ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV aposta per convertir la Mancomunitat de la Vall d’Albaida en comarcal amb totes les forces polítiques representades

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 12, 2022
216 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La proposta pretén donar més poder als nuclis més poblats, la qual cosa també suposaria un increment en la inversió de l’ens públic

Vicent Gomar, alcalde socialista de la Pobla del Duc i President de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida, i Fede Vidal, alcalde d’Alfarrasí i, recentment proclamat Secretari General del PSPV-PSOE de la Vall d’Albaida, defenen la importància de conformar una comissió per tal que totes les forces polítiques amb representació a la Vall tinguen cabuda.

La Comunitat Valenciana va aprovar la Llei 21/2018, de 16 d’octubre, de la Generalitat, de mancomunitats, que va plantejar un canvi en l’estructura de les mancomunitats, passant de ser una entitat merament de gestió de serveis a un plantejament regit per l’àmbit territorial. En aquests moments, la Mancomunitat de la Vall d’Albaida equipara tots els pobles a un mateix nivell, sense importar el nombre d’habitants i posa a totes i tots els ciutadans amb la mateixa importància, ja que els seus representants tenen el mateix pes que altres poblacions de la Vall.

“Des de la Mancomunitat estem fent una important tasca de consens, reunint-nos amb totes les parts per tal de fer una Mancomunitat amb una representació més àmplia, per a donar un servei de qualitat a tots els pobles i els seus habitants”, explica el President Vicent Gomar.

“Per tal de fer front a la creixent despoblació, no podem defendre una estructura que pose als pobles més menuts en una situació de desavantatge enfront dels grans nuclis, que ja tenen major capacitat de gestió de recursos i serveis”, reivindica Fede Vidal.

Així afirmen que reconvertir la Mancomunitat de Municipis en una entitat comarcal, «no només donaria més poder als nuclis més poblats, sinó que també suposaria un increment en la inversió de l’ens públic, ja que s’hauria d’ampliar la contractació d’habilitats nacionals a temps complet, entre altres despeses de gestió».

El PSPV-PSOE de la Vall d’Albaida defensa una entitat pública eficient, igualitària, que gestione d’una manera eficient i que pose a totes les ciutadanes i tots els ciutadans al mateix nivell, fent front a les diferències que implica formar part del món rural en aquests temps.

Amb aquesta iniciativa també s’espera reprendre l’activitat plenària que va frenar l’última ona de la pandèmia amb la variant òmicron de la Covid-19 que va incidir especialment en la nostra comarca, amb un alt índex d’incidència a Ontinyent.

Tags: Vall d'Alba

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?