ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent amplia el programa de rutes turístiques guiades gratuïtes davant l’èxit de la programació de Pasqua

Els dies 30 d’abril i 7 de maig es faran noves visites guiades als refugis antiaeris, el recorregut més demandat per veïnat i visitants
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 12, 2023
184 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6464 ontinyent ruta turistica refugi antiaeri guerra civil

L’àrea de Turisme de l’Ajuntament d’Ontinyent ha ampliat les rutes turístiques guiades gratuïtes previstes per a les properes setmanes, després de l’èxit de les programades per a Setmana Santa i Pasqua.

En concret, a les més de 50 persones participants a la “Ruta dels Molins pel Barranc dels Tarongers i la Fos” i el “Passeig en bici pel paisatge agrícola tradicional” del passat cap de setmana, es sumaran altres 35 corresponents a la visita als refugis antiaeris del proper diumenge, el màxim previst en estes visites, quedant desenes de persones en llista d’espera.

La regidora de Turisme, Sayo Gandia, explicava que “l’acollida ha estat molt bona i especialment elevada a la ruta dels refugis antiaeris, que desperta un gran interés fins al punt que sols amb la gent que ha quedat a la llista d’espera pràcticament anem a omplir un dels grups de les noves visites programades. Açò torna a mostrar l’encert que va ser apostar per la recuperació d’espais vinculats a la memòria democràtica com a element d’atracció turística”, assenyalava.

Així, els propers dies 30 d’abril i 7 de maig es faran noves visites als refigis antiaeris, un recorregut guiat per a conèixer com es va viure la Guerra Civil a Ontinyent a través dels dos refugis antiaeris rehabilitats, el de l’antiga fàbrica de Tortosa i Delgado i el refugi públic del Regall. Les rutes tenen places limitades, i per a inscriure’s o ampliar la informació cal adreçar-se a la Tourist Info d’Ontinyent, al Palau de La Vila, al telèfon 962916090 o al correu [email protected]

Sayo Gandia remarcava també “l’alt interés didàctic i educatiu de estes rutes, que també tenen una alta demanda per part dels centres educatius, com també ha quedat

demostrat estos dies”. De fet, el passat dia 3 d’abril 90 alumnes de batxillerat de l’IES Jaume I van visitar els refugis; i altres 70 de l’IES l’Estació ho van fer el dia 5. A més a més, el proper 20 d’abril està prevista una nova visita de 2 grups de 40 alumnes cadascú de secundària del CEIP Lluis Vives, amb el que sols en abril 200 estudiants hauran participat dels recorreguts guiats que ofereix la regidoria de Turisme als refugis antiaeris i el Palau de la Vila.

Tags: admin Turís

Lo + leído

Fin a la falta de aparcamiento en Chiva: el Ayuntamiento compra el parking del centro que abrirá antes del verano

El Ayuntamiento de Chiva ha dado un paso fundamental para poner fin a los históricos…

Phygital: cómo unir lo digital y lo presencial en activaciones de marca

El comportamiento del consumidor ha cambiado de forma radical en los últimos años. Las personas…

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

L’Ajuntament de Sagunt ha formalitzat aquest dijous la recepció definitiva dels treballs de condicionament i…

Otras noticias

Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
LLibreJuanCaparros e1765094976343
CulturarteLa Vall d'Albaida

El Magnànim publica ‘Ontinyent, els anys decisius’ con fotografías de Juan Caparrós

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'Albaida

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?