ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Alcúdia de Crespins sol·licita a l’IVACE 200.000 euros per a la millora del polígon industrial

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 27, 2021
326 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La subvenció preveu actuacions per millorar l’accessibilitat, l’equipament i la seguretat de l’àrea industrial El Canari

L’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins sol·licitarà ajudes per valor de 200.000 euros a l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) per a la millora i modernització del Polígon Industrial del municipi Així, la nova proposta se suma als 350.000 euros invertits des de l’anterior legislatura en El Canari. Una millora clau per al desenvolupament econòmic i la creació d’ocupació en el municipi, com ha explicat el regidor de l’àrea de Promoció Econòmica, Pedro García, qui a més ha subratllat que amb les futures accions i les que ja s’han dut a terme “es pretén modernitzar el nostre polígon, potenciant-lo i fent-lo més atractiu amb la idea d’una futura ampliació i continuar en la línia de donar solucions a les demandes formulades per l’empresariat”.

Per la seua banda, com ha informat el regidor d’Urbanisme, Jordi Caparrós, aquesta subvenció suposarà “una millora en l’accessibilitat, equipament i seguretat de la nostra àrea industrial”.

En aquesta ocasió, com ha explicat Caparrós, les actuacions previstes inclouen la creació de “dues noves zones d’aparcament en terreny municipal, així com la millora i creació de zones verdes, a més a més, es preveu l’execució al polígon d’infraestructures viàries i urbanes que faciliten el transit de vianants amb la creació de noves voreres i remodelació de les ja existents”. Tanmateix, el projecte persegueix altres objectius com són “millorar la capa de rodadura d’alguns carrers, i també la rehabilitació de tres rotondes i la senyalització horitzontal i vertical del tràfic”.

Finalment, l’alcalde, Roberto Granero, ha remarcat que la nova sol·licitud “completa les inversions realitzades la passada legislatura amb el consens del teixit empresarial per què suposarà una substancial millora en les condicions del polígon”. D’aquesta manera, les intervencions realitzades la passada legislatura com l’obra civil per a la instal·lació de fibra òptica i la millora en seguretat, enllumenat, senyalització i asfalt, entre d’altres, se sumarien a aquesta nova convocatòria amb les que “completarien les intervencions previstes en un inici i així definir totes les demandes de l’empresariat”.

Tags: Alcúdia De Crespins

Lo + leído

Paiporta lanza un portal web para seguir en tiempo real la reconstrucción tras la dana

El Ayuntamiento de Paiporta, a través de la Concejalía de Transparencia y Modernización, ha puesto…

‘Una Xàtiva per a tu’: la nova plataforma digital per facilitar la transparència i el control de les inversions públiques

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas significatiu cap a la modernització administrativa i la…

El Ministerio de Agricultura invierte 1,6 millones en la reparación de la acequia de Benàger y Faitanar en Paiporta

Paiporta cuenta con una inversión de 1,6 millones de euros del Ministerio de Agricultura, Pesca…

Otras noticias

Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
Junta de Seguretat de Xàtiva.
La Costera

Pla de xoc per la seguretat a Xàtiva: l’alcalde reclama d’urgència més policia a Bixquert i les àrees d’oci nocturn

Por Toni Cuquerella
Edifici de l'Hotel Murta de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
La Costera

L’arribada d’un cinqué jutjat redobla la pressió a Xàtiva per a recuperar el Palau de Justícia tombat per la Conselleria

Por Toni Cuquerella
Protesta a Xàtiva contra la retirada de competències del jutjat de violència de gènere.
La Costera

Xàtiva recupera el jutjat de violència de gènere i exigeix a la Generalitat mantindre el projecte del nou Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Costera

Tres acusados se enfrentan a penas de hasta 12 años por una pelea en un pub de Canals

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?