ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Ribera Baixa
La Ribera Baixa

Sueca participa en la campanya per reduir l’impacte del plàstic a l’entorn natural de l’Albufera

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:52 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado mayo 18, 2021
507 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

En aquesta iniciativa participa la Creu Roja i es compta amb el finançament de SAV Agricultores de la Vega

La regidora de Medi Ambient de l’Ajuntament de Sueca, Carmen Pérez, ha acudit a la presentació d’un nou projecte de Creu Roja Espanyola de neteja i conscienciació per a evitar l’impacte de residus en l’entorn natural de l’Albufera, i que compta amb el finançament de SAV Agricultores de la Vega. Sota el lema ‘Per una Albufera sense plàstics’, el voluntariat de Creu Roja i de SAV realitzarà eixides regulars durant els pròxims mesos amb la finalitat de realitzar neteges, detectar focus d’acumulació de residus i sensibilitzar la ciutadania.

“Des de l’Ajuntament, tenim previst mantindre diverses reunions amb els responsables de Creu Roja amb la finalitat de reforçar i recolzar este voluntariat en tot allò que precisen i estiga al nostre abast, donada la gran sensibilitat que es necessita al voltant dels problemes mediambientals”, ha assenyalat la regidora de Medi Ambient, Carmen Pérez.

En l’acte s’ha posat en valor l’aposta de Creu Roja i de SAV Agricultores de la Vega per a consolidar esta iniciativa que pretén fomentar bones pràctiques ambientals entre els col·lectius que desenvolupen la seua activitat al Parc Natural de l’Albufera. Un equip format per 10 persones voluntàries de Creu Roja Espanyola i de SAV Agricultores de la Vega realitzarà eixides regulars durant els pròxims 10 mesos, a excepció del mes d’agost. En total, s’han previst 18 eixides en les quals es realitzarà un seguiment de les zones més afectades per l’acumulació de residus a l’entorn de l’Albufera, entre elles la Muntanyeta de Sants, l’Ullal de Baldoví i l’Ullal dels Sants.

El projecte es completa amb actuacions de conscienciació entre col·lectius que desenvolupen la seua activitat en l’entorn. El Parc Natural de l’Albufera acumula residus generats en la seua conca hidrogràfica que desemboquen en este entorn. La majoria d’estos envasos són de plàstic, causant un greu problema per a la biodiversitat. D’esta manera, Creu Roja amplia la seua contribució per a protegir este espai natural amb gran varietat d’hàbitats que permeten l’existència de diversitat d’espècies de fauna i flora. A més, des de fa cinc anys consecutius, Creu Roja duu a terme un projecte de vigilància per a la prevenció d’incendis forestals a la Devesa-Albufera durant els mesos d’estiu.

Tags: Sueca

Lo + leído

Les empreses d’Ontinyent i la Vall d’Albaida capitanegen la presència tèxtil valenciana a la nova fira Textilhogar 2026

La comarca de la Vall d’Albaida reafirma la seua posició com a motor indiscutible de…

Luz verde a la planta solar de Vila-real mientras el Consell frena la fotovoltaica de Andilla por su impacto paisajístico

La Conselleria de Medio Ambiente, Infraestructuras, Territorio y de la Recuperación de la Generalitat Valenciana…

Alumnos y profesores del IES 1 de Requena sufren goteras y descargas eléctricas

La sección sindical de la CGT ha denunciado ante la Inspección de Trabajo la situación…

Otras noticias

'Zero en conducta' de La Phazz.
CulturarteLa Ribera Baixa

El MIM Sueca 2026 arranca la seua 36a edició amb 20 companyies i l’estrena absoluta de Merce Tienda

Por Toni Cuquerella
Els mexicans de Burguettos han guanyat la 65a edició del Concurs Internacional de Paella de Sueca.
La Ribera Baixa

La millor paella del món es cuina a Mèxic: el restaurant Burguettos guanya el 65 Concurs Internacional de Sueca

Por Toni Cuquerella
Paella del concurs de Sueca.
La Ribera Baixa

El Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca celebra la seua 65a edició amb 40 xefs de cinc continents

Por Toni Cuquerella
Un operari treballa en una inundació.
La Ribera Baixa

Sueca rep 8,5 milions de fons europeus per a obres contra les inundacions

Por Toni Cuquerella
260824 foto VICE3 Proyecto drones 2
L'Horta NordLa Ribera BaixaValencia ciudad

València, Sueca, Meliana y Alboraya refuerzan el control de sus aguas costeras con sensores en tiempo real y drones

Por Javier Ruiz
sueca
La Ribera Baixa

Sueca construirà un panteó al cementeri municipal per a les 54 víctimes de la Guerra Civil

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?