ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Alcúdia de Crespins rep de l’IVACE 197.922 euros per a la millora del Polígon Industrial El Canari

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 4, 2022
113 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Una ajuda que modernitzarà i farà més atractiva l’àrea empresarial, i que a més donarà solucions a les demandes formulades per l’empresariat

L’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) ha concedit a l’Alcúdia de Crespins una subvenció de 197.922 euros per a la millora i modernització del Polígon Industrial El Canari. Una ajuda que, per una banda, modernitzarà, potenciarà i farà més atractiva l’àrea empresarial del municipi, i que per l’altra donarà solucions a les demandes formulades per l’empresariat, ja que està previst invertir en accessibilitat, equipament i seguretat.

Davant aquesta notícia, el regidor d’Indústria, Pedro Garcia, ha assenyalat que amb aquesta subvenció de quasi 200.000 euros les actuacions previstes inclouen la creació de «dues noves zones d’aparcament en terreny municipal, la millora i creació de zones verdes i l’execució d’infraestructures viàries i urbanes que faciliten el trànsit de vianants amb la creació de noves voreres i remodelació de les ja existents». El que suposa, com ha afirmat Garcia: «Un impuls per a afavorir la vida econòmica i industrial del nostre municipi perquè beneficia les empreses ja instal·lades, milloren la qualitat de vida dels seus treballadors i treballadores, i també de la ciutadania i les persones usuàries del polígon», ja que com ha ressaltat el d’Indústria, el polígon «continua sent una important eina per a fer front a l’atur que afecta especialment el nostre poble com poble de l’interior de la Comunitat Valenciana».

Per la seua part, l’alcalde, Pepe Garrigós, ha subratllat la importància de l’esforç inversor que des de 2017 «estem realitzant per a situar l’Alcúdia de Crespins i el seu polígon en el lloc que els correspon amb la millora dels accessos, les infraestructures i els serveis perquè continuen sent espais altament competitius i qualificats, així com

renovar la seua imatge per a atraure la implantació de nous projectes que generen ocupació sostenible i de qualitat». Amb açò, sumem 550.000 euros en inversions en el polígon, ja que aquesta subvenció de l’IVACE se suma a la duta a terme l’any passat, en la qual gràcies als 350.000 euros es van millorar «les connexions de la xarxa, l’asfaltatge, la il·luminació, la seguretat i la senyalística».

Finalment, Garrigós ha apuntat que amb aquesta ajuda «comptem amb una línia específica per a la millora de les àrees industrials dels municipis en risc de despoblació i que hem aconseguit gràcies al govern del Botànic».

Tags: Alcúdia De Crespins

Lo + leído

Agenda esportiva d’À Punt en ràdio i televisió d’este cap de setmana

El programa Punt a punt, presentat per Luis Urrutia, oferix un nou cap de setmana…

Viajar a Argelia en ferry desde la Comunitat Valenciana: una opción cómoda y cada vez más demandada

Con el otoño ya en marcha y muchos residentes de origen argelino planeando sus desplazamientos…

L’Ajuntament de Xàtiva incrementa la seguretat de Bixquert amb patrulles específiques i controls policials permanents

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa un dispositiu especial de vigilància i control a…

Otras noticias

Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Imatge de la reunió de l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, amb representants d'Adif.
La Costera

Xàtiva i Adif avancen en la reordenació de l’estació davant l’arribada de l’AVE

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
PiedraMoixent
AgronewsLa CosteraLa Safor

Las tormentas en La Costera y La Safor causan 9 millones de pérdidas en el campo

Por Redacción ComarcalCV
Punt d'informació del contenidor marró de Xàtiva.
La Costera

La recollida de residus orgànics serà una realitat a Xàtiva a partir de l’1 d’octubre

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?