ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El president de la Mancomunitat de la Vall d’Albaida proposa un govern equitatiu de partits i incloure als independents

Alejandro Quilis (Compromís) ha destacat que la necessitat de consensos recomana que Compromís, PSPV, Ens Uneix i PP tinguen tres consellers cadascun, i que els independents de Terrateig i Montitxelvo tinguen un representant cadascun
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 24, 2023
65 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6131 alejandro quilis
650x80_2_ola_CAS

El President de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida, Alejandro Quilis (Compromís), ha fet pública la seua proposta de composició de la nova Junta de Govern de l’entitat comarcal.

Després d’haver escoltat els plantejaments de les diferents formacions polítiques d’àmbit comarcal i dels dos partits independents, Quilis ha proposat que Compromís, PSPV, Ens Uneix i PP compten amb tres consellers i conselleres cadascun, així com la incorporació dels dos partits independents d’àmbit municipal que governen a Terrateig i Montitxelvo, amb un conseller cadascun d’ells. 

En paraules d’Alejandro Quilis, “la composició de l’assemblea de la Mancomunitat és plural, i fa que cap bloc ideològic tinga una majoria clara per a la governabilitat. Açò ja es va poder comprovar en el Ple de Constitució de la Mancomunitat, i és una situació que ens obliga a arribar a acords amb totes les forces polítiques. Aquesta conjuntura representa un repte d’estabilitat, però també suposa una oportunitat positiva d’establir una manera de treballar més consensuada, on ens centrem en solucionar conjuntament els problemes que la Mancomunitat té pendents des de fa anys”. 

“Per això, una vegada escoltades les diferents aportacions dels grups polítics d’àmbit comarcal i també dels dos partits independents de Terrateig i Montitxelvo, considerem que la millor opció és que la Junta de Govern compte amb tres representants de Compromís, tres representants del PSPV, tres d’Ens Uneix i tres del PP, així com un per a cadascun dels independents de Terrateig i Montitxelvo. D’aquesta manera, la Junta de Govern pot recollir totes les sensibilitats representades a l’assemblea i afrontar des del màxim consens els reptes que té la Mancomunitat comarcal a nivell de reforçament de l’equip tècnic, modernització de la cartera de serveis i aposta per la qualitat de vida i la vertebració de la Vall d’Albaida”, ha explicat el President de la Mancomunitat.

Quilis ha destacat que “si volem que la Mancomunitat funcione i que les coses vagen bé, totes i tots hem de col·laborar per igual. A més, hem volgut innovar amb aquesta proposta incorporant també els dos partits independents, ja que considerem que totes les aportacions seran valuoses per superar amb èxit els reptes que tenim. La renovació d’estatuts per adaptar-nos a la Llei de Mancomunitats, el nou contracte de residus i els nous serveis que requereixen els nostres municipis mereixen la implicació de totes i tots. Esperem que aquesta proposta puga eixir endavant. La situació demana més fer comarca i menys partidisme”.
 

Tags: Vall d'Alba

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?