ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Justícia habilitarà un local pròxim com a seu provisional de dos jutjats a Sagunt

El condicionament suposarà una inversió de 846.020 euros i el local albergarà tots els serveis necessaris per a l'Administració de Justícia
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 28, 2023
212 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
258 sagunt baixos ampliacio jutjats

La Conselleria de Justícia i Interior habilitarà un local com a seu provisional de dos jutjats a Sagunt per a donar un adequat servei públic de la justícia.

“Malgrat tindre prevista una important inversió per al futur Palau de Justícia, com aquest tardarà a entrar en funcionament, invertirem 846.020 euros en un nou local que albergarà dos jutjats amb la finalitat de no deixar al municipi sense un servei adequat”. Una inversió que, tal com ha explicat la consellera Elisa Núñez, albergarà tots els serveis necessaris per a l’Administració de Justícia.

Per a la consellera és una prioritat que “tots els jutjats de la Comunitat Valenciana funcionen a ple rendiment” i ha afegit que “des de la Conselleria de Justícia som conscients de la importància d’un nou Palacio de Justícia per a Sagunt. Per aquest motiu, no s’ha parat cap projecte pese a l’escepticisme que l’Ajuntament de Sagunt mostra referent a això”.

A més, Núñez ha indicat que el Palau de Justícia projectat a Sagunt suposarà una gran inversió per a la Generalitat, ja que “l’anterior Govern va redimensionar el projecte i va incrementar el pressupost passant dels 13 milions d’euros com a inversió inicial fins a arribar als 24”.

La titular de Justícia ha remarcat que “des del meu departament seguirem en coordinació permanent tant amb l’Ajuntament com amb la resta de les institucions perquè Sagunt albergue la millor seu judicial com a capital del Camp de Morvedre”.

Obres local com a seu provisional de dos jutjats

Els treballs d’habilitació dels dos jutjats compleixen amb els requisits establits pel codi tècnic de l’edificació i resta de normativa vigent quant a aspectes de caràcter ambiental, eficiència energètica, i els materials utilitzats.

El local, situat al carrer Roma, 16 i carrer Numància sense número, tindran una superfície superior als 500 metres quadrats. Les obres inclouran un vestíbul d’entrada amb dependències de seguretat i control. Els dos jutjats disposaran de les següents dependències en cadascun d’ells: un despatx de jutge, un despatx de lletrat de l’Administració de justícia, zona administrativa amb taulell d’atenció al públic, sala de consultes professionals i arxiu.

A més, també comptaran amb una sala de vistes, una sala multiús, sales d’espera de víctimes i d’acusats / detinguts, lavabos generals i de personal i quarts d’instal·lacions.

Tags: admin València

Lo + leído

Del papel a la moda: la Biblioteca de Canet viste a Jane Austen con trajes de época artesanales del siglo XVIII

La biblioteca pública de Canet ha conmemorado el 250 aniversario del nacimiento de la escritora…

Ocho años de internamiento por el crimen machista de una niña de 15 años a manos de su novio en Orihuela

El Juzgado de Menores número 1 de Alicante ha condenado a dos jóvenes por el…

Xàtiva crea un servei municipal d’atenció psicològica per a malalts de càncer després de suprimir-lo la Generalitat

L’Ajuntament de Xàtiva posarà en marxa un nou servei municipal d’atenció psicològica per a persones…

Otras noticias

Parc arqueològic del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

Por Toni Cuquerella
Imatge de la proposta d'ubicació de la macroplanta solar al port de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Sagunt demana situar la macroplanta solar de la gigafactoria en el port marítim perquè no afecte terreny agrícola

Por Toni Cuquerella
2941 sagunt parc sagunt
El Camp de MorvedreValencia

El efecto Volkswagen e Inditex dispara hasta un 11% al alza el mercado inmobiliario de Valencia y Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
El capitell s'ha dipositat al Museu d'Arqueologia de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Rescatat un capitell del segle XV descobert en unes obres privades a l’entorn del Castell de Sagunt

Por Toni Cuquerella
José Antonio Sancho Sempere.
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer reclama al Tribunal de Comptes 151.735 euros per prevaricació i abús de funció de l’exsecretari

Por Toni Cuquerella
MIMG3428recort
El Camp de Morvedre

El documental ‘La Transició a Sagunt’ se presenta en el Casal Jove

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?