ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Presentades les noves actuacions del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 4, 2021
341 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Conjumina les diferents actuacions turístiques dels municipis que componen el Camp de Morvedre per a oferir un producte turístic únic

Els municipis de la comarca han presentat esta vesprada les noves actuacions del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre, que conjumina les diferents línies de treball i actuacions turístiques dels municipis que componen el Camp de Morvedre, per a així oferir un producte turístic únic. Esta iniciativa està elaborada conjuntament per l’Ajuntament de Sagunt, Turisme Generalitat Valenciana i per la Diputació a través del Patronat de Turisme.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que este pla pretén tindre una línia estratègica comuna entre els diferents municipis de la comarca. «Este pla pretén que a través de diferents actuacions en diferents municipis, puguem trobar eixa senda comuna que ens done homogeneïtat com a producte turístic i així ser fàcils de reconéixer i animar als i les turistes a visitar els diferents territoris, per a així ajudar-nos els uns als altres a generar riquesa, visites i al fet que la nostra pròpia ciutadania conega bé la comarca», ha assenyalat. A l’acte de presentació també han assistit alcaldes i regidors d’alguns dels municipis que participen en el pla.

D’altra banda, la treballadora de la consultoria Castro Consulting Màrqueting & Strategy, Marta Costa, que ha treballat en este pla, ha explicat les diferents actuacions del pla, que són: La senyalització interpretativa i promocional per al posicionament de marca del Camp de Morvedre i la valorització dels seus recursos turístics; el desenvolupament d’una gymcana virtual a la comarca pels principals punts d’interés turístic; la senyalització de la ruta dels llocs desapareguts; l’elaboració de projecte per a la senyalització de l’últim tram de la via verda d’ulls negres; la gerència del pla de dinamització i governança; i l’assessoria, elaboració i disseny del catàleg de productes turístics del Camp de Morvedre i la creació del club de producte turístic de la comarca.

Altres actuacions del pla són: Crear un banc d’imatges de les experiències turístiques recollides en el catàleg de productes turístics del Camp de Morvedre; la realització del Fam i Press trip amb turoperadors nacionals i mitjans especialitzats en turisme; l’assessoria, elaboració i execució del projecte Camp de Morvedre gastronòmic; la generació de continguts multimèdia del projecte Camp de Morvedre gastronòmic; la traducció a diversos idiomes i impressió de catàlegs de productes turístics i receptari del Camp de Morvedre i, finalment, accions de comunicació i difusió en línia i offline.

El Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre busca posar en valor els factors ambientals, econòmics i socioculturals des d’una perspectiva integral del destí, així com aconseguir una millor distribució de l’activitat turística en el seu territori, contribuint al reequilibri entre els espais litorals més dinàmics i aquells d’interior susceptibles de major desenvolupament turístic i dotant-los tant d’infraestructura turística com d’accions que enfortisquen l’oferta turística de tota la comarca, alguna cosa que contribueix notablement al despoblament de zones rurals.

És per això que els objectius són: Restaurar i conservar el patrimoni natural i cultural del Camp de Morvedre, dotant-lo d’elements interpretatius, lúdics i promocionals que posen en valor estos recursos per a incrementar la demanda turística; enfortir i diversificar l’oferta turística a través de la promoció i comercialització els productes turístics de la comarca, qualificant al sector empresarial per mitjà d’eines que difonguen de manera adequada els seus serveis, i finalment, promocionar i posicionar tant la marca com l’oferta turística del Camp de Morvedre en els principals mercats emissors.

Tags: Turís

Lo + leído

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat oficialment en marxa una nova edició del seu consolidat programa de…

Veolia, Cruz Roja y el Ayuntamiento de Crevillent se alían para impulsar el empleo y la sostenibilidad local

El tejido empresarial, las instituciones públicas y las entidades del tercer sector se han dado…

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

El pols institucional entre l'Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat Valenciana arran de la paralització…

Otras noticias

Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
Muntanya del castell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El pla de Sagunt per a protegir la Muntanya del Castell: un «laboratori real» per a ser Patrimoni de la Humanitat

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

Detenidos en Sagunt por cobrar hasta 800 euros por empadronar ilegalmente en un piso de El Puig

Por Pau Gómez
Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?