ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

El festival Nits al Castell 2022 s’estrena amb les actuacions de Rafael Álvarez ‘El Brujo’ i Víctor Manuel

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:09 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 7, 2022
388 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Un homenatge al mil·lenari de ‘El Collar de la Coloma’ i el repàs a tota una trajectòria centren les mirades dels primers dos concerts d’aquesta 23ª edició

Després de dos anys d’absència, Xàtiva torna a acollir durant el mes de juliol les Nits al Castell, que viuran la seua 23a edició. Aquest any 2022 la programació estarà marcada per l’homenatge al mil·lenari de l’obra ‘El collar de la coloma’, escrita per Ibn Hazm de Còrdova.

Aquest serà el tema que centre la primera de les actuacions del cicle musical a la fortalesa de la capital de la Costera, que tindrà lloc aquest divendres 8 de juliol (23 hores) amb protagonisme de l’artista Rafael Álvarez ‘El Brujo’. L’actor i dramaturg aportarà al Castell l’espectacle ‘Mester de algarabía. El collar de la paloma, historias de ayer y de siempre’, una obra original i exclusiva realitzada per a aquest Festival. No serà la primera vegada que ‘El Brujo’ xafe aquest escenari, ja que l’artista ja va actuar al Festival l’any 2015 amb ‘Mujeres de Shakespeare’.

Però aquesta setmana hi haurà una segona cita, ja que dissabte el Castell de Xàtiva acollirà el concert de l’artista Víctor Manuel, per al qual es van exhaurir les entrades en pocs dies. L’actuació pertany al tour del seu 75é aniversari, que portarà a Xàtiva ‘La vida en Canciones–El escenario todo lo cura’ amb el qual el cantautor i productor musical i cinematogràfic celebrarà la seua trajectòria (dissabte 9 de juliol a les 23 hores).

Per a les properes setmanes estan previstes les actuacions de la reconeguda artista portuguesa Dulce Pontes, el doble concert amb DePedro i la valenciana Sandra Monfort; i l’espectacle ‘El collar de la Meditèrrania’ protagonitzat pel cantaor xativí Pep Gimeno Botifarra.

Entrades i transport al Castell

Les entrades per a tots els concerts del festival es poden adquirir a través de la pàgina web https://xativaturismo.com o bé presencialment a l’Oficina de Turisme de Xàtiva, amb un preu de 20 euros.

D’altra banda cal recordar que que no estarà permés l’accés fins al Castell amb vehicle privat, oferint el Festival servei d’autobús inclòs amb l’entrada. Els autobusos eixiran des de les 20:30h fins a les 22:30h des de la plaça de l’Espanyoleto fins al Castell de Xàtiva, realitzant el mateix camí de tornada en finalitzar el concert i fins a dues hores posteriors. A la mateixa plaça hi haurà un punt de venda on es podran comprar les entrades que queden disponibles en taquilla abans del corresponent concert.

Tags: Manuel

Lo + leído

Indignación en Chiva con la Generalitat: el reconstruido tras la DANA Puente del Gallego queda anegado tras las primeras lluvias

El Ayuntamiento de Chiva ha reclamado formalmente a la Conselleria de Medio Ambiente e Infraestructuras…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 11 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 11 de septiembre indica una jornada despejada…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el viernes 11 de septiembre de 2026

La previsión meteorológica en Gandia para el viernes 11 de septiembre de 2026 anuncia un…

Otras noticias

Una imgen de la representacion
CulturarteEl Camp de Morvedre

Benavites estrena ‘Lázaro 3.0’, un clásico de la picaresca renovado e inclusivo

Por Javier Ruiz
Espectáculo de Sagunt a Escena.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena 2026: récord de aforo, 11.000 espectadores y cinco ‘sold out’ en el Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
antonioreyes
CulturarteL' Horta Sud

L’Auditori de Torrent presenta una completa programació cultural per a la tardor

Por Javier Ruiz
diputacion
CastellonCulturarte

La Diputación de Castellón lleva el cine de verano a 52 municipios de menos de 300 habitantes

Por Adrián Lupiáñez
valencia
CulturarteValencia ciudad

Valencia reunirá a las grandes divas de la ópera internacional en la nueva temporada de Les Arts

Por Adrián Lupiáñez
filmoteca d'estiu
CulturarteValencia ciudad

Última oportunidad para el cine al aire libre: la Filmoteca d’Estiu despide su edición 2026

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?