ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

L’Ajuntament d’Almussafes convoca ajudes al lloguer de l’habitatge sense límit d’edat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 12, 2021
70 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El Consistori, que destina aquest any 81.785 euros a aquest programa, ha establit quanties màximes de fins a 1.200 euros

L’Ajuntament d’Almussafes ha obert el termini per a presentar la documentació per a acollir-se a les ‘Ajudes al Lloguer’ de l’habitatge a la loclaitat. La convocatòria, en la qual per segona vegada s’elimina el límit d’edat, estarà oberta fins al pròxim dimecres 1 de desembre. El pressupost disponible ascendeix a 81.785 euros, tots ells amb càrrec a fons municipals, i la quantia màxima per persona sol·licitant serà de 1.200 euros.

“Tradicionalment ha sigut la joventut la que pitjor ho ha tingut per a accedir a un habitatge en lloguer, però la situació ha canviat molt i ara les dificultats estan presents per a totes les persones”, assenyala la primera tinenta d’Alcaldia, Davinia Calatayud.

Per segon any consecutiu des de la seua creació, les ‘Ajudes al Lloguer’ impulsades per l’Ajuntament d’Almussafes estan dirigides al conjunt de la població. L’Ajuntament de la localitat manté l’eliminació del límit d’edat existent fins a la convocatòria de 2019 per a fer extensiva la subvenció a tota la ciutadania. “Tradicionalment ha sigut la joventut la que pitjor ho ha tingut per a accedir a un habitatge en lloguer, però la situació ha canviat molt i ara les dificultats estan presents per a totes les persones. Per això considerem que cal fer costat a tota la gent, independentment de la seua edat”, destaca la primera tinenta d’Alcaldia, Davinia Calatayud.

Aquesta és la principal característica de la nova edició del programa, que hui, dijous 11 de novembre, ha obert el període per a presentar sol·licituds. Les peticions podran entregar-se fins al pròxim dimecres 1 de desembre, principalment per via telemàtica a través de la Seu Electrònica, o presencialment en el Pavelló Municipal, el Museu Casa Ayora o el Registre General. Les bases poden consultar-se en el portal web municipal, www.almussafes.net.

Amb les ‘Ajudes al Lloguer’, a les quals es destinen 81.785 euros de fons propis, l’Ajuntament busca facilitar l’accés a l’habitatge habitual i permanent en la zona urbana del terme municipal i concedirà fins a 1.200 euros per a col·laborar en la despesa dels habitatges arrendats entre l’1 d’octubre de 2020 i el 30 de setembre de 2021. És necessari que els veïns o veïnes sol·licitants siguen majors d’edat o menors emancipats empadronats en el municipi amb una antiguitat mínima d’un any.

“Estalviant-se els diners que els proporciona la subvenció, els almussafenys i les almussafenyes poden fer front a despeses tan indispensables com la llum, l’aigua o el gas, per posar alguns exemples, així que considere que es tracta d’una iniciativa molt necessària. El nostre compromís sempre ha estat i estarà amb el suport a la ciutadania en tots els àmbits: el social, l’empresarial i el cultural. No hi ha millor inversió que la que es realitza perquè els nostres veïns i les nostres veïnes puguen viure millor. En eixa línia seguirem”, afig Calatayud.

Documentació

Les persones interessades hauran d’entregar, juntament amb el formulari de sol·licitud, un per titular del contracte de lloguer, fotocòpia del DNI i del contracte de lloguer i els justificants d’haver abonat a la persona propietària totes les mensualitats des d’octubre de 2020 fins a setembre de 2021. En els casos en els quals no es puga justificar el pagament del lloguer mitjançant rebuts de transferències bancàries, serà imprescindible presentar una declaració responsable del propietari de l’habitatge.

Tags: Almussafes
00_CARTEL_FIRAXATIVA2025_EDITABLE
comarcalCV_300x600

Lo + leído

El incendio de Teresa de Cofrentes sigue estabilizado y los vecinos regresan a casa

El incendio forestal de Teresa de Cofrentes (Valencia) continúa estabilizado tras afectar a 504 hectáreas…

Quatre dies d’espectacles infantils i familiars al Martínez Bellver per a la Fira d’Agost de Xàtiva

La programació de l’espai de Teatre Infantil i Familiar per a la Fira d’Agost 2025…

El Jardí de la Pau serà l’epicentre musical dels més joves amb el Festival Al Ras de la Fira d’Agost de Xàtiva

 El Jardí de la Pau de Xàtiva tornarà a convertir-se en un espai de referència…

Otras noticias

platja1
La Ribera BaixaTurismo

Sueca intensifica los controles de calidad del agua en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
banderainclusiva
La Ribera BaixaTurismo

Cullera implanta un sistema de banderas accesibles en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
photo5775918951224691239y
CulturarteL' Horta SudLa Ribera Baixa

La Societat Joventut Musical de Albal gana el Certamen de Bandas de Música de Cine de Cullera

Por Redacción ComarcalCV
ENSAYO TABACO
AgronewsLa Ribera Baixa

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

Por Agronews
reparacio camins 1
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura repara i condiciona 35 quilòmetres de camins rurals al terme municipal de Sueca

Por Agronews
250711 VISITA PILAR BERNABy A LA GOLETA 10 2
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern d’Espanya autoritza un transvasament d’arena per a Tavernes i Cullera

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?