ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L' Horta Sud

À Punt trasllada els informatius a Paiporta per a homenatjar les víctimes un mes després de la tragèdia

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 29, 2024
509 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
5380 informatius da punt a les localitats afectades per la dna

La radiotelevisió pública ha preparat una programació especial per a hui divendres, 29 de novembre. Quan es compleix un mes de la fatídica barrancada que va assolar la franja central de València, À Punt es trasllada a la denominada zona zero per a realitzar en directe els informatius.

El plató exterior estarà situat en una balconada de la primera planta de l’Ateneu de Paiporta, conegut com El Casino. Des d’eixa posició es veu darrere el barranc de Poio, que va portar l’aigua amb fang de la tragèdia. En este escenari els informatius de la radiotelevisió valenciana realitzaran els informatius Les notícies del matí, amb Xavi Borràs, el NTC migdia que presenta Rosa Romero i el NTC nit amb Amparo Fernández. 
  
Els informatius tindran connexions en directe amb altres pobles afectats i en plató hi haurà protagonistes directes de la DANA i altres persones implicades en tasques de reconstrucció. 
À Punt, la radiotelevisió pública valenciana, ha seguit la tragèdia des del principi sense parar, amb tres setmanes consecutives d’una programació en directe ininterrompuda. Va ser el primer mitjà que entrà en molts pobles per a contar l’abast de catàstrofe els primers dies. Ha estat i està al costat de les víctimes i ara amb motiu d’esta data, un mes després d’aquell fatídic dia, vol traslladar el focus informatiu al lloc com a homenatge a tots els afectats, per recordar-los que la radiotelevisió pública els acompanyarà fins el final de la reconstrucció. 

El magazín de matí Bon dia, Comunitat Valenciana, amb Ximo Rovira i Gemma Juan i el magazín En directe de vesprada, conduït per Àlex Blanquer, també dedicaran els espais en exclusiva a les conseqüències de la DANA.

 

La ràdio a Paiporta

El magazín de Les notícies del matí que presenta Clara Castelló també es desplaçarà a Paiporta per a fer, des d’este poble, l’espai a partir de les 10:00 h. Tindrà testimonis de persones afectades i explicarà la situació en què es troben un mes després de la tragèdia. 

 

Concert Vetlatori des del Castell d’Alaquàs

I a les 22:30 h, la música i la poesia agafen el testimoni per continuar amb l’homenatge a les víctimes de la DANA. À Punt unirà diferents veus valencianes en el concert Vetlatori, que pretén ser un acte de germanor en què diversos artistes compartiran el dolor de tota la societat valenciana per esta catàstrofe. La Maria, els germans Penalba, Titana o Neus Ferri i el grup Les Folies de Carcaixent, entre altres artistes, compartiran el seu talent en honor als afectats per la DANA. Serà des del Castell d’Alaquàs i la cançó protagonista serà l’emotiva “Mon vetlatori” de La Maria, que en la versió original obrirà el concert. 

Per al tancament, els espectadors escoltaran en primícia una versió feta expressament i interpretada per La Maria, acompanyada pels Pequeños Cantores de Valencia i un quartet de corda.

Tags: admin Paiporta

Lo + leído

El factor humano detrás de los incendios: el 37,9 % de los fuegos en el territorio son provocados y el 30 % se deben a descuidos

La Generalitat Valenciana ha activado un dispositivo extraordinario de prevención y extinción de incendios forestales…

Detenidos en València por suplantar a una empresa y retirar amianto irregularmente

La Guardia Civil ha detenido a dos hombres e investigado a un tercero en València…

Guadassuar avanza en la reforma de su red hídrica con una inversión de 242.000 euros tras los daños de la DANA

Las obras de reparación y mejora en las infraestructuras hídricas de Guadassuar avanzan a buen…

Otras noticias

Operación de la Guardia Civil en Torrent.
L' Horta Sud

Macroredada en Torrent: seis detenidos tras sembrar el caos en moto por la A-7, incluidos dos menores de 12 y 16 años

Por Toni Cuquerella
Zulima Pérez, durante su comparecencia.
L' Horta SudLa Ribera AltaRequena - Utiel

El Gobierno destina más de 400 millones al sector agrario tras la DANA y supera los 40 millones en ayudas para los regantes del Túria

Por Toni Cuquerella
Reunión en la Mancomunitat de l'Horta Sud.
L' Horta Sud

L’Horta Sud lanza el primer protocolo comarcal ante emergencias y catástrofes tras la DANA

Por Toni Cuquerella
DSC3420 copia.jpg
L' Horta Sud

Una jornada informativa explicará en Paiporta las actuaciones clave para modernizar el agua y el saneamiento

Por Javier Ruiz
Equipos de refrigeración para los centros públicos de Primaria de Quart de Poblet.
L' Horta Sud

Olas de calor en los colegios: Quart de Poblet instala refrigeración de urgencia ante el silencio de la Conselleria

Por Toni Cuquerella
Pleno del Ayuntamiento de Paiporta.
L' Horta Sud

Paiporta sorprende con sus cuentas tras la DANA: superávit millonario y fondos listos para la reconstrucción

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?