ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent dota de càmeres personals ‘antiagressions’ als agents de la Policia Local

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 9, 2021
467 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Ajunament amplia l’equipament de la Policia Local també amb una nova moto elèctrica

L’Ajuntament d’Ontinyent segueix ampliant i millorant l’equipament de la Policia Local de la ciutat, en aquest cas amb l’adquisició de 5 cameres unipersonals i una nova moto scooter elèctrica. L’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, acompanyat pel regidor de Policia Local, Pepe Gandia; el Comissari Juan Serrano i diversos agents, participava en la presentació als mitjans dels nous elements, que el primer edil destacava que “van a suposar un nou pas endavant en la millora de les condicions de treball dels i les agents, cosa que redunda també en una millor prestació del seu servei a la ciutadania”, explicava.

Al cas de la moto scooter, la seua adquisició forma part d’una inversió de 42.000 euros en nous vehicles elèctrics municipals, 20.000 dels quals estan subvencionats per la Diputació de València dins l’Estratègia ‘Reacciona’ de l’àrea de Medi Ambient. D’estos diners, l’Ajuntament inverteix prop de 8.700 euros en l’adquisició d’esta moto, “que permet continuar avançant en l’eliminació de l’ús de combustibles fòssils i la reducció d’emissions de CO2 per la qual ve apostant el Govern d’Ontinyent», explicava Pepe Gandía. La moto compta amb 9 kw de potencia màxima, una acceleració de 0 a 50 quilòmetres hora en menys de 4 segons i amb una velocitat màxima de 100 quilòmetres hora, i funcionarà com a prova per anar renovant la resta de motocicletes de la Policia si el resultat es favorable.

Quant a les cameres, es tracta de 5 cameres unipersonals, de les quals 2 estaran en ús en tot moment per part de dues patrulles actives, i les altres 3 estaran en recàrrega en la reguarda. El tractament de les imatges es farà sempre d’acord amb la legalitat vigent. Les cameres només s’activaran quan l’agent presencie un possible delicte o infraccions de seguretat pública, comptant amb un ‘buffer’ d’enregistrament d’àudio i vídeo que permet guardar els 60 segons anteriors al moment des que es dóna a l’interruptor, «cosa que permetria, per exemple, enregistrar una agressió rebuda per un agent després d’haver-se produït aquesta”, explicava el regidor. Les cameres, amb bateria d’alta duració, i alta nitidesa d’imatge en situacions de lluminositat reduïda, pesa només 115 grams, i esta dotada d’un sistema d’encriptació AES que permet garantir la privacitat i seguretat en l’ús de les imatges.

Cal recordar que en esta legislatura s’ha renovat la flota de vehicles apostant pels cotxes híbrids i incorporant els kits portàtils TETRA, el nou sistema de radiocomunicacions que permet millorar la resposta davant les emergències. Igualment, a través de la regidoria s’ha modernitzat la senyalització vertical i horitzontal al casc urbà, i s’ha adquirit un nou etilòmetre, un dispositiu drogotest i un sonòmetre propi, evitant així haver d’utilitzar el de l’Oficina Tècnica Municipal, així com dos drons d’última generació que també són emprats pels agents en tasques de vigilància. Tant l’alcalde com el regidor destacaven que l’aposta per la modernització dels equipaments de la Policia Local va a mantenir-se “ja que si els agents tenen millors mitjans poden donar millor resposta a les necessitats de la ciutadania», concloïen.

Tags: Agres

Lo + leído

Prisión sin fianza para el detenido por agresión sexual en Castelló en cuya casa apareció un cadáver en un congelador

La titular de la plaza número 2 de la Sección de Violencia sobre la Mujer…

Burjassot i la Universitat de València creen la Càtedra Vicent Andrés Estellés per a blindar el llegat del poeta

El llegat i la memòria del poeta valencià més universal del segle XX disposaran d'un…

Foios instala un sistema pionero de megafonía solar para alertas que funciona sin luz ni cobertura

El Ayuntamiento de Foios da un paso decisivo en la protección de su población ante…

Otras noticias

Assemblea General de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent dispara el seu benefici net un 22% i eleva el pressupost d’Obra Social a 3,8 milions

Por Toni Cuquerella
La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?