ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

ADIF licitarà a juny el projecte de la nova estació de l’Alcúdia de Crespins

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 6, 2022
280 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El director general de Conservació i Manteniment d’ADIF ha realitzat l’anunci durant la seua visita a l’Alcúdia de Crespins

El director general de Conservació i Manteniment d’ADIF, Ángel Contreras i el subdirector de Manteniment d’Infraestructures Est, Fernando Ugena han anunciat, aquest matí, davant de l’alcalde de l’Alcúdia de Crespins, Pepe Garrigós, i el vicealcalde, Roberto Granero, la licitació al mes de juny i la posterior construcció de la nova estació i que tot aquest projecte està inclòs al Pla de Rodalies aprovat pel Consell de Ministre, la qual cosa garanteix econòmicament la inversió necessària. D’aquesta manera, segons el govern municipal, es posa fi als anys de lluita i queixes per part del municipi per comptar amb una estació de tren digna, decent i adequada.

Després de la demolició de l’antic edifici l’any 2011 per problemes d’aluminosis en els materials de construcció que feien impossible la seua rehabilitació l’Alcúdia de Crespins continua amb barracons i sense aquesta instal·lació, però, com ha explicat l’alcalde, Pepe Garrigós, hui podem començar a dir que «hi ha llum al final del túnel», ja que després de patir durant 11 anys els barracons, hui «estem d’enhorabona pel compromís que ha adquirit ADIF amb el nostre poble”.

El primer edil ha mostrat la seua satisfacció per poder anunciar a la població que finalment, i després de molts anys de lluita, l’estació serà una realitat. «Com a alcalde sent una alegria immensa perquè aquest era l’objectiu principal que em vaig marcar per concloure la legislatura i ja podem dir que tindrem estació».

Garrigós, també ha assenyalat que ara van iniciar-se uns procediments necessaris com són la redacció, la licitació i tots els passos necessaris per a la construcció de la nova estació. Un procés que pot allargar-se, però que culminarà amb el nou edifici.

Per la seua banda, el vicealcalde, Roberto Granero, ha destacat que «hui hem fet un pas molt important per a aconseguir la nova estació. Després de massa anys sense una estació en condicions i moltes gestions realitzades, ADIF ha posat terminis per a la licitació del projecte i posterior construcció. A més a més, la introducció de la intervenció en el Pla de Rodalies garanteix econòmicament la inversió necessària. Una magnífica notícia que ens permetrà ser una estació de referència per a la Costera i comarques veïnes».

A la reunió que ha tingut lloc al Saló de Plens de l’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins, també han estat presents la directora general d’Obres Públiques de la Generalitat Valenciana, Roser Obrer, així com el Coordinador i tècnics de l’Oficina de Coordinació, i la Gerència de SP de Renfe.

En ella, a més, s’ha creat una comissió de seguiment en la qual estaran representades les tres administracions Renfe/ADIF, Roser Obrer per part de la Generalitat Valenciana i el regidor d’Urbanisme de l’Ajuntament, Jordi Caparrós. Una comissió que ja té previst reunir-se a la setmana que ve per començar els treballs.

Tags: Alcúdia De Crespins

Lo + leído

La naranja valenciana se hunde un 50% por la «invasión» de cítricos egipcios con pesticidas prohibidos en Europa

La campaña citrícola valenciana atraviesa uno de sus momentos más críticos por una doble presión…

Guerra de cifras del seguimiento de la huelga en educación y 40.000 personas salen a la calle contra la política de la Conselleria

El inicio de la huelga indefinida en la educación pública no universitaria de la Comunitat…

El TSJCV prioriza a los alumnos que preparan la EBAU y no suspende los servicios mínimos en Educación

El Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Valenciana mantiene vigentes los servicios mínimos fijados…

Otras noticias

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, durant la presentació del projecte del Palau de Justícia.
El Camp de MorvedreLa Costera

La paradoxa de la Generalitat: paralitza el Palau de Justícia de Sagunt tot i complir el criteri usat per tombar el de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
DSC01969
La Costera

La Setmana de l’Educació de Xàtiva homenatja 25 docents jubilats i premia els millors expedients

Por Javier Ruiz
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Por Toni Cuquerella
corteluz1
El Camp de TúriaL'Horta NordLa Costera

Estos son los municipios valencianos con cortes de luz esta semana: Moixent, Bétera y Paterna entre los afectados

Por Javier Ruiz
Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?