NULL
La Regidoria de Participació Ciutadana de l’ajuntament de Xeraco ha iniciat els treballs per elaborar el Pla Urbà d’Acció Municipal (PUAM). Mitjançant el qual, tal com ha indicat la regidora de l’àrea, Maria José Castelló, «es pretén donar veu a la ciutadania per plasmar les seues preferències en aquest pla que recollirà les demandes dels nostres veïns i veïnes».
Ajuntament de Xeraco.
Els objectius del PUAM, segons indiquen les mateixes fonts, se centren en dotar el municipi d’una planificació estratègica que incorpore els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) establerts per l’Agenda 2030, disposar d’un full de ruta d’actuacions en l’àmbit municipal que permeta integrar les prioritats futures respecte a obres i serveis a l’agenda urbana municipal i facilitar l’accés del municipi a convocatòries d’ajuts en l’àmbit provincial, estatal i europeu.
Per a això, anuncien des del consistori, s’ha posat en marxa una enquesta ciutadana que permetrà als veïns i veïnes formar part d’aquest Pla amb les seues propostes i idees.
Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací