ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

José Manuel Prieto és el nou alcalde de Gandia després del nomenament de Morant com a ministra del Govern d’Espanya

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 12, 2021
359 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El saló de plens de l’ajuntament de Gandia ha acollit la sessió plenària d’investidura on ha sigut elegit alcalde de la ciutat de Gandia, José Manuel Prieto Part, un ple que s’ha dut a terme a fi de garantir la continuïtat del funcionament de l’activitat municipal amb la mínima distorsió.

En aquest sentit, Diana Morant Ripoll ha cedit l’alcaldia de Gandia per assumir el càrrec de ministra de Ciència i Innovació, on aquest dilluns, 12 de juliol, està previst que tinga lloc la seua presa de possessió com a membre del Govern d’Espanya.

El ple ha comptat amb la presència dels exalcaldes José Manuel Orengo i Pepa Frau; el president de la Diputació de València, Toni Gaspar; el secretari autonòmic de Promoció Institucional i Cohesió Territorial, Alfred Boix; el diputat nacional Óscar Gamazo; el diputat autonòmic José Muñoz; el director general d’Esports de la Generalitat Valenciana, Josep Miquel Moya; i el vicepresident tercer de la Diputació de València, Carlos Fernández Bielsa.

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha indicat que “hui ens enorgulleix com a gandians que la nostra alcaldessa, Diana Morant, haja estat triada la primera ministra gandiana d’un Govern d’Espanya. La seua partida és trista, i ens sobtà ahir a tots, però és un regal i una feliç notícia per a Gandia”.

Prieto s’ha dirigit a Diana Morant, dient que “sé que en el nou repte de superar la pandèmia, compte amb el teu suport, i que la nostra ciutat pot comptar amb tu des de la teua nova posició de ministra. I, que des del càrrec de ministra del Govern d’Espanya seràs també una gandiana universal”.

El nou primer edil de Gandia també ha volgut destacar que “aquest és, possiblement, el temps més difícil que hem viscut les generacions de gandians. Però és el moment d’un nou repte col·lectiu que, com a ciutat, ens permeta la completa recuperació econòmica, social i emocional després d’una pandèmia com cap altra en cent anys”.

En referència al govern local, ha apuntat que “anem a veure els resultats de l’intens treball d’un govern compartit, que ha demostrat que la generositat en la presa de decisions, la mirada compartida de la pluralitat, enriqueix la gestió i ens permet encertar millor. Aquesta coalició de govern és la suma d’una pluralitat que pensem mantenir”.

Prieto també ha ressaltat que “som conscients dels reptes i de la responsabilitat, però a elles respondrem amb la nostra capacitat de poder treballar sense hores, i la nostra vocació de servir. Perquè hem vingut per a servir”, afegint respecte al futur immediat que “ens espera molt de treball, molta reivindicació, perquè demanarem on calga el que Gandia necessite, i també molta capacitat d’acordar i de concertar. Sense crispar ni dividir”.

Finalment, José Manuel Prieto ha assenyalat que accepta el càrrec de nou alcalde de Gandia “amb tota la humilitat i responsabilitat, i amb l’orgull més gran per a qualsevol ciutadà: ser l’alcalde de la seua ciutat. Em coneixeu. Ens coneixeu a tots, certament. I vull tindre un reconeixement pel suport i l’estima que sempre ens heu demostrat, també en els moments difícils”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Manuel

Lo + leído

Com saber exactament a què destina Xàtiva els teus impostos: l’Ajuntament posa en marxa el nou visor pressupostari

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas endavant en les seues polítiques de govern obert…

Ruptura total en Educación: la consellera se levanta de la mesa en 10 minutos y los profesores seguirán con la huelga indefinida

Máxima tensión en la educación pública valenciana. La esperada reunión de negociación entre la Conselleria…

Alaquàs presenta la nueva Junta Local Fallera para el 2027

Alaquàs ha anunciado la configuración de la nueva directiva de la Junta Local Fallera para…

Otras noticias

casas bajas
ComarcalEl Rincón de Ademuz

Casas Bajas celebra la emblemática Subida al Peloto

Por Pau Gómez
Imatge del rescat amb helicòpter del cos de l'home mort junt al castell de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Troben el cos sense vida d’un home en una zona de difícil accés al castell de Sagunt

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ha presentat el nou servei d'Ontibici.
Comarcal

Ontinyent estrena el nou Ontibici: preus, com funciona l’aplicació i mapa de les noves estacions elèctriques

Por Toni Cuquerella
Port de Sagunt.
Comarcal

El plan de Sagunt para bajar el precio del alquiler: garantías totales para dueños y precios justos para vecinos

Por Toni Cuquerella
Assistents a la inauguració del refugi antiaeri de Cullera.
ComarcalLa Ribera Baixa

Cullera obri al públic el búnquer antiaeri de la Guerra Civil: un túnel en el temps amb les millors vistes al Mediterrani

Por Toni Cuquerella
Acto celebrado en el Ayuntamiento de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Sagunt entrega las Distinciones Honoríficas ‘Mujeres ConCiencia’

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?