ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El poble viral de TikTok que busca cases i terrenys per rebre centenars de nous veïns

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado julio 3, 2026
408 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Municipi de Cerdà.
Municipi de Cerdà.

Èxit rotund de la nova campanya d’atracció de població a la Costera. L’Ajuntament de Cerdà ha llançat una crida pública a tots els propietaris de vivendes en venda, cases de lloguer o terrenys edificables de la localitat perquè es posen en contacte amb el consistori. L’objectiu és clar: donar resposta a l’allau de demandes de persones i famílies que han sol·licitat instal·lar el seu projecte de vida al municipi.

Aquesta mesura s’emmarca dins d’un ambiciós projecte de poble liderat per l’equip de govern, que busca continuar atraient població per a arribar a la fita històrica dels 400 habitants.

L’estratègia digital que ha fet viral a Cerdà

La clau d’aquest creixent interés és el gir radical que el consistori ha donat a la seua política de comunicació en els últims mesos. A través d’una presència molt activa i dinàmica en xarxes socials com Instagram i TikTok, on l’alcalde i els regidors participen directament en els continguts, el municipi ha aconseguit trencar barreres geogràfiques.

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida de Ajuntament de Cerdà (@ajuntamentcerda)

Gràcies a la col·laboració amb el conegut projecte Nos Vamos Pal Pueblo, s’ha mostrat de prop el dia a dia de Cerdà, els seus serveis, la seua oferta cultural i l’alta qualitat de vida que ofereix. Una aposta per la visibilitat que s’ha vist coronada amb l’obtenció del distintiu de Municipio Ideal, un guardó que reconeix el poble com un lloc especialment atractiu per a viure.

«Volíem ensenyar Cerdà tal com és. Un poble tranquil, ben comunicat, amb serveis, activitats, una intensa vida cultural i molts projectes en marxa. En definitiva, un poble on es viu molt bé», ha explicat l’alcalde, José Luis Gijón.

Centenars de consultes i un nou repte: la falta d’habitatge

La resposta dels usuaris a internet ha superat totes les expectatives de l’administració local. Els canals municipals i les xarxes socials han registrat centenars de consultes de ciutadans interessats a mudar-se a la localitat.

«Cada setmana rebem nous missatges de persones i famílies que ens pregunten com poden vindre a viure al poble. És una notícia que ens ompli d’il·lusió i ens confirma que el treball que estem fent està arribant a la gent», ha assenyalat amb satisfacció l’alcalde.

No obstant això, l’èxit de la campanya ha obert un nou desafiament: l’estoc immobiliari. Per això, Gijón insisteix que ara el principal repte de l’Ajuntament és fer de pont amb els propietaris locals per a «donar resposta a eixe interés i facilitar que es traduïsca en nous veïns i noves veïnes» que reactiven l’economia i la vida social de Cerdà.

Tags: Cerdà población Tiktok

Lo + leído

Sidonie revoluciona les Nits al Castell de Xàtiva: tots els detalls del concert i la seua nova etapa en català

El Festival Nits al Castell de Xàtiva es prepara per a viure una de les…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 17 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 17 de julio anuncia intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el viernes 17 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el viernes 17 de julio indica intervalos nubosos con…

Otras noticias

IES Isabel-Clara Simó de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

El PP impulsa retirar el nom de l’IES Isabel-Clara Simó a l’Alcúdia de Crespins perquè va provocar «malestar»

Por Toni Cuquerella
Roger Cerdà i María Beltrán.
La Costera

La Fira de Xàtiva fa història amb més de 300.000 visites i ja mira cap a la declaració internacional

Por Toni Cuquerella
xativa escola campus
La Costera

Més de 440 xiquets i joves omplin les escoles i campus d’estiu municipals de Xàtiva

Por Adrián Lupiáñez
Mompó Llanera de Ranes
La Costera

Llanera de Ranes recibirá más de 180.000 euros de la Diputació para renovar su polígono industrial

Por Adrián Lupiáñez
Rafa Sánchez.
La Costera

Un viatge a la nostàlgia del pop: Rafa Sánchez porta els grans himnes de La Unión al Castell de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Protesta contra l'eliminació del jutjat de violència de gènere a Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva recupera el jutjat de violència de gènere: el Govern rectifica i retorna les competències al partit judicial

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?