ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El ple de l’Alcúdia de Crespins acorda per unanimitat les inversions que es faran amb els 321.515 € de superàvit

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 8, 2021
228 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Entre les inversions destaca la compra d’un camió per a la Brigada Municipal o la substitució del terrat de la Casa de la Cultura

El Ple Municipal de l’Alcúdia de Crespins va acordar per unanimitat el destí dels 321.515 euros del seu superàvit en el passat ple ordinari. En concret, es va aprovar la destinació dels 246.515 euros restants del superàvit aprovat el passat dia 13 de maig on ja es van destinar 75.000 euros a la reurbanització del carrer Calvari.

Ara, amb aquest romanent de tresoreria es duran a terme distintes millores en la població, alhora que es complementaran partides pressupostàries que ara per ara necessiten una injecció econòmica o es crearan de noves per atendre necessitats actuals.

En aquest sentit, les inversions més destacades seran la compra d’un camió per a la Brigada Municipal per import de 30.000 euros, 16.000 euros en material per a la policia local, la substitució del terrat de la Casa de la Cultura amb 33.000 euros de pressupost, l’adquisició de senyalística viària i mobiliari urbà amb 27.000 euros pressupostats, la reforma del mercat municipal amb 20.000 euros, la substitució de la climatització de la biblioteca municipal i la sala generalitat amb 10.000 euros i finalment la construcció d’una nova pista de pàdel coberta que suposarà una inversió de 39.500 euros.

L’alcalde i responsable d’hisenda, Roberto Granero, ha manifestat que es tracten d’inversions necessàries i que suposaran millores en les instal·lacions esportives, culturals i socials així com augmentaran la qualitat dels serveis públics del municipi. Finalment, Granero ha valorat molt positivament el consens de totes les forces polítiques a l’hora de decidir on aplicar el superàvit aconseguit en l’exercici passat.

Tags: Alcúdia De Crespins

Lo + leído

Paiporta lanza un portal web para seguir en tiempo real la reconstrucción tras la dana

El Ayuntamiento de Paiporta, a través de la Concejalía de Transparencia y Modernización, ha puesto…

‘Una Xàtiva per a tu’: la nova plataforma digital per facilitar la transparència i el control de les inversions públiques

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas significatiu cap a la modernització administrativa i la…

El Ministerio de Agricultura invierte 1,6 millones en la reparación de la acequia de Benàger y Faitanar en Paiporta

Paiporta cuenta con una inversión de 1,6 millones de euros del Ministerio de Agricultura, Pesca…

Otras noticias

Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
Junta de Seguretat de Xàtiva.
La Costera

Pla de xoc per la seguretat a Xàtiva: l’alcalde reclama d’urgència més policia a Bixquert i les àrees d’oci nocturn

Por Toni Cuquerella
Edifici de l'Hotel Murta de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
La Costera

L’arribada d’un cinqué jutjat redobla la pressió a Xàtiva per a recuperar el Palau de Justícia tombat per la Conselleria

Por Toni Cuquerella
Protesta a Xàtiva contra la retirada de competències del jutjat de violència de gènere.
La Costera

Xàtiva recupera el jutjat de violència de gènere i exigeix a la Generalitat mantindre el projecte del nou Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Costera

Tres acusados se enfrentan a penas de hasta 12 años por una pelea en un pub de Canals

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?