ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

La Diputació de València licita les obres per a la millora del Camí Reial d’Ontinyent a Gandia

Por
Javier Ruiz
PorJavier Ruiz
Licenciado en Periodismo, Máster en Dirección de Comunicación. Comienza en el periodismo local en la extinta La Red Pública y en Radio Buñol, donde hace sus...
RSS
Publicado marzo 31, 2025
611 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Obres per a la millora del Camí Reial d’Ontinyent a Gandia
Obres per a la millora del Camí Reial d’Ontinyent a Gandia

La intervenció sobre esta via que connecta la Vall d’Albaida i la Safor s’emmarca en l’estratègia de condicionament dels Camins d’Interés Territorial

L’àrea de Carreteres de la Diputació de València ha publicat ja la licitació de les obres que permetran millorar el denominat ‘camí Reial d´Ontinyent a Gandia’, una via catalogada com a camí de domini públic i que exercix de connexió entre les comarques de la Vall d’Albaida i la Safor.

“Eixe és el motiu principal -indica la diputada de Carreteres, Reme Mazzolari- per a intervindre sobre este camí, que és de titularitat municipal però que complix amb una important funció vertebradora del territori, per la qual cosa suposa un exemple paradigmàtic del que hem catalogat com a Camins d’Interés Territorial”.

Mazzolari subratlla que “amb esta actuació no sols millorem la seguretat i la comoditat de la via, sinó que també apostem per una obra més sostenible. Utilitzem materials reciclats i tècniques que reduïxen el consum d’energia i les emissions, demostrant que és possible mantindre i modernitzar les nostres infraestructures de manera més respectuosa amb el medi ambient”.

Per part seua, la tinenta d’alcalde d’Ontinyent i vicepresidenta primera de la Diputació, Natalia Enguix, explica que “esta via requeria d’una intervenció per a millorar el seu estat, ja que han sigut molts anys d’ús intensiu per part dels veïns de la zona, que han afectat sobretot l’estat del ferm. Per això, des de l’Ajuntament ja es va fer en el seu moment una intervenció per a millorar l’accés al polígon del Pla; cosa que tindrà continuïtat amb l’actuació que es durà a terme des de la Diputació».

 

Característiques de la intervenció

El tram del camí Reial objecte de l’actuació té una longitud de 1.750 m, i discorre pel terme municipal d’Ontinyent des de l’inici del camí fins al punt quilomètric 1+400; per a endinsar-se en territori d’Agullent entre eixe punt i el Pk 1+753. Així, les obres començaran en la rotonda situada en el polígon industrial El Pla d’Ontinyent i finalitzarà en la illeta de la rotonda d’accés que existix en l’eixida 417 de la A-7.

Actualment, el camí discorre en els seus primers 340 metres per sòl urbà industrial consolidat, per a endinsar-se a partir d’este punt entre camps de cultius i vivendes disseminades, i per consegüent amb multitud d’accessos directes al camí. En este segon tram el camí disposa d’una plataforma d’uns 5 metres d’ample sense vorals, amb ferm en mal estat i mancat tant de drenatge, com de senyalització vertical i horitzontal.

L’actuació permetrà millorar les característiques superficials del ferm existent, incrementant la seguretat viària amb l’adequació de les marques viàries amb línies de vora de calçada, així com la renovació de la senyalització vertical i abalisament existent. De manera paral·lela, es millorarà del drenatge superficial mitjançant l’execució de cunetes de seguretat, destacant un gual inundable de formigó en el tram coincident amb el barranc del riu Clariano.

Tags: Gandia Javier Ontinyent

Lo + leído

La Diputació invertirà més de 4 milions d’euros per a renovar la xarxa d’aigua potable de la Costera

La Diputació de València ha fet un pas decisiu per a resoldre les deficiències hídriques…

El precio de la vivienda se dispara en el Camp de Túria: Llíria y La Pobla rozan el 30% anual mientras l’Eliana se queda en el 7,2%

El mercado inmobiliario del Camp de Túria arranca 2026 con una clara tendencia al alza.…

Tavernes de la Valldigna sigue a la espera la Declaración Ambiental para regenerar su playa tras dos meses

El Ayuntamiento de Tavernes de la Valldigna sigue sin poder recuperar completamente su playa dos…

Otras noticias

260322 frances 260322 6823
CollaLa Safor

La tamborrada llena de sonido el centro de Gandia en el arranque de la Semana Santa

Por Javier Ruiz
Estació del Nord de València.
L' Horta SudLa Safor

Municipios en pie de guerra: exigen recuperar los trenes de Cercanías directos para las Mascletaes de Fallas de València

Por Toni Cuquerella
Labora Gandia
La Safor

El sector servicios acumula hasta el 79% de los parados de La Safor

Por Javier Ruiz
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Safor

Piden seis años de prisión para el gerente de un pub de Gandia acusado de traficar con cocaína desde el local

Por Javier Ruiz
RodadepremsaMataAlcaldessaEnriqueParra 1 e1772444081390
La Safor

El TSJCV condena al Arzobispado a pagar 1,4 millones al Ayuntamiento de Oliva

Por Pau Gómez
AO 7961 copia
CollaLa Safor

Galería de imágenes de la entrega de banderines y galardones a las comisiones falleras de Gandia

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?