ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca comptarà amb una nova Llar del Jubilat en la que l’ajuntament invertirà 400.000 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 17, 2021
271 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

La nova Llar del Jubilat, tindrà uns 450 metres quadrats i capacitat per a 150 persones

L’Ajuntament de Sueca està construint la que serà la nova Llar del Jubilat del municipi, unes instal·lacions que suposaran una inversió de 400.000 euros. “Per fi, podem comprovar ja com la nova Llar del Jubilat va prenent forma. Per a nosaltres era una prioritat, atés que les instal·lacions del Centre de la placeta del Convent s’havien quedat insuficients. Per això, esta actuació estava contemplada en els pressupostos que vam aprovar l’any passat”, ha explicat l’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, qui ha realitzat una visita a les obres junt als regidors de Persones Majors, Vladimir Micó, i Urbanisme, Fernando Franco; l’arquitecte i els tècnics; per a comprovar l’estat dels treballs i els tempos d’execució i finalització que s’han marcat.

El regidor de Persones Majors, Vladimir Micó, ha incidit també en la necessitat de disposar d’esta nova Llar del Jubilat a Sueca “perquè els nostres majors puguen comptar definitivament amb un lloc pròpiament seu. D’esta manera, descongestionarem el Centre Integral de Persones Majors de la placeta del Convent, en el qual es continuaran prestant els serveis per part de l’Ajuntament, però ara podran disposar també d’este lloc obert a tota la ciutadania per a gaudir de l’oci, reunir-se, prendre’s un café, parlar o organitzar les seues pròpies activitats”.

La nova Llar del Jubilat se situarà en un edifici que es troba a l’entorn dels Molins del Pasiego, encara que no pertany a este complex, i al costat de la Biblioteca Pública. Es tracta d’una construcció industrial de principis del segle XIX que es va utilitzar prèviament com a graner per a l’arròs i com a taller d’artistes fallers. La nova Llar del Jubilat comptarà amb una sala gran per a diferents usos, bar, serveis, magatzem i una terrassa envidrada, per a poder ser utilitzada també a l’hivern, amb vistes als Molins.

“Al tractar-se d’un edifici de propietat municipal, ens va semblar una idea encertada utilitzar-lo com a nova Llar del Jubilat, a més de per la seua importància arquitectònica, per les seues possibilitats i el seu entorn, un lloc tranquil. El nou centre estarà dotat de totes les característiques pròpies d’una Llar de Jubilats adaptada al segle XXI. Al mateix temps, aprofitarem per a obrir un carrer per als vianants que discorrerà entre l’edifici de la Biblioteca i este nou centre, facilitant la connexió amb els Jardins del Sequial i evitant així haver de fer un volta més gran per a accedir a l’edifici”, ha assenyalat l’alcalde, Dimas Vázquez.

Per al regidor d’Urbanisme, Fernando Franco, es tracta d’una ubicació excel·lent en trobar-se en un entorn privilegiat junt als Molins i la Biblioteca, la qual cosa propiciarà una connexió major entre generacions més joves i de més edat. “L’edifici es trobava en unes condicions deteriorades per falta de manteniment durant molts anys. La nova Llar del Jubilat, d’uns 450 metres quadrats i capacitat per a 150 persones, comptarà amb una zona d’ús general per a jocs de taula, sopars, ball, etc., i una altra més tranquil·la per a veure televisió, llegir, etc. A més, disposarà d’uns banys totalment condicionats i accessibles, i una zona de bar i magatzem”. Una de les principals actuacions que es duran a terme en l’edifici consistirà en l’eliminació de totes les humitats, així com en la restauració de la coberta. “Es tracta d’un esforç molt important per part de l’Ajuntament per a crear este nou espai al servei de les persones majors”, en paraules de Fernando Franco.

L’arquitecte de les obres, Vicent Meseguer, ha explicat que el projecte “contempla l’aprofitament de tot el volum d’este espai singular i meravellós, amb una coberta inclinada i una altura de més de cinc metres en algunes zones. Integrarem tot el que es puga la nova actuació en la construcció tradicional”.

Tags: Sueca

Lo + leído

Entra en servicio en Chiva la pasarela de 32 metros que conecta dos puntos estratégicos del municipio

Chiva da un paso más en la recuperación tras la dana de octubre de 2024…

Europa ya tiene modelo: “Pasos Digitales hacia la Libertad” irrumpe como referente internacional en reinserción

Europa no está buscando soluciones. Empieza a encontrarlas. El proyecto “Pasos Digitales hacia la Libertad”,…

Más de 30 especialistas debaten en Valencia sobre imagen, cultura e inteligencia artificial

Valencia se convertirá esta semana en punto de encuentro para el análisis de la imagen…

Otras noticias

Concert de La Fúmiga.
La Ribera Baixa

Ningú es vol perdre el comiat de La Fúmiga: ‘sold out’ històric a les Festes de Cullera

Por Toni Cuquerella
Enguix en Castello de la Ribera foto Abulaila 13
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Antella, Algemesí y Corbera concentran algunas de las principales actuaciones del Pla Obert en la Ribera

Por Javier Ruiz
cliente cullera
La Ribera Baixa

El suministro de agua se consolida como el servicio municipal mejor valorado en Cullera

Por Javier Ruiz
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
La Guardia Civil ha detenido al facultativo.
La Ribera Baixa

Detenido un médico en Cullera por presuntas agresiones sexuales a dos pacientes

Por Toni Cuquerella
socorrismeCullera3 1
La Ribera Baixa

Cullera activa el servicio especial de socorrismo en Semana Santa

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?