visita, l’alcalde els ha traslladat la predisposició de treballar de forma conjunta per aprofitar els recursos tan públics com privats i millorar els serveis per a la ciutadania.

En eixe sentit, la visita ha permès també conèixer el projecte de Fundación por la Justicia de crear en l’Hort de l’Àguila un Centre d’Acollida, Atenció Integral i Inserció Sociolaboral a dones víctimes de tràfic de persones, ‘Benvingudes’. Tant per a la Conselleria com per al consistori es tracta d’una iniciativa molt interessant, motiu pel qual els han traslladat als representants de la fundació, també presents durant la visita, la voluntat de col·laborar per a que es puga portar a terme.

Paco Salom, alcalde de Carcaixent ha valorat «molt positivament» l’interès de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives per l‘Hort del Mirador com possible seu de serveis de caràcter social, ja que es tracta d’un edifici d’important valor patrimonial que es troba actualment en procés de degradació. L’hort forma part de l’Estació Experimental Agrària, si bé sense cap ús. «Si finalment la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives decidira tirar endavant la proposta, s’aconseguiria el doble objectiu de recuperar un edifici històric al temps que ampliar l’oferta de serveis socials tant de Carcaixent com de la comarca», ha explicat Paco Salom.

Tags: Carcaixent

Lo + leído

Gandia diu adeu al model antic de residus: el pla a 10 anys que transformarà per complet els carrers de la ciutat

Gandia tanca una etapa en la gestió del seu espai públic per a iniciar una…

Fi a la vaga del fem a Sagunt: l’Ajuntament i el comitè segellen un acord amb pujades salarials

El servei de recollida de residus i neteja urbana de Sagunt recuperarà la normalitat de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 22 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el miércoles 22 de julio indica intervalos nubosos con…

Otras noticias

Inauguaración del COTIF en Alcudia
DeportesLa Ribera Alta

l’Alcúdia inaugura el COTIF: un torneo por donde pasaron Scaloni, De la Fuente y 8 finalistas del Mundial

Por Adrián Lupiáñez
Torre dels Coloms d'Alzira.
La Ribera Alta

Llum verda per la restauració de la Torre dels Coloms de la Murta: 1,6 milions per salvar un monument del segle XV

Por Toni Cuquerella
Planta de residus de Guadassuar.
La Ribera Alta

Guadassuar tindrà la planta de tractament de residus voluminosos més gran d’Espanya

Por Toni Cuquerella
Plànol de l'àrea afectada pel pla de mobilitat.
La Ribera Alta

El futur del transport a la Ribera ja es debat: la Generalitat obre a la ciutadania el disseny del nou eix de mobilitat d’Alzira

Por Toni Cuquerella
Visita de la comisionada a la Ribera.
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Inyección millonaria tras la DANA: más de 35 millones para l’Alcúdia y Sollana y el reparto de ayudas en la Ribera

Por Toni Cuquerella
Cotxe de la Policia Nacional
La Ribera Alta

Quatre detinguts a Alzira per la mort d’un obrer clandestí i simular que era un client

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?