ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Ribera Baixa
La Ribera Baixa

Sueca torna a actuar subsidiàriament per evitar que caiga un immoble ruïnós abandonat pel propietari

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:41 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado septiembre 3, 2021
451 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Després de l’actuació, s’iniciaran els tràmits oportuns perquè el propietari es faça càrrec de les despeses generades per la seua omissió del deure de conservar l’edifici en òptimes condicions

L’Ajuntament de Sueca està treballant al carrer Algemesí, en un habitatge que presenta símptomes d’un possible col·lapse de l’estructura, les conseqüències del qual, per als edificis confrontants o els veïns que caminen per la vorera junt a la seua façana, podrien ser catastròfiques.

L’Ajuntament de Sueca s’encarrega de realitzar esta actuació de manera subsidiària, com ja va ocórrer fa uns mesos amb altres similars, executant l’acció quan suposa un perill imminent. Abans de prendre esta decisió, l’Ajuntament li ha transmés al propietari la situació de perill que presenta l’edificació. Quan no s’obté cap resposta per part seua, i després de complir-se tots els terminis legals i oportuns, des de l’Ajuntament es procedeix a actuar per a evitar que puga ocórrer qualsevol accident. A continuació, s’inicien els tràmits oportuns perquè el propietari de l’immoble derruït es faça càrrec de les despeses generades per la seua omissió del deure de conservar l’edifici en òptimes condicions.

“Hem de vetlar per la integritat física dels nostres veïns i no esperar que ocórreguen desgràcies”, ha assenyalat el regidor d’Urbanisme, Fernando Franco, qui ha explicat també que des del departament es van marcar unes actuacions prioritàries a seguir pel fet que afectaven directament la integritat física de la ciutadania. “Estes actuacions afectaven un nombre determinat d’edificis que presenten estat de ruïna. En la passada legislatura, des de l’oposició, vaig preguntar en diverses ocasions per estos immobles a l’anterior govern municipal, ja que presentaven perill de despreniment, i la resposta va ser sempre la mateixa: està requerit al propietari. Ara, a més del requeriment, i després de complir-se tots els temps legals que se li concedeixen al propietari, si no actua, ho farà l’Ajuntament, sent les despeses que es produïsquen sempre a càrrec del propietari de l’immoble o solar. Hem de tindre ciutats lliures i segures perquè els espais públics els gaudim tots”.

Per la seua part, l’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha explicat que «un altre dels nostres objectius en esta legislatura consistia a posar al dia alguns immobles que oferien una certa perillositat als vianants i, amb això, anar eliminant gradualment totes eixes tanques que semblaven perpetuar-se amb els anys als nostres carrers i que estan repartides per diferents llocs de la ciutat. Existeix un full de ruta per a anar millorant els carrers i places de Sueca, i estes actuacions també formen part d’eixa dignificació».

Tags: Sueca

Lo + leído

Les empreses d’Ontinyent i la Vall d’Albaida capitanegen la presència tèxtil valenciana a la nova fira Textilhogar 2026

La comarca de la Vall d’Albaida reafirma la seua posició com a motor indiscutible de…

Luz verde a la planta solar de Vila-real mientras el Consell frena la fotovoltaica de Andilla por su impacto paisajístico

La Conselleria de Medio Ambiente, Infraestructuras, Territorio y de la Recuperación de la Generalitat Valenciana…

Alumnos y profesores del IES 1 de Requena sufren goteras y descargas eléctricas

La sección sindical de la CGT ha denunciado ante la Inspección de Trabajo la situación…

Otras noticias

'Zero en conducta' de La Phazz.
CulturarteLa Ribera Baixa

El MIM Sueca 2026 arranca la seua 36a edició amb 20 companyies i l’estrena absoluta de Merce Tienda

Por Toni Cuquerella
Els mexicans de Burguettos han guanyat la 65a edició del Concurs Internacional de Paella de Sueca.
La Ribera Baixa

La millor paella del món es cuina a Mèxic: el restaurant Burguettos guanya el 65 Concurs Internacional de Sueca

Por Toni Cuquerella
Paella del concurs de Sueca.
La Ribera Baixa

El Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca celebra la seua 65a edició amb 40 xefs de cinc continents

Por Toni Cuquerella
Un operari treballa en una inundació.
La Ribera Baixa

Sueca rep 8,5 milions de fons europeus per a obres contra les inundacions

Por Toni Cuquerella
260824 foto VICE3 Proyecto drones 2
L'Horta NordLa Ribera BaixaValencia ciudad

València, Sueca, Meliana y Alboraya refuerzan el control de sus aguas costeras con sensores en tiempo real y drones

Por Javier Ruiz
sueca
La Ribera Baixa

Sueca construirà un panteó al cementeri municipal per a les 54 víctimes de la Guerra Civil

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?