ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Els empresaris de la Vall d’Albaida demanen a Iberdrola una nova subestació elèctrica per a potenciar la indústria

També s'ha demanat a l'elèctrica que “millore en tot el possible l'agilitació dels tràmits que són de la seua competència”, perquè no es produïsca una desincentivació de les inversions
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 7, 2024
505 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8401 coeval iberdrola

Els empresaris de la Vall d’Albaida s’han reunit amb responsables d’Iberdrola -empresa de la qual depenen les infraestructures d’aquesta comarca- per a demanar que es pose en marxa una nova subestació elèctrica a Albaida-Agullent, a més de demanar millores per a les ja existents a Ontinyent, l’Olleria i Castelló de Rugat, tant per a potenciar el desenvolupament industrial com les energies renovables.

La trobada va tindre lloc en la seu de la Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida (COEVAL), on el seu president Javier Cabedo, el de la patronal tèxtil ATEVAL la Vall d’Albaida, Rafael Lurbe, el President de ASELEC, Rafael Castillo i la Responsable del Area Tècnica de CEV, Elisa del Río, s’han entrevistat amb Javier Bon, Responsable de Planificació Aquest, José Vicente Primo, Responsable de Planificació Est-Nord i Gustavo Mirón, Tècnic de Desenvolupament de Xarxa.

La reunió s’emmarca en les actuacions que COEVAL està duent a terme per a impulsar la participació de la Vall d’Albaida en l’eix Industrial que la Generalitat vol potenciar al costat de les comarques de l’Alcoià-el Comtat, la Foia de Castalla i la Costera, com a pol d’atracció per a la implantació de noves empreses , així com la millora de les condicions a les ja instal·lades, en matèria de sòl industrial i infraestructures relacionades amb aquestes, com les energètiques, les hídriques i les de transport.

Actualment la Vall d’Albaida té en marxa actuacions en diferents municipis de la comarca per a desenvolupar sòl industrial que sumen més de 3.000.000 de metres quadrats, però per a poder avançar afirmen que «és necessària la implicació d’Iberdrola a fi de que les infraestructures de subministrament d’energia elèctrica puguen atendre la demanda que es puga generar, a més de millorar la qualitat de la qual s’està generant».

Per part d’Iberdrola s’han compromés a estudiar la informació que se’ls ha traslladat i establir una comunicació fluida amb COEVAL i ATEVAL, a més d’estar interessats a poder ajudar també al procés de descarbonització que s’està impulsant en tots els territoris.

Per part de tots els representants empresarials s’ha demanat a Iberdrola que «millore en tot el possible l’agilitació dels tràmits que són de la seua competència i facilite que la inversió que els empresaris han de fer quan decideixen créixer o implantar una nova empresa es plantege des de l’eficiència no sols econòmica sinó també de simplificació, ja que si no es millora en eixe tema s’aquesta propiciant una desincentivació d’inversió empresarial que pot conduir a un estancament econòmic perjudicial per a tots».

Tags: admin Vall d'Alba

Lo + leído

Dos valencianos desarrollan el nuevo hito sin precedentes en implantología dental

La Clínica Dr. Gutiérrez presentaó en el Integrative Implantology Experience Congress, organizado por la Sociedad…

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

Otras noticias

Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
Unitat de dany cerebral de l'Hospital d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El nou Hospital d’Ontinyent estrena una unitat pionera per a recuperar pacients amb dany cerebral

Por Toni Cuquerella
2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?