ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

La Conselleria exposa el projecte bàsic del nou accés nord a Carcaixent des de la CV-50 i estudia millorar la connexió sud amb l’A-7

La directora general d'Infraestructures avança que es preveu dotar Carcaixent de connexions directes amb els grans eixos viaris
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 19, 2024
321 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
8652 carcaixent mapa cv 50

La Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori ha tret a informació pública el projecte bàsic del nou accés nord a Carcaixent des de la CV-50. El projecte, la fase d’informació del qual pública es recull en el DOGV, contribuirà a resoldre els problemes viaris d’esta comarca.

La directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, María José Martínez Ruzafa, ha assegurat que esta actuació “s’engloba en el context de la millora de la mobilitat i les necessàries infraestructures que la Generalitat ha programat per a esta comarca”. Es tracta, segons ha explicat, “de resoldre la falta de connexions directes de Carcaixent amb els grans eixos viaris, la problemàtica de la CV-50″, i ha de ser completada amb altres actuacions, integrades en el context geogràfic i valors ambientals d’esta àrea.

En este sentit, Martínez Ruzafa ha indicat que “és molt necessari des del punt de vista estructural la connexió de la CV-41, en l’eix nord-sud que comunica tots els municipis de la Ribera. I, al seu torn, es resoldran substancialment els problemes de congestió de trànsit del seu entorn”. La segona actuació prevista, ha avançat, “serà la millora de la connexió sud de Carcaixent amb l’A-7, a través d’Alberic”.

Actualment, les connexions de Carcaixent amb els grans eixos viaris i la ciutat de València es fan pel tram periurbà de la CV-50, que discorre adossat al nucli urbà d’Alzira, sense un accés directe a l’A-7, amb problemes de saturació derivats dels trànsits locals que es donen en una carretera periurbana. 

La carretera CV-50 és un dels eixos principals de la xarxa de carreteres autonòmica que va des de Tavernes de la Valldigna a Llíria i unix les comarques de la Safor, la Ribera Alta, la Foia de Buñol i el Camp de Túria. Els seus principals problemes de funcionalitat es registren al seu pas per la Ribera.

Tags: admin Carcaixent

Lo + leído

De la mítica Luger al Winchester: el «museo» de armas ilegales descubierto en una casa de campo de Alzira

La Policía Nacional ha desmantelado un arsenal clandestino en una vivienda rural de Alzira, donde…

Caixa Ontinyent duplica el seu pressupost d’obra social i destina 1,7 milions a la futura Facultat de Veterinària

Caixa Ontinyent ha anunciat un desplegament de recursos per a aquest exercici, elevant el seu…

Així és el nou vehicle polivalent de Cullera: 15.000 litres per a netejar carrers i apagar focs

L’Ajuntament de Cullera ha incorporat un nou vehicle polivalent a la seua flota de neteja…

Otras noticias

Policía Nacional.
La Ribera Alta

La Policía Nacional interviene en una guardería de Algemesí: así trataba a los niños la propietaria que ha sido detenida

Por Toni Cuquerella
Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional detiene en Alzira a un miembro de una red de extorsión sexual

Por Redacción ComarcalCV
Tren de Rodalia de València.
ComarcalL' Horta SudLa CosteraLa Ribera Alta

Tot el que has de saber del tall de 24 hores de la línia C-2 de Renfe entre Xàtiva i Silla que deixa sense trens a la Ribera i la Costera

Por Toni Cuquerella
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
ComarcalEl Camp de TúriaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
Jutjats de Carlet.
La Ribera Alta

Presó per als acusats del crim de Benifaió: la investigació apunta al fill com a presumpte autor de l’incendi

Por Toni Cuquerella
Teodoro Estrela, Alfons Domínguez i Miguel Polo.
La Ribera Alta

Inundacions a la Ribera: Alzira i la CHX activen plans de protecció d’urgència per 12 milions d’euros

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?