ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Alcúdia de Crespins torna a complir el pacte de govern i Compromís relleva al PSPV en l’alcaldia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 17, 2022
306 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Pepe Garrigós és investit com a alcalde de l’Alcúdia de Crespins pel que queda de legislatura en substitució de Roberto Granero

Compromís torna a assolir l’alcaldia de l’Alcúdia de Crespins rellevant al PSPV en compliment del pacte de govern acordat en 2019. Es tracta del segon relleu produït en dues legislatures seguides i amb els mateixos protagonistes: Pepe Garrigós pren la vara de comandament de mans de Roberto Granero com ja va ocórrer en juny de 2017, per acabar la legislatura. Però a més es tracta del tercer relleu després del que ja es va produir en 2006, en aquell moment entre PSPV i Bloc.

Així Pepe Garrigós ja és alcalde de l’Alcúdia de Crespins després del ple celebrat aquest dissabte en què ha sigut investit com a primer edil després de que Roberto Granero presentara la seua renúncia al càrrec el passat dijous.

En les primeres paraules com a primer edil, Garrigós ha volgut agrair de tot cor el suport «de totes les persones que heu confiat en mi i que, amb generositat i responsabilitat, heu fet possible que, a hores d’ara, siga el vostre alcalde; l’alcalde de tots els alcudians i alcudianes». A més, s’ha dirigit a la seua família per reconéixer-ls el seu suport i la seua ajuda incondicional «en aquest projecte de la meua vida».

A continuació, el nou alcalde ha recordat la situació de pandèmia que estem vivint amb unes paraules «per a l’ànim i el record de les famílies que han sofrit directament els seus efectes. En primer lloc, als més de 900 afectats per la pandèmia en l’Alcúdia de Crespins i a les 5 persones mortes a causa d’aquest mal, així com a totes aquelles que d’una forma o una altra han vist com canviaven les seues vides pels efectes econòmics i socials d’aquest maleït COVID».

Al seu discurs, Garrigós, ha afirmat que assumeix «amb decisió, valentia i responsabilitat, el repte de tornar a ser alcalde del meu poble gràcies al pacte de legislatura amb el PSOE, un pacte que ve funcionat amb molt diàleg, bon govern des de 2015 i que tindrà llarga vida en les pròximes legislatures».

També ha volgut confirmar que en l’Alcúdia de Crespins «continuarà el govern de coalició fent una altra manera de fer política. El govern aposta per la justícia social, per l’ajuda a qui vertaderament ho necessita, per no malbaratar els diners públics i per reactivar l’economia i fomentar l’ocupació».

Tags: Alcúdia De Crespins

Lo + leído

La naranja valenciana se hunde un 50% por la «invasión» de cítricos egipcios con pesticidas prohibidos en Europa

La campaña citrícola valenciana atraviesa uno de sus momentos más críticos por una doble presión…

Guerra de cifras del seguimiento de la huelga en educación y 40.000 personas salen a la calle contra la política de la Conselleria

El inicio de la huelga indefinida en la educación pública no universitaria de la Comunitat…

El TSJCV prioriza a los alumnos que preparan la EBAU y no suspende los servicios mínimos en Educación

El Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Valenciana mantiene vigentes los servicios mínimos fijados…

Otras noticias

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, durant la presentació del projecte del Palau de Justícia.
El Camp de MorvedreLa Costera

La paradoxa de la Generalitat: paralitza el Palau de Justícia de Sagunt tot i complir el criteri usat per tombar el de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
DSC01969
La Costera

La Setmana de l’Educació de Xàtiva homenatja 25 docents jubilats i premia els millors expedients

Por Javier Ruiz
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Por Toni Cuquerella
corteluz1
El Camp de TúriaL'Horta NordLa Costera

Estos son los municipios valencianos con cortes de luz esta semana: Moixent, Bétera y Paterna entre los afectados

Por Javier Ruiz
Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?