jueves, 26 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Els guanyadors dels XXXV Premis Literaris Ciutat de Xàtiva presenten els seus treballs en el Dia del Llibre

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 23, 2021
36 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Els autors guardonats han signat exemplars de les seues obres per als assistents a l’acte

Aquest divendres 23 d’abril, amb motiu del Dia del Llibre, ha tingut lloc a la Casa de Cultura la presentació oficial de les tres obres guardonades a la XXXV edició dels Premis Literaris Ciutat de Xàtiva, celebrada el passat any 2019.

La guanyadora del premi Ibn Hazm de Poesia Imma López, amb el seu poemari ‘Veus’, i el guanyador del premi Carlos Sarthou d’Assaig Vicente Gabriel Pascual amb el treball ‘El convent de Sant Francesc de Xàtiva, arquitectura, patrimoni i societat’ han intervingut presencialment mentre que el mallorquí Miquel Àngel Vidal, premi Blai Bellver de Narrativa amb ‘El mètode de composició’, ho ha fet de manera telemàtica degut a que no ha pogut assistir presencialment per les restriccions d’entrada i eixida a la Comunitat Valenciana.

«Els Premis Literaris Ciutat de Xàtiva representen una cita assenyalada per al cor d’una ciutat que batega amb cada manifestació cultural d’aquesta índole, i amb aquesta edició continuem pinzellant el quadre del nostre llegat cultural. No debades, el proper any celebrarem el primer mil·lenari del Collar de la Coloma, del poeta andalusí Ibn Hazm qui dóna nom a un dels tres guardons», ha manifestat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha afegit que «els treballs reconeguts conjuminen l’experiència de dues dilatades trajectòries creatives amb la prometedora joventut d’un dels guardonats».

Per la seua part, la regidora de Cultura Raquel Caballero ha expressat que «aquesta cita estava programada per al passat mes d’octubre però es decidí ajornar-la com a conseqüència de la situació sanitària fins a hui, dia del Llibre», al temps que ha indicat que «la intenció és consolidar aquesta data per a les properes edicions dels Premis Literaris Ciutat de Xàtiva».

L’acte ha finalitzat amb l’espectacle de dansa urbana-contemporània ‘Indala’, a càrrec de David Vento, i posteriorment els guardonats han signat exemplars per als assistents.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

El veïnat d’Albaida es torna a mobilitzar davant l’avanç de les macroplantes solars al seu…

Campofrío construirá una planta en Utiel que sustituirá a la de Torrent, devastada por la DANA

Campofrío, filial de la multinacional mexicana Sigma, ha anunciado una inversión de 157 millones de…

El Centre del Carme se convierte en el primer espacio para una cultura plenamente accesible e inclusiva

El Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC) ha presentado su programa ‘CCCC Cultura Inclusiva’, un…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?