ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva augmenta un 16,9% les subvencions a clubs, entitats esportives i centres escolars

La Junta de Govern ha aprovat aquest dilluns les bases reguladores que es portaran a publicar al BOP, amb un import total de 277.000 euros
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 26, 2024
345 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7838 xativa nou basquet xativa

La Junta de Govern Local de Xàtiva ha aprovat aquest dilluns les bases reguladores de les subvencions a clubs, entitats esportives i centres escolars per a l’exercici 2024, les quals augmenten aquest any un 16,9% fins arribar als 277.000 euros.

Hi haurà quatre línies d’ajudes: una per a clubs, entitats esportives i centres escolars inscrits, participants i organitzadors en la fase municipal dels XLII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (A); altra per a la participació de clubs i entitats en categories nacionals (B); una tercera per a activitat esportiva i social dels clubs i entitats esportives (C) i una última per participació oficial en Copa d’Espanya, campionats d’Espanya i/o en campionats internacionals oficials (D). Es destinaran 16.000 euros per a la línia A, 82.000 euros per a la línia B, 162.000 euros per a la línia C i 17.000 euros per a la línia D.

Tots els beneficiaris hauran d’estar inscrits en el Registre Municipal d’Associacions de l’Ajuntament i tindre la seu social a Xàtiva, a excepció dels centres escolars que hauran de ser de Xàtiva i constar en la guia de centres docents de la Comunitat Valenciana. Per a les línies B, C i D s’haurà de pertànyer, a més, a la Coordinadora d’Associacions Esportives de Xàtiva durant un mínim de 2 anys i integrar en la seua organització a esportistes amb llicència expedida per la federació corresponent. També s’hauran de comunicar les subvencions i ajudes concedies per altres entitats del Sector Públic.

El següent pas, després de l’aprovació de les bases per part de la Junta de Govern, serà la seua publicació en la Base de Dades Nacional de Subvencions i en el Butlletí Oficial de la Província, moment en el qual els clubs disposaran de 10 dies per a presentar la documentació. Una vegada presentada tindrà lloc la baremació i posteriorment l’aprovació del pagament anticipat del 50% a totes aquelles subvencions ja concedides. A mesura que es vagen justificant, s’anirà abonant la resta de l’ajuda pertinent.

Entre la documentació a presentar per les entitats es troba la sol·licitud indicant les dades de l’entitat; la còpia del CIF, domicili fiscal i compte corrent; i les autoritzacions i declaracions corresponents. Aquestes sol·licituds s’hauran de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Xàtiva.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

La Guàrdia Civil ha donat per finalitzada l'operació "Nidorino" amb la detenció de quatre hòmens…

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

L'estabilitat política a l'Ajuntament d'Ibi ha saltat pels aires després de la decisió de l'alcalde,…

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Aquest dijous s’ha presentat oficialment al Castell de Xàtiva la XXVII edició del festival Nits…

Otras noticias

Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
Junta de Seguretat de Xàtiva.
La Costera

Pla de xoc per la seguretat a Xàtiva: l’alcalde reclama d’urgència més policia a Bixquert i les àrees d’oci nocturn

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?