ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado febrero 26, 2026
711 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Presentació de les Nits al Castell 2026.
Presentació de les Nits al Castell 2026.

Aquest dijous s’ha presentat oficialment al Castell de Xàtiva la XXVII edició del festival Nits al Castell, una de les cites culturals i turístiques més emblemàtiques de l’estiu que tornarà a omplir de música la fortalesa durant el mes de juliol de 2026. L’acte ha comptat amb la participació de l’alcalde Roger Cerdà, la regidora de Turisme Raquel Caballero, el director artístic Rafa Jordán i els representants del grup El Diluvi, Flora Sempere i Andreu Ferré, qui han destacat el privilegi de formar part d’aquesta edició en un espai tan significatiu per al seu retorn als escenaris.

La programació d’enguany aposta per la diversitat i la qualitat, iniciant-se el dissabte 4 de juliol amb el gaiter Carlos Núñez, qui fusionarà tradició i modernitat en un viatge sonor carregat d’energia. El següent dissabte, 11 de juliol, serà el torn de Rafa Sánchez, la veu de La Unión, que oferirà un espectacle audiovisual repassant els grans èxits del pop estatal que han marcat diverses generacions. El 18 de juliol, el grup Sidonie presentarà el seu nou projecte discogràfic, Catalan Graffiti, el primer de la seua carrera cantat íntegrament en català. El festival es tancarà el 24 de juliol amb una nit molt especial protagonitzada per dos referents de la música valenciana: El Diluvi, que torna després d’una pausa, i Tardor, que reprén el seu camí amb una formació renovada i un so més madur.

Pel que fa a la venda d’entrades, aquestes es podran adquirir a partir del proper dimarts 3 de març a les 11 hores amb un preu únic de 20 euros a través de la plataforma entradas360.com o de manera presencial a l’Oficina de Turisme de Xàtiva. Tots els concerts començaran a les 23 hores i l’accés al recinte es realitzarà exclusivament mitjançant un servei de bus llançadora que eixirà des de la plaça de l’Espanyoleto entre les 20 i les 22 hores. A més, el públic podrà gaudir d’una zona de pícnic amb servei de barra a la plaça d’armes del castell des de les 20 hores per tal de completar l’experiència abans de l’inici de les actuacions.

L’alcalde Roger Cerdà ha subratllat que les Nits al Castell representen un producte de primer nivell que conjuga el patrimoni excepcional de la ciutat amb una oferta musical de qualitat pensada per a tots els públics. En la mateixa línia, Raquel Caballero ha valorat l’experiència única i màgica que ofereix l’entorn del castell medieval, mentre que Rafa Jordán ha remarcat la voluntat de mantindre una combinació equilibrada entre artistes consolidats i propostes valencianes arrelades al territori.

Tags: Carlos Núñez El Diluvi Nits al Castell Rafa Sánchez Sidonie Tardor Toni Cuquerella Xàtiva

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 29 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 29 de agosto indica una jornada despejada…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 29 de agosto

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 29 de agosto indica una jornada despejada…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 29 de agosto

La previsión meteorológica en Peñíscola para el sábado 29 de agosto indica cielos despejados con…

Otras noticias

Mapa de la intervenció a l'A-35.
La Costera

El Ministeri destinarà 2,3 milions a reforçar estructures amb més de 40 anys en l’autovia A-35 a l’Alcúdia de Crespins i Cerdà

Por Toni Cuquerella
Brigada de neteja de la Fira de Xàtiva.
La Costera

La Fira de Xàtiva 2026 marca un rècord de reciclatge: la recollida d’envasos i paper es duplica respecte a l’any anterior

Por Toni Cuquerella
xativa
La Costera

Xàtiva repara d’urgència la N-340 al Jardí del Bes per a solucionar les filtracions de la pluja

Por Adrián Lupiáñez
Nous cotxes de la Policia Local de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva renova la seua Policia Local amb dos nous vehicles híbrids

Por Toni Cuquerella
la unio
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera Alta

La Unió calcula en 14,3 millones de euros los estragos del viento y el pedrisco en la Ribera Alta y la Ribera Baixa

Por Adrián Lupiáñez
ontinyent
CulturarteLa Costera

Ambaixades Mora i Cristiana d’Ontinyent 2026: horaris i com acaben les festes

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?