ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca instal·la barreres flotants per a disminuir l’arribada de residus sòlids a les platges

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 6, 2022
452 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Aquests elements s’instal·len perquè els residus no acaben finalment en la mar, i que seran recollits periòdicament per l’empresa responsable de la seua col·locació

Després de l’experiència de l’any passat, l’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Medi Ambient, ha procedit novament a la instal·lació de barreres flotants en punts claus del sistema de séquies que desemboquen en la mar per a evitar, en la major mesura possible, l’arribada de residus a les platges. La desembocadura de les séquies que envolten els camps d’arròs en la mar representa un problema de difícil solució, almenys a curt termini. Per això, des del consistori es treballa per a agilitar al màxim unes gestions administratives i burocràtiques que es preveuen molt lentes i complexes i, al mateix temps, es busquen solucions provisionals, com ara la instal·lació d’estes barreres flotants de contenció de residus sòlids perquè no acaben finalment en la mar, i que seran recollits periòdicament per l’empresa responsable de la seua col·locació.

La regidora de Medi Ambient, Carmen Pérez, ha assenyalat que, “a l’igual que l’any passat, enguany hem tornat a instal·lar les barreres flotants, encara que com a novetat, una vegada finalitze l’estiu no es retiraran sinó que romandran fixes tot l’any. La finalitat d’esta mesura és que els plàstics, i altres residus flotants que per diferents causes acaben en les séquies, no arriben a les platges. Gràcies a les estadístiques de l’any passat, s’ha demostrat que esta mesura provisional funciona, per les quantitats de residus de plàstic retirats que no van arribar a la mar”. Així mateix, la responsable de Medi Ambient ha fet una crida a la ciutadania, agricultors i visitants perquè extremen les precaucions a fi d’evitar que estos residus acaben en les séquies, “la majoria d’ells corresponen a refrescos i botelles i no a productes del camp. Hauríem de prendre consciència de la importància del reciclatge i del gravíssim problema mediambiental que s’està produint amb la gran quantitat de plàstics acumulats en la mar”, conclou Carmen Pérez.

Tags: Sueca

Lo + leído

Un ampli dispositiu policial protegirà els concerts i la nit de disfresses a Tavernes de la Valldigna

Tavernes de la Valldigna blindarà les seues Festes Majors amb un operatiu de seguretat que…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 9 de septiembre

Requena afronta un miércoles 9 de septiembre con cielos muy nubosos y lluvias persistentes, temperaturas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el miércoles 9 de septiembre

El miércoles 9 de septiembre en Gandia se espera un día nuboso con lluvia, temperaturas…

Otras noticias

Vuelta de los alumnos de Picanya al colegio tras la DANA.
Comunitat ValencianaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

Un estudio tras la DANA de 2024 revela que los alumnos valencianos desconocen los protocolos ante catástrofes e impulsa un cambio en las aulas

Por Toni Cuquerella
5821190809926177896
La Ribera Baixa

Cullera lleva 120 músicos a desfilar por las calles de Jever en Alemania

Por Javier Ruiz
Parque empresarial de Almussafes.
La Ribera Baixa

El paro se estanca en la Ribera Baixa en agosto mientras Cullera y Almussafes reducen sus desempleados

Por Toni Cuquerella
Un operari treballa en una inundació.
La Ribera Baixa

Sueca rep 8,5 milions de fons europeus per a obres contra les inundacions

Por Toni Cuquerella
cullera
La Ribera Baixa

Cullera aconsegueix 9 milions d’euros de fons europeus per a blindar el passeig marítim contra els temporals

Por Adrián Lupiáñez
Comparecencia del ministro de Hacienda, Arcadi España, en Aldaia.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

El Gobierno asigna 273 millones de fondos europeos a 95 municipios para la reconstrucción tras la DANA

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?