ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Generalitat destina 2 milions per a millorar la carretera CV-567 i reforçar la seguretat al seu pas per Cerdà, Vallés i Xàtiva

L'actuació en la CV-567 contempla l'ampliació de la plataforma existent per a millorar la visibilitat
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 5, 2024
339 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2195 xativa carretera cv 567

La Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, destina més de 2 milions d’euros per a millorar la carretera CV-567 i reforçar la seua seguretat al seu pas per Cerdà, Vallés i Xàtiva en la seua aposta per l’estratègia ‘Visió Zero’, que busca evitar totes les morts i lesions greus per sinistres de trànsit.

La directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, María José Martínez Ruzafa, ha destacat que “amb aquesta actuació el Consell aposta per infraestructures de comunicació entre els pobles de la Comunitat Valenciana segures i adaptades a la demanda de cada zona”.

L’actuació en la CV-567 contempla l’ampliació de la plataforma existent per a millorar la visibilitat. En concret, “es buidaran les zones arbrades més pròximes a la carretera, s’executaran sobreamples en algunes alineacions corbes, es definirà un nou traçat en uns certs trams amb l’ampliació de radis en les corbes, s’incorporaran vorals i cunetes de seguretat, així com la millora dels accessos des de les zones agrícoles”, ha matisat Martínez Ruzafa.

Amb tot això, es pretén aconseguir una carretera amb continuïtat de la geometria i ample de 6,6 metres de la plataforma, que permeta l’encreuament de dos vehicles, sense zones de pèrdua de traçat i visibilitat. L’accés al polígon industrial de Novetlè es millorarà amb la construcció d’una glorieta en substitució de l’actual intersecció en ‘T’.

L’actuació viària es completa amb una nova andana de 3 metres d’ample, per a vianants i ciclistes, que permeta la mobilitat no motoritzada entre aquests municipis en adequades condicions de seguretat.

Trànsit local

La carretera CV-567 es caracteritza per ser una carretera amb un trànsit local i de curt recorregut, que part del municipi de Cerdà i el comunica amb la població de Vallés, amb zones agrícoles i el polígon industrial de Novetlè. El viari, de 4 quilòmetres de longitud, finalitza en la intersecció amb la CV-645, la glorieta de la ronda nord de Xàtiva per la qual finalment es distribueix el trànsit cap a la A-7.

Aquesta actuació, el termini d’execució de la qual és de 12 mesos, és finançada en el marc del conveni entre el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i la Generalitat Valenciana per a l’execució d’infraestructures en el període 2022-2025.

Tags: admin Cerdà

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?