ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Llum verda per a la valoració de les ofertes del projecte del nou centre de dia comarcal a Xàtiva

Ministeri i Generalitat autoritzen l’apertura de les pliques
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 10, 2024
60 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

Una vegada obtingudes les preceptives autoritzacions per part de la Generalitat Valenciana i del Govern de l’Estat, aquest dijous es va produir l’apertura del primer dels sobres que componen les cinc ofertes presentades a l’Ajuntament de Xàtiva, en el marc de la licitació del projecte del nou centre de dia comarcal per a persones amb diversitat funcional.

Ara correspon que el departament d’Urbanisme revise les ofertes tècniques i elabore un informe i a continuació, molt probablement, el proper dilluns la mesa de contractació revisarà els informes i procedirà a l’apertura dels sobres amb les ofertes econòmiques. Seria d’esperar que, si no hi ha imprevistos, en un parell de setmanes ja hi haguera proposta d’adjudicació.

Cal recordar que l’obra de construcció del nou Centre de Dia Comarcal, històrica demanda de les persones usuàries de tota La Costera, es troba emmarcada dins del Pla Convivint de la Generalitat Valenciana i associada al Pla de Recuperació Transformació i Resiliència; per això és preceptiva l’autorització de la Generalitat i el Ministeri per a l’apertura de les pliques. Com es va informar, el passat mes de febrer es presentaren un total de cinc estudis d’arquitectura procedents de Xàtiva, Alberic, Gandia i València. El pressupost per a la redacció del projecte és de 128.319 euros.

El passat mes de març, el plenari municipal va aprovar per unanimitat la previsió i planificació de l’actuació delegada per tal d’executar la construcció del nou centre. La mesura responia a la necessitat de garantir el compliment de les actuacions delegades abans del segon trimestre de 2026. En desembre del passat any la Direcció d’Infraestructures va requerir l’enviament d’un model de cronograma on queden especificades les dates de les actuacions o la seua previsió a l’efecte de garantir les fites i els objectius, el qual va ser enviat el passat mes de gener però on calia fer algunes esmenes segons la pròpia Direcció General. Entre aquestes esmenes es trobava la modificació de la data de publicació de la licitació de la redacció del projecte bàsic i la previsió del termini des de la formalització del contracte fins l’entrega del projecte.

En juny de 2022, l’Ajuntament de Xàtiva va acceptar la proposta de resolució de la Vicepresidenta i Consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives per a la delegació de competències en matèria d’infraestructures de serveis socials, per a la construcció d’un Centre de Dia per a persones amb diversitat funcional, i es va autoritzar a disposar de crèdit per un import de 2,4 milions d’euros.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?