ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Ontinyent presenta un pla per aconseguir la màxima qualificació dins la nova Llei Autonòmica d’Àrees Industrials

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 22, 2021
269 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

Jorge Rodríguez destaca l’acció com un nou pas per comptar amb noves subvencions que afegir als 5 milions d’euros de diners públics invertits als polígons des de 2017

Valorar l’estat dels polígons d’Ontinyent per prioritzar les inversions que els permeten assolir la màxima qualificació en la nova Llei Autonòmica de Modernització d’Àrees Industrials. Aquest és l’objectiu del Pla d’Àrees Industrials que es presentava aquest dimecres al Museu Tèxtil d’Ontinyent, un document encarregat per l’Ajuntament a la Federació de Polígons Empresarials de la Comunitat Valenciana (FEPEVAL) a petició del Consell Econòmic i Social Municipal (CES).

En l’acte de presentació, l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, destacava que el document suposa una “fulla de ruta” per adaptar els polígons a la nova llei “i aconseguir el reconeixement de les nostres zones industrials dins la màxima categoria establerta, el que permetrà accedir a noves ajudes i subvencions que afegir als més de 5 milions d’euros invertits des de 2017 als polígons per l’Ajuntament i la Generalitat. Tenir polígons més eficients, segurs, verds i millor equipats ens permetran avançar millor cap al futur, ser més competitius i generar i mantenir més llocs de feina, perquè no sols facilitem el treball de les nostres empreses sinó també l’arribada de noves”.

El contingut de l’estudi era presentat per Eduard Amer, coordinador del projecte, qui explicava que El treball s’ha elaborat en tres fases, de recopilació d’informació, treball de camp amb entrevistes i enquestes i anàlisi de la informació. S’han analitzat aspectes com la gestió i governança, subministrament, serveis, seguretat, medi ambient i tecnologies i telecomunicacions, establint-se un pla d’acció que es concreta en 4 grans línies (consolidació i millora d’infrastructures i serveis; impuls a la sostenibilitat; governança i gestió estratègica; i impuls a la indústria 4.0), que al seu torn es concreten en 42 accions que es concreten en fitxes on consta la descripció de la intervenció, els objectius, les entitats implicades o el nivell de prioritat.

El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, destacava la importància d’una acció “que se suma a totes les que ve fent l’Ajuntament d’Ontinyent no sols amb les inversions en infraestructures, sinò també amb el seguit d’ajudes que tenim a les empreses en matèria d’internacionalització, innovació, emprenedoria o comercialització i màrketing, a més de la posada en marxa del Clúster Tèxtil Sanitari. Tot i no ser una competència municipal, la política industrial és una de les prioritats del Govern d’Ontinyent”.

El Gerent de FEPEVAL, Diego Romà, destacava que el Pla “fa un diagnòstic de la situació dels parcs empresarials, destacant els punts forts i també aquells que es poden millorar per accedir a la màxima classificació de les tres previstes a la nova llei (bàsica, consolidada i avançada). És un document que suposa un important pas endavant per avançar cap a l’excel·lència en la gestió incorporant nous serveis que donen més valor afegit”, assenyalava.

Per la seua banda, el President de COEVAL, Javier Cabedo, apuntava que l’actual impuls que s’està donant a les àrees industrials a nivell autonòmic “naix d’una petició de COEVAL a Jorge Rodríguez quan presidia la Diputació, de la qual va sorgir una reunió amb la presidència de la Generalitat, que al seu torn va desembocar en els primers plans d’ajudes de l’IVACE. Cal agrair a l’Ajuntament i la Generalitat l’impuls donat als nostres polígons, que no tenen res a veure amb els de fa 5 anys”, manifestava.

En l’acte també intervenia el President d’ATEVAL Vall d’Albaida, Rafa Lurbe, qui posava de relleu la importància de la iniciativa del Pla d’Àrees Industrials “com a element potenciador de la indústria en Ontinyent, i de comptar amb uns polígons de qualitat. La millora continua de les àrees industrials és necessària, i el treball que es ve fent a la ciutat per impulsar el que és el seu principal motor econòmic és molt positiu, perquè permet treballar millor i atraure a més empreses”, afegia.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Sagunt pide a la Generalitat un nuevo centro de salud y ampliar el hospital

El Ayuntamiento de Sagunt ha solicitado a la Generalitat Valenciana la puesta en marcha urgente…

Paterna y Burjassot lideran la creación de empleo en febrero en Horta Nord

La comarca de Horta Nord ha cerrado febrero de 2026 con apenas 11 personas más…

Mislata y Torrent tiran del empleo mientras el paro de Horta Sud repunta en Paiporta y Xirivella

La comarca de L’Horta Sud, el motor demográfico y económico que rodea la capital valenciana,…

Otras noticias

Juan Roig en el Centro de Coinnovacion en Poligono Fuente del Jarro en Paterna Valencia
Economía

Mercadona alcanza 41.858 millones en facturación y crea 5.000 empleos en 2025

Por Pau Gómez
Comercial Jucarsa
Economía

Comercial Jucarsa: soluciones profesionales en herramientas y suministros industriales

Por Javier Ruiz
Foto 1 Donaciones
Economía

Mercadona dona más de 3.000 toneladas de alimentos en la Comunitat Valenciana en 2025

Por Javier Ruiz
Vista de Benidorm
EconomíaLa Marina Baixa

Benidorm consolida su liderazgo en eficiencia hídrica tras invertir más de 45 millones en dos décadas junto a Veolia

Por Javier Ruiz
Trabajadores de Mercadona 02
Economía

Mercadona destina 1.000 millones a reforzar salarios, primas y jornada laboral de 112.000 empleados

Por Javier Ruiz
2e760eb0 e475 4288 ad5a 9d2a5772b2ac
Economía

Líderes europeos abordan el reto demográfico y el futuro del mundo rural

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?