ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Generalitat destina 2 milions per a millorar la carretera CV-567 i reforçar la seguretat al seu pas per Cerdà, Vallés i Xàtiva

L'actuació en la CV-567 contempla l'ampliació de la plataforma existent per a millorar la visibilitat
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 5, 2024
297 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2195 xativa carretera cv 567

La Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, destina més de 2 milions d’euros per a millorar la carretera CV-567 i reforçar la seua seguretat al seu pas per Cerdà, Vallés i Xàtiva en la seua aposta per l’estratègia ‘Visió Zero’, que busca evitar totes les morts i lesions greus per sinistres de trànsit.

La directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, María José Martínez Ruzafa, ha destacat que “amb aquesta actuació el Consell aposta per infraestructures de comunicació entre els pobles de la Comunitat Valenciana segures i adaptades a la demanda de cada zona”.

L’actuació en la CV-567 contempla l’ampliació de la plataforma existent per a millorar la visibilitat. En concret, “es buidaran les zones arbrades més pròximes a la carretera, s’executaran sobreamples en algunes alineacions corbes, es definirà un nou traçat en uns certs trams amb l’ampliació de radis en les corbes, s’incorporaran vorals i cunetes de seguretat, així com la millora dels accessos des de les zones agrícoles”, ha matisat Martínez Ruzafa.

Amb tot això, es pretén aconseguir una carretera amb continuïtat de la geometria i ample de 6,6 metres de la plataforma, que permeta l’encreuament de dos vehicles, sense zones de pèrdua de traçat i visibilitat. L’accés al polígon industrial de Novetlè es millorarà amb la construcció d’una glorieta en substitució de l’actual intersecció en ‘T’.

L’actuació viària es completa amb una nova andana de 3 metres d’ample, per a vianants i ciclistes, que permeta la mobilitat no motoritzada entre aquests municipis en adequades condicions de seguretat.

Trànsit local

La carretera CV-567 es caracteritza per ser una carretera amb un trànsit local i de curt recorregut, que part del municipi de Cerdà i el comunica amb la població de Vallés, amb zones agrícoles i el polígon industrial de Novetlè. El viari, de 4 quilòmetres de longitud, finalitza en la intersecció amb la CV-645, la glorieta de la ronda nord de Xàtiva per la qual finalment es distribueix el trànsit cap a la A-7.

Aquesta actuació, el termini d’execució de la qual és de 12 mesos, és finançada en el marc del conveni entre el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i la Generalitat Valenciana per a l’execució d’infraestructures en el període 2022-2025.

Tags: admin Cerdà

Lo + leído

El PP es queda sol a Xàtiva donant suport a la carpetada de la Generalitat al Palau de Justícia al centre de la ciutat després de 8 anys d’espera

El futur judicial de Xàtiva ha provocat una fractura en el consistori després de l'anunci…

Pedralba acoge una charla práctica para aprender a usar WhatsApp de forma segura

Pedralba ha celebrado una charla formativa centrada en el uso seguro y avanzado de WhatsApp,…

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas estratègic per a trencar el bloqueig que pateix…

Otras noticias

L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
La Costera

L’arribada d’un cinqué jutjat redobla la pressió a Xàtiva per a recuperar el Palau de Justícia tombat per la Conselleria

Por Toni Cuquerella
Protesta a Xàtiva contra la retirada de competències del jutjat de violència de gènere.
La Costera

Xàtiva recupera el jutjat de violència de gènere i exigeix a la Generalitat mantindre el projecte del nou Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Costera

Tres acusados se enfrentan a penas de hasta 12 años por una pelea en un pub de Canals

Por Javier
Tren de Rodalia de València.
ComarcalL' Horta SudLa CosteraLa Ribera Alta

Tot el que has de saber del tall de 24 hores de la línia C-2 de Renfe entre Xàtiva i Silla que deixa sense trens a la Ribera i la Costera

Por Toni Cuquerella
L'alcalde i la regidora de Turisme de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
La Costera

Gir de 180 graus de la Generalitat: tomba el Palau de Justícia en el centre de Xàtiva després de 8 anys de tramitació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?