ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Aielo de Malferit acull dissabte la I Trobada Jove de la Vall d’Albaida per fomentar l’encontre i l’oci entre el jovent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 10, 2022
310 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Aquesta iniciativa organitzada pel Departament de Joventut de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida, ha comptat amb la participació de 17 pobles de la comarca

Aquest dissabte 11 de juny tindrà lloc la I Trobada Jove de la Vall d’Albaida al Passeig de l’Eixample d’Aielo de Malferit, que exerceix el càrrec de Capitalitat Cultural Valenciana 2022, junt amb la ciutat d’Alzira. Una activitat d’àmbit comarcal que pretén ser un punt d’encontre i de reflexió per als i les adolescents de la Vall d’Albaida.

Al voltant de 200 participants entre joves, polítics, tècnics, dinamitzadors i joves, s’aproparan per participar en el Fòrum Jove, així com gaudir de les activitats, tallers i espectacles que s’han programat per a l’ocasió.

La jornada arrancarà a les 10 del matí amb la recepció dels i les participants, que estarà amenitzada pel grup de batucada del poble amfitrió i acompanyat d’un bon esmorzar.

Els i les joves assistents participaran, junt amb els agents implicats, en un fòrum on es debatran una sèrie de qüestions referents a la situació dels i les adolescents als municipis de la comarca, així com dels recursos dels quals disposen i cap on els agradaria avançar.

Tot seguit, entre les 12 i les 14 hores, hi haurà diversos estands ubicats al Passeig i al Centre Social, on es realitzaran tallers i altres activitats com la simultània d’escacs i taller de música amb batucada. També es disposaran uns punts d’informació i el punt violeta. Abans del dinar de germanor es procedirà a l’entrega del premi a Inés Lloret, guanyadora del concurs del logotip, que és la imatge central del cartell de la trobada.

Ja de vesprada els i les joves tindran una cita a l’auditori municipal per participar en el teatre-fòrum “Fes-te Sentir”.

El toc festiu del dissabte, que posarà el punt final a la trobada anirà a càrrec dels ollerians Philantropic.

En aquesta primera experiència, coordinada des del Departament de Joventut de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida, han participat 17 municipis, que són: Atzeneta d’Albaida, Benigànim, Bocairent, Guadasséquies, Quatretonda, Agullent, la Pobla del Duc, Bèlgida, Salem, El Palomar, Benicolet, Castelló de Rugat, Ràfol de Salem, l’Olleria, Albaida, Fontanars dels Alforins i Aielo de Malferit, posant a disposició el personal professional de cadascun dels municipis.

Des dels pobles organitzadors s’ha aprofitat per a convidar als i les joves de la comarca a acostar-se a Aielo de Malferit i participar d’aquesta trobada gaudint del bon clima, el bon ambient i de la seua programació.

Tags: Vall d'Alba

Lo + leído

La Diputació de València reparte 1.781 libros sobre memoria democrática en 137 bibliotecas

La Diputació de València ha lanzado una nueva edición del programa ‘La Memoria en las…

Utiel convoca becas de verano para estudiantes: 500 euros al mes por trabajar de monitor o socorrista

El Ayuntamiento de Utiel ha puesto en marcha una nueva edición de su programa de…

Detenido un hombre por robar 300 kg de cable en Buñol y Alborache

La Guardia Civil ha detenido a un hombre de 50 años por ser el presunto…

Otras noticias

2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
Foto1 12
La Vall d'Albaida

Desmantellen una plantació de marihuana en una finca d’Ontinyent

Por Pau Gómez
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

La Generalitat autoriza una planta fotovoltaica entre Agullent y Benissoda pese a las alegaciones vecinales y de los ayuntamientos

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?