ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent dota de càmeres personals ‘antiagressions’ als agents de la Policia Local

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 9, 2021
140 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’Ajunament amplia l’equipament de la Policia Local també amb una nova moto elèctrica

L’Ajuntament d’Ontinyent segueix ampliant i millorant l’equipament de la Policia Local de la ciutat, en aquest cas amb l’adquisició de 5 cameres unipersonals i una nova moto scooter elèctrica. L’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, acompanyat pel regidor de Policia Local, Pepe Gandia; el Comissari Juan Serrano i diversos agents, participava en la presentació als mitjans dels nous elements, que el primer edil destacava que “van a suposar un nou pas endavant en la millora de les condicions de treball dels i les agents, cosa que redunda també en una millor prestació del seu servei a la ciutadania”, explicava.

Al cas de la moto scooter, la seua adquisició forma part d’una inversió de 42.000 euros en nous vehicles elèctrics municipals, 20.000 dels quals estan subvencionats per la Diputació de València dins l’Estratègia ‘Reacciona’ de l’àrea de Medi Ambient. D’estos diners, l’Ajuntament inverteix prop de 8.700 euros en l’adquisició d’esta moto, “que permet continuar avançant en l’eliminació de l’ús de combustibles fòssils i la reducció d’emissions de CO2 per la qual ve apostant el Govern d’Ontinyent», explicava Pepe Gandía. La moto compta amb 9 kw de potencia màxima, una acceleració de 0 a 50 quilòmetres hora en menys de 4 segons i amb una velocitat màxima de 100 quilòmetres hora, i funcionarà com a prova per anar renovant la resta de motocicletes de la Policia si el resultat es favorable.

Quant a les cameres, es tracta de 5 cameres unipersonals, de les quals 2 estaran en ús en tot moment per part de dues patrulles actives, i les altres 3 estaran en recàrrega en la reguarda. El tractament de les imatges es farà sempre d’acord amb la legalitat vigent. Les cameres només s’activaran quan l’agent presencie un possible delicte o infraccions de seguretat pública, comptant amb un ‘buffer’ d’enregistrament d’àudio i vídeo que permet guardar els 60 segons anteriors al moment des que es dóna a l’interruptor, «cosa que permetria, per exemple, enregistrar una agressió rebuda per un agent després d’haver-se produït aquesta”, explicava el regidor. Les cameres, amb bateria d’alta duració, i alta nitidesa d’imatge en situacions de lluminositat reduïda, pesa només 115 grams, i esta dotada d’un sistema d’encriptació AES que permet garantir la privacitat i seguretat en l’ús de les imatges.

Cal recordar que en esta legislatura s’ha renovat la flota de vehicles apostant pels cotxes híbrids i incorporant els kits portàtils TETRA, el nou sistema de radiocomunicacions que permet millorar la resposta davant les emergències. Igualment, a través de la regidoria s’ha modernitzat la senyalització vertical i horitzontal al casc urbà, i s’ha adquirit un nou etilòmetre, un dispositiu drogotest i un sonòmetre propi, evitant així haver d’utilitzar el de l’Oficina Tècnica Municipal, així com dos drons d’última generació que també són emprats pels agents en tasques de vigilància. Tant l’alcalde com el regidor destacaven que l’aposta per la modernització dels equipaments de la Policia Local va a mantenir-se “ja que si els agents tenen millors mitjans poden donar millor resposta a les necessitats de la ciutadania», concloïen.

Tags: Agres
Festes_2025_COMARCALCV_300x250

Lo + leído

El Gobierno dará 417 millones a los ayuntamientos afectados por la dana para la limpieza y reparación del alcantarillado

El secretario de Estado de Medio Ambiente, Hugo Morán, ha anunciado este jueves en Valencia…

Elda crea un nuevo aparcamiento público gratuito cerca del casco histórico

El Ayuntamiento de Elda ha dado un paso importante para mejorar la movilidad urbana en…

Alzira inicia la ejecución de la faja perimetral contra incendios en Racó y Respirall

El Ayuntamiento de Alzira ha anunciado que a partir del 15 de septiembre de 2025…

Otras noticias

Ontinyent ja ha tancat les seues Festes de Moros i Cristians.
La Vall d'Albaida

La ‘Setmana Gran’ de les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent conclou amb les ambaixades i la desfilada final

Por Toni Cuquerella
El capità Moro d'Ontinyent 2025, davant la tribuna d'autoritats.
La Vall d'Albaida

Ontinyent viu una Entrada de Moros i Cristians històrica amb la distinció d’Interés Turístic Internacional

Por Toni Cuquerella
Interpretació de 'Chimo' davant del castell de Festes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent vibra amb la interpretació conjunta de mil músics de ‘Chimo’, símbol de les seues festes

Por Toni Cuquerella
autoritats25
La Vall d'Albaida

Una ministra i diversos consellers, entre la quinzena d’alts càrrecs institucionals que assistiran als Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Actuació de Pep Botifarra a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Pep Botifarra atrau a més de 1.200 persones en la ‘Nit Gran’ d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Els Moros i Cristians d'Ontinyent tornaran a desfilar per À Punt.
La Vall d'Albaida

À Punt retransmet les entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?