9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Anteriores
Anteriores

Carcaixent trasllada els contenidors al Ecoparc i intensifica la vigilància policial després de l’augment d’abocaments il·legals 

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:43 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado agosto 11, 2021
505 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Des del consistori confien en que este trasllat facilite l’accès al Ecoparc, on dipositar residus comporta una bonificació en el rebut del Consorci.

L’Ajuntament de Carcaixent ha quantificat en milers d’euros el cost que suposa per a les arques municipals la neteja extraordinària dels abocaments il·legals al voltant dels contenidors situats en els polígons de la ciutat, amb les conseqüències d’insalubritat que i imatge desagradable que transmet.

Per tal de millorar la situació i evitar que es repetisca, s’ha procedit al trasllat dels contenidors de la zona del polígon dels Quatre Camins a la porta del Ecoparc. Simultàniament s’ha intensificat la vigilància policial al voltant d’estes zones per tal de dissuadir i sancionar la repetició d’estes conductes.

En paraules de la vicealcaldessa i regidora de Salubritat, Sara Diert «per motius de salubritat e higiene pública no podem permetre que es seguisca repetint la imatge de zones plenes d’abocaments il·legals que, a més a més perjudiquen a les empreses situades al voltant dels mateixos».

Diert també avisa, «aquelles persones que pensen seguir amb els comportaments incívics han de recordar que hauran d’assumir una multa de fins 750€.  No hem de pagar tots els veïns i veïnes el seu incivisme».

Des del consistori confien en que este trasllat «facilite l’accès al Ecoparc, on dipositar residus comporta una bonificació en el rebut del Consorci». L’horari de l’ecoparc és de l’1 d’abril fins al 30 de setembre de dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 i de vesprades de 16:00 a 19:00 hores i dissabtes de 9:30 a 13:30. La resta de l’any l’horari de vesprada és de 15:00 a 18:00 hores.

Convé recordar que des de l’Ajuntament de Carcaixent es presta un servei gratuït de recollida de trastos i altres estris a través de l’empresa municipal PROCARSA els dilluns, dimecres, dijous i divendres. Les persones interessades a fer-ne ús solament han de cridar al telèfon 962430436 per a convindre l’hora i punt de recollida amb els operaris/es.

Tags: Carcaixent

Lo + leído

Aemet eleva a roja la alerta por el «peligro extraordinario» en la costa de València y Castelló, y la Generalitat envía un Es-Alert a la población

La Generalitat Valenciana, a través del Centro de Coordinación de Emergencias (GVA112), ha emitido una…

Triomfalisme del PP de Xàtiva per la licitació del futur centre de salut en 2026 i indignació de l’alcalde: «no han mogut una rajola en 4 anys»

L’anunci de la futura licitació del Centre de Salut Xàtiva II ha deslligat un nou…

Sueca presenta la seua programació del 9 d’Octubre amb novetats, música en valencià i actes tradicionals

L'Ajuntament de Sueca ha organitzat un programa d'actes per a la celebració del 9 d'Octubre…

Otras noticias

Via comercial de Gandia.
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Safor

Gandia, Riba-roja o Mislata recibirán más de 5 millones de euros de la Generalitat para finalizar nuevos edificios públicos

Por Javier Ruiz
Alzira.
La Ribera Alta

El paro sube en la Ribera Alta durante agosto impulsado por Alzira, Algemesí y Carcaixent tras el parón veraniego

Por Toni Cuquerella
ribera alta
La Ribera Alta

El paro cae un 1,88 % en la Ribera Alta liderado por Alzira y Algemesí

Por Adrián Lupiáñez
Alzira lidera el descenso del paro en La Ribera Alta.
La Ribera Alta

Alzira y Algemesí lideran la reducción del paro en la Ribera Alta

Por Adrián Lupiáñez
corteluz1
Valencia

Iberdrola anuncia cortes de luz esta semana en Torrent, Cheste, Paterna, Ontinyent, Puçol y otras localidades valencianas

Por Javier Ruiz
230629 HAC foto1 compte general 22
La Ribera Alta

De hijo de referente socialista en la Ribera a ministro: la historia de Arcadi España

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?