ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Justícia habilitarà un local pròxim com a seu provisional de dos jutjats a Sagunt

El condicionament suposarà una inversió de 846.020 euros i el local albergarà tots els serveis necessaris per a l'Administració de Justícia
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 28, 2023
247 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
258 sagunt baixos ampliacio jutjats

La Conselleria de Justícia i Interior habilitarà un local com a seu provisional de dos jutjats a Sagunt per a donar un adequat servei públic de la justícia.

“Malgrat tindre prevista una important inversió per al futur Palau de Justícia, com aquest tardarà a entrar en funcionament, invertirem 846.020 euros en un nou local que albergarà dos jutjats amb la finalitat de no deixar al municipi sense un servei adequat”. Una inversió que, tal com ha explicat la consellera Elisa Núñez, albergarà tots els serveis necessaris per a l’Administració de Justícia.

Per a la consellera és una prioritat que “tots els jutjats de la Comunitat Valenciana funcionen a ple rendiment” i ha afegit que “des de la Conselleria de Justícia som conscients de la importància d’un nou Palacio de Justícia per a Sagunt. Per aquest motiu, no s’ha parat cap projecte pese a l’escepticisme que l’Ajuntament de Sagunt mostra referent a això”.

A més, Núñez ha indicat que el Palau de Justícia projectat a Sagunt suposarà una gran inversió per a la Generalitat, ja que “l’anterior Govern va redimensionar el projecte i va incrementar el pressupost passant dels 13 milions d’euros com a inversió inicial fins a arribar als 24”.

La titular de Justícia ha remarcat que “des del meu departament seguirem en coordinació permanent tant amb l’Ajuntament com amb la resta de les institucions perquè Sagunt albergue la millor seu judicial com a capital del Camp de Morvedre”.

Obres local com a seu provisional de dos jutjats

Els treballs d’habilitació dels dos jutjats compleixen amb els requisits establits pel codi tècnic de l’edificació i resta de normativa vigent quant a aspectes de caràcter ambiental, eficiència energètica, i els materials utilitzats.

El local, situat al carrer Roma, 16 i carrer Numància sense número, tindran una superfície superior als 500 metres quadrats. Les obres inclouran un vestíbul d’entrada amb dependències de seguretat i control. Els dos jutjats disposaran de les següents dependències en cadascun d’ells: un despatx de jutge, un despatx de lletrat de l’Administració de justícia, zona administrativa amb taulell d’atenció al públic, sala de consultes professionals i arxiu.

A més, també comptaran amb una sala de vistes, una sala multiús, sales d’espera de víctimes i d’acusats / detinguts, lavabos generals i de personal i quarts d’instal·lacions.

Tags: admin València

Lo + leído

DigiFree: conocimiento, justicia y libertad

El proyecto DigiFree se consolida como una de las iniciativas europeas más ambiciosas, innovadoras y…

Piden tres años de prisión para el acusado de abusar de una menor de 14 años en un pueblo de la Ribera Baixa

La Audiencia Provincial de Valencia juzga hoy, lunes, a un hombre acusado de abusar sexualmente…

La Diputación invierte 700.000 euros en los trinquets de Bétera y la Pobla de Vallbona

La Diputación de Valencia ha destinado 700.000 euros para la recuperación de los trinquets en…

Otras noticias

L'alcalde de Sagunt, durant la presentació.
EconomíaEl Camp de Morvedre

Sagunt 2026: les claus de l’any en què la gigafactoria de PowerCo canviarà la ciutat

Por Toni Cuquerella
AVAlmarda5enero1 e1767769596967
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal denuncia el abandono y daños en playas de Almardà, Corinto y Malvarrosa en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
Reunion
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordRequena - Utiel

La Diputación implanta en Puçol, Requena, San Antonio de Benagéber y Catarroja la APP de quejas ciudadanas

Por Redacción ComarcalCV
Playa del Marenyet de Cullera.
El Camp de MorvedreLa Ribera Baixa

El Ministeri invertirà 42,6 milions per regenerar les platges de Canet, Sagunt, Sueca i Cullera

Por Toni Cuquerella
Platja de Canet d'en Berenguer.
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer frena l’expansió dels pisos turístics per a preservar el teixit residencial

Por Toni Cuquerella
La exposición se puede visitar en la Biblioteca de Canet.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Del papel a la moda: la Biblioteca de Canet viste a Jane Austen con trajes de época artesanales del siglo XVIII

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?