ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Carcaixent se suma a la campanya de conscienciació ambiental ‘Mans al Riu’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 9, 2021
233 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La campanya de voluntariat ambiental celebra la seua dotzena edició amb una acció al Parc Fluvial del Barxeta este dissabte

L’Ajuntament de Carcaixent se sumarà un any més al ‘Mans al Riu’, la històrica campanya de voluntariat ambiental de la Fundació Limne, amb la neteja i posada en valor del Parc Fluvial del Xúquer (zona Barxeta) el proper dissabte 11 de desembre. Esta campanya, que se celebra anualment des de fa dotze anys, busca crear consciència en la ciutadania sobre la necessitat d’atendre a l’estat dels nostres rius frenant, en la mesura del possible, les pràctiques que els degraden.

«Mans al Riu» és una jornada de neteja de rius que s’organitza alhora en diversos municipis i que pretén visibilitzar l’estat dels nostres ecosistemes i fer una gestió responsable dels nostres residus. Enguany la campanya arriba a 36 municipis organitzant-se en dos línies d’acció diferenciades: el voluntariat enfocat a la participació de particulars i famílies i, com a novetat de l’edició 2021, una campanya especial pel públic escolar.

Des de Limne assenyalen que «cada any arrepleguem dels rius desenes de neveres, pneumàtics, bombones de butà, mobles o altres andròmines que no pertoquen a la natura». Per això i amb ànim de resoldre el problema, durant el transcurs de la jornada les i els monitors informen els i les participants sobre el destí que correspon a cada residu, donant també detalls de la recollida municipal.

La regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament de Carcaixent, Ana Garrigues, anima la ciutadania a sumar-se a l’acció i col·laborar en la conservació i millora dels nostres ecosistemes. «La presència de plàstic i deixalles en els nostres ecosistemes s’ha convertit en una de les principals preocupacions de lluita contra el clima, accions com la de ‘Mans al Riu’ que ja porta 12 anys són molt importants per traslladar estes preocupacions al nostre entorn immediat, posar-lo en valor i agafar consciència de que els problemes globals també tenen la seua vessant local».

Totes les persones que vulguen unir-se a esta activitat, compromesa i solidària amb el medi ambient, hauran d’acudir el dia 11 de desembre, a les 10 hores, al Pont de l’Horta, des d’on s’accedirà al punt d’actuació. L’organització, amb ànim de proveir tot el material necessari, prega inscripció prèvia per mail ([email protected]) o telèfon (654.07.65.33). Este requisit serà indispensable, ja que l’organització compta amb un pla adaptat a la COVID-19 que inclou, entre d’altres, un aforament limitat a 20 persones per municipi.

Tags: Carcaixent

Lo + leído

Coches cargados de pólvora y locales sin permiso: así eran los depósitos de pirotecnia ilegal con 316 kg de petardos

En una operación destinada a garantizar la seguridad ciudadana en el manejo de materias reguladas,…

Paiporta lidera la creación de un gran pulmón verde resiliente frente al riesgo de inundaciones

Paiporta se ha convertido en el epicentro de la estrategia de sostenibilidad y seguridad hídrica…

Veolia revisa más de 250 hidrantes en La Pobla de Vallbona, Benissanó y L’Eliana antes de las Fallas

Los ayuntamientos de La Pobla de Vallbona, Benissanó y L’Eliana han iniciado junto a Veolia,…

Otras noticias

Muestras de agua de l'Albufera.
L' Horta SudLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

El estado de los acuíferos un año después de la catástrofe: La CHJ finaliza los muestreos en el Poyo, el Magre y l’Albufera

Por Toni Cuquerella
Foto1 5
La Ribera Alta

La Guardia Civil descubre un desguace ilegal en la Ribera Alta

Por Pau Gómez
La Guàrdia Civil ha descobert la plantació de marihuana a Alberic.
La Ribera Alta

Un incendi destapa un cultiu il·legal de marihuana a Alberic

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
riu xuquer antella
La Marina BaixaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Casi medio millón de personas en la cuenca del Júcar viven en zonas inundables

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?