ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Plaza Rodrigo i La Victoria, premiades com les millors falles de Sagunt

L'acte de lliurament ha estat presidit per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que van lliurar els guardons juntament amb la primera tinenta d'alcalde
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 17, 2025
307 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
9626 sagunt falla placa rodrigo primer premi 2025

El lliurament de premis de les Falles 2025 de Sagunt ha culminat amb la victòria en la Secció Especial de la Falla Plaza Rodrigo en el monument gran, i la de la Falla La Victoria en el monument infantil.

En la categoria de Falles Grans, el primer premi en la Secció Especial ha sigut atorgat pel jurat a la Falla Plaza Rodrigo. El segon premi ha sigut per a la Falla El Palleter, mentres que la Falla Eduardo Merello ha quedat en tercer lloc. El quart i quint premis han sigut per a les falles La Marina i La Victoria respectivament. Així mateix, el premi Generalitat Valenciana a la Millor Falla de Sagunt també ha sigut per a la Falla Plaza Rodrigo.

L’acte de lliurament de premis ha estat presidit per l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i les falleres majors de Federació Junta Fallera de Sagunt, Teresa Aparicio i Julia Palanca, que han lliurat els guardons juntament amb el president de Federació Junta Fallera de Sagunt, Hugo Morte, i la primera tinenta d’alcalde, María José Carrera, en substitució de la regidora de Festes i Cultura Popular, Patricia Sánchez. La cerimònia ha comptat també amb la presència de nombrosos regidors i regidores de la Corporació municipal i representants de la ciutat italiana de Cecina, agermanada amb Sagunt, i de les seues festes: la Targa.

[Img #11654]

Quant a la categoria infantil, la falla guanyadora d’enguany ha sigut la Falla La Victoria. El segon premi de Secció Especial infantil ha sigut per a la Falla El Palleter. D’altra banda, el tercer premi l’ha aconseguit la Falla Plaza Rodrigo, el quart premi ha anat a la Falla La Marina i el quint premi ha sigut per a la Falla La Palmereta. El premi Generalitat Valenciana a la Millor Falla Infantil de Sagunt ha sigut per a la Falla La Victoria.

En Secció Primera de falles grans, la Falla Luis Cendoya ha aconseguit el primer premi. A esta comissió li seguix la Falla Teodoro Llorente en segon lloc, així com la Falla Santa Anna i la Falla La Palmereta en tercer i quart lloc, respectivament. En categoria infantil, el màxim guardó de Secció Primera d’enguany és per a la Falla Luis Cendoya; el segon ha sigut per a la Falla Eduardo Merello; el tercer per a la Falla Gilet; i en quart lloc ha quedat la Falla Els Vents.

La comissió de la Falla Plaza Rodrigo també ha aconseguit el ninot indultat major i el ninot indultat infantil, les dos de la secció Especial. El guardó a la Millor Ornamentació de Carrers ha recaigut en la Falla La Palmereta, que ha quedat per davant de la Falla Els Vents i de la Falla La Victoria, respectivament.

La Falla Plaza Rodrigo ha aconseguit enguany el premi a la millor crítica local en falles grans, seguida de la Falla El Palleter i de la Falla La Victoria, que han aconseguit el segon i tercer premi respectivament. Quant al mateix premi en secció infantil ha sigut per a la Falla Avinguda 3 d’abril – Vall d’Albaida, sent la Falla Eduardo Merello la segona i la Falla Baladre la tercera.

D’altra banda, el premi a la Falla Més Igualitària de Sagunt 2025, que atorga la delegació d’Igualtat de l’Ajuntament de Sagunt, ha sigut per a la Falla Els Vents. El premi a la Falla Més Sostenible he recaigut en la Falla Penya El Mocador, seguida per la Falla El Mercat i la Falla Plaza Rodrigo.

Finalment, la Falla Penya El Mocador s’ha fet amb el premi al millor llibret Vicent Vayà, atorgat per l’Ajuntament de Sagunt. Les falles La Palmera i Plaza Rodrigo són segona i tercera enguany en esta categoria. També cal destacar que la Falla La Palmera ha revalidat el quart premi de la Generalitat Valenciana per la Promoció i Ús del Valencià 2025. I el premi a la millor Crítica i Poesia del llibret se l’ha emportat la Falla La Victoria.

Tags: València
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

IMG2340m
CollaEl Camp de Morvedre

Comienzan las fiestas patronales de Sagunto con el tradicional tro d’avís y la Xopà

Por Redacción ComarcalCV
20250715ReunionDGCostasFoto
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal de Almardà, Corinto y Malvarrosa se reúne con Costas en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
7536 policia nacional 02
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

La Policía Nacional detiene a ocho personas en Sagunt por tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
IMG 5446 m
El Camp de Morvedre

Un simulacro de salvamento en la playa de Puerto de Sagunto mejora la respuesta ante emergencias

Por Redacción ComarcalCV
Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

Por Toni Cuquerella
control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?