ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Carcaixent aprova modificacions de crèdit per valor d’1,4 milions d’euros

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:46 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 6, 2021
449 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La incorporació de romanent permetrà executar més de 30 accions de diversos àmbits com millora de vies públiques, Medi Ambient, Policia Local, millora d’edificis municipals, esports, informàtica o cultura

El Ple de l’Ajuntament de Carcaixent va aprovar en l’última sessió diverses modificacions de crèdit per a nous projectes i inversions per valor de 1,4 milions, gràcies a la incorporació del romanent de tresoreria al pressupost de 2021. El destí d’aquests 1,4 milions d’euros serà finançar més de 30 accions de diversos àmbits, com ara la millora de vies públiques, Medi Ambient, Policia Local, millora d’edificis municipals, esports, informàtica o cultura.

Entre les actuacions més destacades hi ha la inversió en vies públiques, amb una inversió pròxima a 550.000 euros per a asfaltat de carrers i camins rurals, i la construcció d’una marquesina i millora d’accessos en el Centre de Salut, o mobiliari urbà, entre altres. Altre dels àmbits amb major inversió és el dedicat a edificis municipals. En total s’invertiran 250.000 euros en reparacions en el Cementeri Municipal i en el Teatre Don Enrique o la millora de l’accessibilitat del Centre d’Empreses.

Pel que fa la resta d’àrees, les inversions previstes seran de 258.000 en matèria de Medi Ambient, entre les que destaquen la millora de les zones de jocs infantils en parcs i places, o la senyalització del Camí del Realenc, una vegada els tribunals han reconegut la titularitat municipal; 100.000 per a millores en instal·lacions culturals, 92.000 per a actuacions relacionades amb la Policia Local (redacció del projecte per a la construcció d’un nou retén i la compra de material), 82.000 euros per a inversions en instal·lacions esportives i finalment 56.000 per a informàtica i modernització.

Paco Salom, alcalde de Carcaixent, ha recordat que està injecció per a inversions ha sigut possible gràcies al romanent de tresoreria què disposa el consistori i que, després de molts anys, el Ministeri d’Hisenda permetrà gastar-lo en recursos diferents a amortitzar deute: «després d’uns anys de realitzar un esforç molt important reduint el deute municipal ara amb els 1,4 milions d’euros anem a poder realitzar projectes que són molt necessaris i d’altres que permetran millorar la prestació de serveis i la qualitat de vida de la ciutadania».

Tags: Carcaixent

Lo + leído

Tres detenidos tras una persecución en la A-3 a la altura de Requena con un kilo de cocaína oculto en el coche

La Guardia Civil ha detenido a tres personas tras interceptar en la autovía A-3, a…

Programació de la Fira i Festes de Gandia 2026: dates, concerts gratuïts, atraccions i activitats

Gandia ja es prepara per a viure la seua Fira i Festes 2026, que se…

Ontinyent activa 80.000 euros en ajudes per participar en fires i catàlegs d’empreses: com aconseguir fins a 5.000 euros per a la teua pime

L'Ajuntament d'Ontinyent redobla el seu compromís amb el teixit empresarial del municipi. El Consistori va…

Otras noticias

Vuelta de los alumnos de Picanya al colegio tras la DANA.
Comunitat ValencianaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

Un estudio tras la DANA de 2024 revela que los alumnos valencianos desconocen los protocolos ante catástrofes e impulsa un cambio en las aulas

Por Toni Cuquerella
Megafonia instal·lada a Algemesí.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Megafonía contra emergencias en la zona cero de la DANA: la Diputació financia su instalación en Paiporta, Picanya, Alfafar, Algemesí y Buñol

Por Toni Cuquerella
alzira fs
DeportesLa Ribera Alta

El Family Cash Alzira FS se mide mañana al L84 Torino en el Trofeu Juan Beteta

Por Adrián Lupiáñez
CartellWINWINBenetusser e1788430274265
L' Horta SudLa Ribera AltaLa SaforRequena - Utiel

Benetússer, Requena, Gavarda, Potries y Utiel acogen espectáculos SARC en septiembre

Por Javier Ruiz
1 3
La Ribera Alta

Detienen en Algemesí a un hombre tras cometer dos robos con fuerza en vivienda

Por Javier Ruiz
5093 alzira hospital la ribera
La Ribera Alta

La jueza eleva a 232 los fallecidos por la DANA tras incluir a una vecina de Guadassuar

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?