ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ximo Puig participa en l’acte central de la Vall d’Albaida amb els candidats del PSPV a les alcaldies dels municipis

La posada de llarg de les candidatures locals ompli l’aforament en un acte amb la presència de les conselleres Rebeca Torró i Gabriela Bravo
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 16, 2023
57 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7701 la vall albaida pspv candidats

“La Vall d’Albaida ha deixat d’estar lluny de València a l’hora de rebre les inversions necessàries per al seu desenvolupament i la mi-llora del dia a dia del seu veïnat”. Així es va manifestar la consellera de Política Territorial, Obres públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, durant l’acte de presentació de les candidatures a les eleccions locals del 28 de maig.

El president de la Generalitat, Ximo Puig, va aprofundir en l’argument de Torró a l’afirmar que “la realitat del nou hospital remarca que nosaltres parlem amb els fets i la continuïtat socialista al front del govern valencià és l’única garantia per a assegurar el desdoblament de la CV-60”. La cita, celebrada aquest dilluns, 15 de maig, va comptar també amb la presència de la consellera de Justícia, Interior i Administració pública, Gabriela Bravlo, així com d’una nodrida representació del teixit empresarial i social de la comarca fins completar l’aforament de l’aparca-ment de l’hotel Kazar d’Ontinyent.

Al seu torn, l’alcaldable socialista en Ontinyent, José Antonio Martínez, va refermar “la il·lusió i la força d’un projecte renovat per tornar la ciutat a les més altres quo-tes de benestar i a la màxima col·laboració amb totes les administració per acon-seguir-ho”. De fet, el president Puig va remarcar que “la Generalitat no ha oblidat les necessitats d’Ontinyent durant tota la legislatura perquè governem per a to-tes les persones, per damunt dels personalismes”.

La presentació va reunir els huit candidats socialistes que opten a la reelecció el pròxim 28 de maig com són Juanra Espí (Aielo de Malferit), Fede Vidal (Alfarrasí), Diego Ibáñez (Bèlgida), Càtia Lopes (Benissuera), Xavi Molina (Bocairent), Xaro Boscà (Llutxent), Vicent Gomar (la Pobla del Duc) i M. Dolores Ortolà (Sempere). Igualment, a la cita van acudir els actuals alcaldes d’Atzeneta d’Albaida, Benigà-nim i Castelló de Rugat (José H. Descals, Amparo Canals i Antonio Esquinas) i els seus successors al front de la papereta del PSPV-PSOE (Carmelina Pla, José Miguel Cháfer i Vicenta Boscà, respectivament).

Així mateix, l’acte va congregar els aspirants en Agullent (Lourdes Cardona), Al-baida (Josep Penadés), Bellús (Marga Tolsà), Benicolet (José M. Beneyto), Carrícola (Susana Cháfer), Fontanars dels Alforins (Anaí Monserrat), Guadasséquies (Felipe Torrent), Montaverner (Ester Sanfélix), l’Olleria (Eva María Vela), Ontinyent (José Antonio Martínez), Ràfol de Salem (Eva Marce) i Salem (Pilar Lloret). En definitiva, “l’ampla implantació comarcal del PSPV-PSOE demostra que som la força que més s’assembla al conjunt de la Vall d’Albaida”, segons el secretari comarcal dels socialistes, Fede Vidal.

Tags: Vall d'Alba
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Bielsa exige el cese del diputado de Bomberos tras un mes de huelga en Valencia

El portavoz del PSPV en la Diputación de València, Carlos Fernández Bielsa, ha solicitado la…

Sagunto solicita la declaración de zona catastrófica por los daños de la tormenta

El Pleno del Ayuntamiento de Sagunto ha aprobado, de forma unánime, una declaración institucional que…

Orihuela mejora la recogida de basura con inversión de 1,2 millones

El Ayuntamiento de Orihuela ha dado un paso significativo en la modernización del servicio de…

Otras noticias

3EnguixPlaObert
La Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia aprueba 45 nuevos proyectos del Pla Obert en 34 municipios

Por Redacción ComarcalCV
Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?