ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Presentades les noves actuacions del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 4, 2021
364 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Conjumina les diferents actuacions turístiques dels municipis que componen el Camp de Morvedre per a oferir un producte turístic únic

Els municipis de la comarca han presentat esta vesprada les noves actuacions del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre, que conjumina les diferents línies de treball i actuacions turístiques dels municipis que componen el Camp de Morvedre, per a així oferir un producte turístic únic. Esta iniciativa està elaborada conjuntament per l’Ajuntament de Sagunt, Turisme Generalitat Valenciana i per la Diputació a través del Patronat de Turisme.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que este pla pretén tindre una línia estratègica comuna entre els diferents municipis de la comarca. «Este pla pretén que a través de diferents actuacions en diferents municipis, puguem trobar eixa senda comuna que ens done homogeneïtat com a producte turístic i així ser fàcils de reconéixer i animar als i les turistes a visitar els diferents territoris, per a així ajudar-nos els uns als altres a generar riquesa, visites i al fet que la nostra pròpia ciutadania conega bé la comarca», ha assenyalat. A l’acte de presentació també han assistit alcaldes i regidors d’alguns dels municipis que participen en el pla.

D’altra banda, la treballadora de la consultoria Castro Consulting Màrqueting & Strategy, Marta Costa, que ha treballat en este pla, ha explicat les diferents actuacions del pla, que són: La senyalització interpretativa i promocional per al posicionament de marca del Camp de Morvedre i la valorització dels seus recursos turístics; el desenvolupament d’una gymcana virtual a la comarca pels principals punts d’interés turístic; la senyalització de la ruta dels llocs desapareguts; l’elaboració de projecte per a la senyalització de l’últim tram de la via verda d’ulls negres; la gerència del pla de dinamització i governança; i l’assessoria, elaboració i disseny del catàleg de productes turístics del Camp de Morvedre i la creació del club de producte turístic de la comarca.

Altres actuacions del pla són: Crear un banc d’imatges de les experiències turístiques recollides en el catàleg de productes turístics del Camp de Morvedre; la realització del Fam i Press trip amb turoperadors nacionals i mitjans especialitzats en turisme; l’assessoria, elaboració i execució del projecte Camp de Morvedre gastronòmic; la generació de continguts multimèdia del projecte Camp de Morvedre gastronòmic; la traducció a diversos idiomes i impressió de catàlegs de productes turístics i receptari del Camp de Morvedre i, finalment, accions de comunicació i difusió en línia i offline.

El Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre busca posar en valor els factors ambientals, econòmics i socioculturals des d’una perspectiva integral del destí, així com aconseguir una millor distribució de l’activitat turística en el seu territori, contribuint al reequilibri entre els espais litorals més dinàmics i aquells d’interior susceptibles de major desenvolupament turístic i dotant-los tant d’infraestructura turística com d’accions que enfortisquen l’oferta turística de tota la comarca, alguna cosa que contribueix notablement al despoblament de zones rurals.

És per això que els objectius són: Restaurar i conservar el patrimoni natural i cultural del Camp de Morvedre, dotant-lo d’elements interpretatius, lúdics i promocionals que posen en valor estos recursos per a incrementar la demanda turística; enfortir i diversificar l’oferta turística a través de la promoció i comercialització els productes turístics de la comarca, qualificant al sector empresarial per mitjà d’eines que difonguen de manera adequada els seus serveis, i finalment, promocionar i posicionar tant la marca com l’oferta turística del Camp de Morvedre en els principals mercats emissors.

Tags: Turís

Lo + leído

Paterna blinda el bosque de La Vallesa con cañones de agua inteligentes ante el riesgo extremo de incendio

El bosque de La Vallesa, el gran pulmón verde de Paterna, se encuentra bajo máxima…

Sempere atrau nous veïns amb la venda de 7 cases i noves inversions en habitatge social

Sempere continua guanyant atractiu residencial i turístic gràcies a l'arribada de nous residents i a…

L’Ajuntament de Confrides exigeix la intervenció institucional immediata: una veïna viu a un pis amb 116 gossos amuntegats

'Ajuntament de Confrides ha emés un nou requeriment urgent a la Mancomunitat de Serveis Socials…

Otras noticias

Presentación de Sagunt a Escena 2026.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena 2026: Programación completa, fechas y grandes figuras del festival en el Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
1 6
El Camp de Morvedre

La Policía Nacional detiene a 12 personas por tráfico de drogas en Camp de Morvedre

Por Pau Gómez
Port de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El Camp de Morvedre recorta su cifra de desempleados en junio con Sagunt al frente de las bajadas absolutas

Por Javier Ruiz
Treballs de l'Ajuntament de Sagunt a les platges.
El Camp de Morvedre

Comencen els treballs per a eliminar l’escaló de les platges d’Almardà, Corinto i Malva-rosa a Sagunt

Por Toni Cuquerella
Sagunt ha presentat el nou centre divulgatiu del Grau Vell.
El Camp de Morvedre

El Grau Vell de Sagunt reviu la seua història marítima: així és el nou museu del port iberoromà que ja es pot visitar

Por Toni Cuquerella
Noche de San Juan en Gandia.
El Camp de MorvedreLa SaforValenciaValencia ciudad

El dispositivo de seguridad en la noche de San Juan en la provincia de València se salda con 40 detenidos

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?