CCCinema d'Estiu 2026
CCCinema d'Estiu 2026

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Arriba a Xeraco la I Fira de l’Esmorzar i del Cremaet FIESCREM del 27 al 29 de maig amb una programació per a tots els públics

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 20, 2022
340 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’alcalde de Xeraco, Avelino Mascarell; la regidoria de Turisme, Maria José Castelló; i el dissenyador del cartell, David Marqués; han presentat en roda de premsa la I Fira de l’Esmorzar i del Cremaet FIESCREM, i el I Concurs del Cremaet que es celebrarà del 27 al 29 de maig en la zona de la platja.

L’objectiu d’aquesta iniciativa, segons ha indicat el primer edil, és contribuir a la desestacionalització de la platja, així com fer valdre una de les tradicions típiques de la localitat i una de les begudes que s’han consolidat en el ritual de l’esmorzar. Per a la seua organització s’ha comptat amb un equip organitzador de persones expertes del sector hostaler que s’han encarregat de preparar tres dies de festa relacionats amb aquest culte del matí.

CCCinema d'Estiu 2026

El divendres, 27 de maig, tindrà lloc la jornada inaugural a les 10 hores amb les personalitats públiques que s’encarregaran d’obrir el concurs del Cremaet que comptarà amb la participació, en aquesta primera edició, de 10 professionals (5 a la categoria Tradicional i 5 per a la categoria Creatiu) provinents de la Comunitat que oferiran el millor cremaet.

L’ajuntament de Xeraco reconeixerà amb un jurat de professionals, entorn d’unes bases, el millor cremaet. «La fi és fer valdre una senya d’identitat tan nostra com l’esmorzar, socialitzar-nos al voltant d’una taula com un moment de trobada amb amics, companys i amb el colofó final d’un bon cremaet», ha explicat Mascarell.

L’alcalde, Avelino Mascarell, ha destacat que “volem que les persones que s’apropen al nostre municipi coneguen, a més, els nostres plats típics com són les coques escaldades, l’esmorzar més típic dels dies de pluja”.

Per la seua banda, la regidora de Turisme ha explicat que “l’Ajuntament aposta pel sector hostaler i amb aquest esdeveniment pretén donar visibilitat i suport a aquest sector que tant necessita de les administracions”. D’aquesta manera, ha anunciat que s’ha preparat una guia gastronòmica amb els bars, restaurants i immobiliàries del municipi per a donar a conéixer la varietat gastronòmica que els turistes o veïns i veïnes poden trobar al nostre municipi.

Maria José Castelló, també, ha presentat la programació d’activitats entorn als tres dies de la Fira assegurant que s’ofereixen activitats per a tots els públics. Des d’actuacions, tallers infantils i Fira d’Atraccions; a rutes pel patrimoni de Xeraco, ball per als majors, cercaviles, xarangues, batukada, exposicions, tardeos amb reconeguts Djs i orquestres; fins a correfocs, mascletada, càtering de coques de dacsa, II Matinal Motera de la Dona i Mercat Medieval.

Per últim, l’artista David Marqués ha fet públic el disseny del trofeu que es lliurarà als diferents professionals hostalers guanyadors del I Concurs del Cremaet. Un trofeu que plasma el típic cremaet. A més d’aquest reconeixement, també hi haurà un premi en metàl·lic per als primers guanyadors de les dues categories.

L’Ajuntament vol agrair la col·laboració de les diferents entitats, empreses i associacions locals; així com a totes les persones que han fet que “aquesta primera edició siga tot un èxit”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Xeraco

Lo + leído

Los agricultores y ganaderos de Onda y La Vilavella podrán solicitar desde el 10 de agosto las ayudas por el incendio

Los agricultores, ganaderos y viveristas de Onda y La Vilavella afectados por el incendio forestal…

Burriana votará en pleno destinar casi un millón de euros a la remodelación integral del Camí Fondo

El Pleno del Ayuntamiento de Burriana decidirá este jueves 6 de agosto si aprueba una…

El futbolista de Foios Ferran Torres será el nuevo embajador de la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, recibirá este viernes en València al futbolista…

Otras noticias

Morella
ComarcalEls Ports

Morella culmina la segunda fase del acueducto del siglo XIV e invertirá 300.000 euros más a partir de septiembre

Por Adrián Lupiáñez
a punt
ComarcalDeportes

À Punt retransmet en obert el penúltim examen del València CF a Anglaterra

Por Adrián Lupiáñez
WhatsApp Image 2026 07 30 at 08.22.00
Comarcal

La Gran Entrada Mora i Cristiana ompli Torrent amb més de 3.000 participants

Por Javier Ruiz
L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
Comarcal

Xàtiva amenaça amb anar als tribunals si la Generalitat no frena la compra del solar per al Palau de Justícia fora de la ciutat

Por Toni Cuquerella
Benetússer
ComarcalL' Horta Sud

Benetússer aprueba el proyecto para mejorar el drenaje y evitar inundaciones en el Barri de l’Estació

Por Pau Gómez
Taula de negociació entre la SAG i l'Ajuntament de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Fi a la vaga del fem a Sagunt: l’Ajuntament i el comitè segellen un acord amb pujades salarials

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?