ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Conselleria amplia el pressupost per acabar les obres del CEE Pla de la Mesquita de Xàtiva i ja supera els 7 milions d’euros

Educació ha modificat el pressupost amb un increment de quasi 1 milió d'euros per a la finalització del centre
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 7, 2024
159 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
4789 xativa cee pla mesquita

La tan esperada modificació de la delegació de competències per a la construcció del nou Centre d’Educació Especial Pla de la Mesquita de Xàtiva ha arribat com l’aigua de maig a la Casa de la Ciutat. La Conselleria d’Educació va comunicar dilluns a l’Ajuntament de Xàtiva la proposta de la Direcció General d’Infraestructures Educatives per la qual es duu a terme la dita modificació. En conseqüència, el crèdit per a l’actuació s’incrementa en 971.181,05 euros.

Amb aquesta injecció de recursos econòmics, es cobrirà el cost de noves actuacions com ara la construcció d’un nou mur de contenció, instal·lacions elèctriques provisionals i alternatives de millora d’algunes solucions constructives del projecte inicial. Al remat, el finançament global de la delegació de competències, un cop modificada, ascendeix a un import de 7.053.524,99 euros.

Cal recordar que l’Ajuntament de Xàtiva va sol·licitar l’ampliació de recursos el passat 11 d’agost de 2023, després d’haver atès l’increment de costos plantejat per l’empresa adjudicatària basat en un informe de la direcció d’obra que justificava l’augment de les unitats d’obra a executar. Més tard, el passat 18 de gener es va produir una reunió a la Conselleria d’Educació entre l’alcalde Roger Cerdà, la tinenta d’alcalde Amor Amorós i el director general d’Infraestructures Educatives, Rafael Valcárcel, en la qual es va revisar la situació d’aquesta obra i altres projectes del Pla Edificant a la ciutat. Les bones impressions manifestades en aquell primer moment pels responsables municipals s’han vist confirmades ara amb l’arribada de la modificació de la delegació de competències.

Per a la regidora d’Educació, Amor Amorós, «és una bona notícia». Amorós ha posat en valor la coordinació entre administracions, malgrat reconèixer que els tràmits «són llargs i farragosos». Segons la regidora, amb la modificació de la delegació de competències, «podrem continuar les obres i intentar que el nou Pla de la Mesquita siga una realitat per al curs que ve». Amorós ha qualificat el nou centre com «un projecte capdavanter al País Valencià, dels més innovadors en quant a infraestructures i, a més a més, resultat d’un procés de participació on el claustre i les famílies han posat la seua part per a que [el col·legi] siga el més adaptat possible a les característiques de les persones usuàries».

En línia similar, el regidor d’Urbanisme, Ignacio Reig, també ha destacat que «per una vegada, totes les administracions implicades han estat a l’altura de les necessitats del projecte i eixe sobrecost de les obres, per altra banda totalment justificat, no serà un obstacle per a la propera finalització d’un centre que ha de ser referència en la nostra comunitat entre tots els centres d’educació especial». Reig ha situat cap a l’estiu la reactivació del ritme normal dels treballs, «amb la vista posada en la finalització de les obres en l’any 2025», segons calcula el regidor.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Castelló impulsa el seu sector citrícola local amb la jornada de dinamització “Festa de la Taronja” aquest cap de setmana

Castelló presenta una jornada de dinamització del sector citrícola local que se celebrarà aquest dissabte…

El granizo del pasado lunes deja 5.000 toneladas dañadas de caqui en Carlet y Massalavés

Nuevo contratiempo para la campaña del caqui en la Comunitat Valenciana. Justo cuando nos encontramos…

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

L'Ajuntament de Gandia ha anunciat la implantació d'un sistema pioner d’alerta primerenca que marcarà un…

Otras noticias

Ple de Pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Llum verda al pressupost rècord de Xàtiva 2026: 39,6 milions i 5,5 en inversions

Por Toni Cuquerella
Porcs Senglars capturats a Xàtiva.
La Costera

No només caça: El pla “ètic” de Xàtiva per frenar la plaga de senglars aconsegueix 36 captures en una jornada

Por Toni Cuquerella
Amor Amorós, Roger Cerdà i Ignacio Reig, en la presentació dels pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva consolida una dècada de «pressupostos de progrés»: 39,63 milions per 2026 centrats en inversions i lluita contra les retallades socials

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Costera

La Fiscalia demana 10 anys de presó per abús sexual a una dona vulnerable a Xàtiva

Por Javier
Roger Cerdà i l'abat de Xàtiva han signat el conveni.
La Costera

Xàtiva signa el conveni amb l’església per a recuperar els 8.000 metres quadrats que s’havia immatriculat

Por Toni Cuquerella
Tècnics instal·len les càmares de seguretat als disseminats de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva inicia la instal·lació de càmeres de seguretat d’última generació a Bixquert i els disseminats per reforçar la vigilància

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?