ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Alcúdia de Crespins obté l’aprovació definitiva del seu PGOU després de 23 anys

Ahir la Comissió Territorial d'Urbanisme ha aprovat de forma definitiva el document presentat per l’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 5, 2023
306 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

El nou Pla General d’Ordenació Urbana de l’Alcúdia de Crespins ja és una realitat després que ahir, i després de 23 anys de tramitació, la Comissió Territorial d’Urbanisme aprovara definitivament el document presentat per l’Ajuntament.

El pla és una fita important amb la qual es facilita el creixement urbanístic i el futur del poble i suposa una nova normativa urbanística actualitzada a les exigències actuals, alhora que dissenya l’Alcúdia de Crespins del futur d’una forma sostenible i amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de la ciutadania, fent viable, a més a més, creixement industrial del poble».

Pel que fa als punts principals del nou PGOU, en aquest s’aprova una ampliació del polígon industrial, que es podrà fer conjuntament o en tres fases, segons les necessitats de sòl industrial. El que facilitarà la implantació d’empreses i creació de nous llocs de treball.

A més a més, es protegeix el riu Sants com a Zona Humida, de la qual es preservaran els seus valors i es farà accessible per a una utilització ciutadana de l’espai compatible amb els valors ambientals reconeguts.

En el Pla també es preveuen les dotacions públiques (zones verdes, aparcaments, parcel·les educatives) necessàries perquè el futur creixement de la població compte amb tots els serveis necessaris per a una adequada qualitat de vida.

Així mateix, es dissenyen unitats d’execució al Riu Nou, Batà i la Zona de l’estació per a facilitar la culminació del nucli urbà, fent les obres d’urbanització necessàries per a obtenir les dotacions viàries, zones verdes i equipaments que falten per executar, permetent així la construcció de noves habitatges. També es delimiten els sectors de minimització d’impacte territorial, a l’efecte de permetre que les edificacions al sòl no urbanitzable, al marge de la disciplina urbanística acabada abans del 20 d’agost de 2014, pugen dotar-se de clavegueram, i accés per als vianants al vial d’accés, perquè a eixa forma puguen aconseguir llicència d’ocupació i una plena legalitat.

Finalment, i pel que fa a el catàleg Béns de Rellevància Local i per tant queden protegits: Nucli Històric Tradicional, Ermita del Santíssim Crist de la Muntanya Calvari, Casalicis del Calvari, Església Parroquial de Sant Onofre, la Fumeral del Batà, Retaule ceràmic de Sant Rafael i Retaule ceràmic del Crist del Calvari.

Tags: admin Alcúdia De Crespins

Lo + leído

Relevo en Manises: Jesús Borràs nuevo alcalde de Compromís tras tomar el relevo del socialista Javier Mansilla

El Ayuntamiento de Manises ha vivido una de las jornadas políticas más significativas del presente…

Paiporta transforma la plaza Vicente Blasco Ibáñez en un gran refugio climático pionero contra las olas de calor

El Ayuntamiento de Paiporta ha dado luz verde a una nueva e importante fase de…

Sagunt a Escena 2026: Programación completa, fechas y grandes figuras del festival en el Teatro Romano

El emblemático Teatro Romano de Sagunt y otros ocho espacios públicos de la localidad se…

Otras noticias

Cotxe de la Policia Nacional
La Costera

Troben el cos sense vida d’un home a l’interior d’un cotxe en un centre comercial de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Obres al castell de Xàtiva.
La Costera

El Castell de Xàtiva es reforça: així és la intervenció d’urgència per a salvar el mur de la plaça d’armes

Por Toni Cuquerella
Futur Deambulatori del Centre Raimon.
La Costera

Més de 9 milions d’euros: Xàtiva tanca l’acord definitiu per a començar les obres del Centre Raimon a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Incendi industrial declarat a Xàtiva.
La Costera

Incendi en una nau industrial de Xàtiva: el foc crema un magatzem de banyeres d’hidromassatge

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
Imatge de la reunió de la delegació de Xàtiva amb el comissionat.
La Costera

Es manté la data d’arribada de l’AVE a Xàtiva per a 2027: el nou comissionat del Corredor Mediterrani reafirma els terminis

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?