ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

La Generalitat col·labora amb l’Ajuntament de Carcaixent per a facilitar l’ampliació i inversió de la multinacional ADM en la localitat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 18, 2021
368 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Segons el titular de Política Territorial, amb aquesta inversió es garanteixen els més de 125 llocs de treball de l’empresa a la comarca de la Ribera

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha visitat la planta de ADM a Carcaixent i ha assenyalat que «la Generalitat col·laborarà amb l’Ajuntament perquè es materialitze quant abans l’ampliació de la planta que suposarà una inversió de l’empresa d’al voltant de 25 milions d’euros i la consolidació de llocs de treball en el municipi».

Per al titular de Política Territorial, «és una molt bona notícia per a Carcaixent i per a tota la comarca, l’ampliació d’aquesta planta per a la fabricació de probiòtics que suposarà una gran inversió a la Ribera i garantir l’estabilitat de totes les persones que ja treballen en aquesta empresa, més de125 persones». A més, possibilitarà la creació de nous llocs de treball, 20 en la planta de Carcaixent i altres 20 en la qual empresa té a Paterna.

Segons Arcadi España, aquesta ampliació «significa que s’estabilitza la confiança de la multinacional per la planta de Carcaixent i es garantia un futur sostenible que mira cap al futur de la indústria, una indústria basada en la biotecnologia, amb un component de recerca i desenvolupament, i que es compromet pel futur del sector agroalimentari, que passa pels productes saludables».

En aquest sentit, el conseller ha afegit que «la clau del desenvolupament de Carcaixent i la seua comarca ha sigut que sempre han sabut vincular l’agricultura a la indústria, i això s’ha de continuar reforçant. Aqueixa vinculació entre agricultura i indústria és el que ha fet que una localitat com Carcaixent tinga més llocs de treball i un nivell de vida cada dia més alt».

ADM és una multinacional americana en la qual participa minoritàriament el Consell Superior d’Investigacions Científiques. Es dedica a la fabricació de probiòtics en la planta de producció que té a Paterna i que ha arribat al límit de la seua capacitat. L’ampliació suposarà una planta nova a Carcaixent davant de la qual ja té la companyia i amb una capacitat cinc vegades superior a la de Paterna.

Tags: Carcaixent

Lo + leído

El Hospital de Sagunt derivó 14.000 pruebas diagnósticas a la sanidad privada en 2025 por falta de personal en radiología

La gestión del Departamento de Salud de Sagunt se encuentra en el centro de la…

Reforma de la Ley Electoral: la Unió Municipalista consigue las firmas para rebajar el listón al 3% y traslada el debate a Les Corts

La campaña de movilización emprendida por la Unió Municipalista ha alcanzado su objetivo principal. La…

Ferran Bartual recibe el Ninot d’Or del Gremi Artesà d’Artistes Fallers en Foios

El Ayuntamiento de Foios ha anunciado que Ferran Bartual, regidor de Falles, será galardonado con…

Otras noticias

Calle de Paiporta tras la DANA.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Guía fiscal DANA: todas las ayudas e indemnizaciones que ya no tienes que declarar en el IRPF

Por Toni Cuquerella
Foto1 5
La Ribera Alta

Noche de disturbios en Alginet: 14 investigados por amenazas y cánticos racistas

Por Pau Gómez
Los agentes han interceptado los animales maltratados.
La Ribera Alta

Mutilaciones y dopaje: la Guardia Civil intercepta a un conductor con cuatro gallos de pelea en Carlet

Por Toni Cuquerella
dtenidoturis
La Ribera Alta

Cae un hombre tras vaciar poco a poco la cuenta de un vecino de 89 años en Turís

Por Javier Ruiz
Egevasa trabajos
La Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Serranía

Egevasa impulsa la renovación de redes de agua y alcantarillado en Alginet, Benifaió, Cheste y Pedralba

Por Javier Ruiz
BalsaLaminacion LaReva 1
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

La CHJ prevé acabar los trabajos en los barrancos de l’Horteta, Gallego y Pozalet en junio

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?