NULL
El cartell de Miquel Àngel Muñoz Higueras ha estat el guanyador del I Concurs de ‘La Serp de la Venta’, organitzat per la Regidoria de Festes de l’ajuntament de Xeraco.
En total s’han presentat quatre cartells, segons indiquen fonts municipals, de gran qualitat artística que va dificultar l’elecció per part del jurat que es va reunir per a la seua elecció.
El guanyador del concurs rebrà el premi de 800 euros que es fa entrega aquest dissabte, 31 de juliol, a la planta Baixa de l’Ajuntament. A més, rep una Menció d’Honor (Primer Classificat), Ausiàs Sendra Acosta; i una altra Menció d’Honor (Segon Classificat), Arnau Arbiol González.
«Des de l’Ajuntament es vol agrair la bona acollida a aquesta iniciativa i, a més, la participació dels artistes que han format part d’aquest projecte», apunten les mateixes fonts.
Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací