lunes, 16 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent convoca reunions als barris per informar sobre les subvencions municipals a instal·lacions fotovoltaiques

La pionera convocatòria a la que es poden presentar sol·licituds fins al 6 de desembre atorga ajudes de fins a 900 euros i prioritza la participació en sistemes d’autoconsum col·lectiu
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 21, 2024
98 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7931 sayo gandia

La regidoria de Sostenibilitat de l’Ajuntament d’Ontinyent ha convocat una sèrie de reunions als barris per informat a la ciutadania sobre la nova línia de subvencions municipals a la instal·lació de fotovoltàiques d’autoconsum tant individual com col·lectiu, que atorgarà ajudes de fins a 900 euros, i a la que es poden presentar sol·licituds fins al proper 6 de desembre.

Les reunions tenen lloc dimecres 20 de novembre a les 19:30 hores al Centre Cívic del barri del Llombo; dijous 21 de novembre a les 19:00 hores al Centre Cívic de Sant Josep; i dimarts 26 de novembre al Centre Integral de Majors del Barri de Sant Rafel, també des de les 19:00 hores.

La regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, explicava que “son sessions informatives per fomentar l’aprofitament d’estes pioneres ajudes, que per primera volta inclouen i donen prioritat als sistemes d’autoconsum col·lectiu. Fins ara només es podien acollir instal·lacions individuals, però ara qualsevol persona propietària d’un habitatge, local comercial o establiment en el casc urbà (excepte sol industrial) pot participar en una Comunitat Energètica Local (CEL) i obtindre els avantatges de les instal·lacions fotovoltàiques, sense necessitat de fer una instal·lació en la seua teulada, ja que la instal·lació pot ser col·lectiva i situada a una distància de fins 2 km”.

La convocatòria ha estat publicada al Butlletí Oficial de la Província, i estarà vigent fins al 6 de desembre. A la mateixa es poden acollir totes les instal·lacions fetes des de l’1 de gener de 2024 fins el 30 de setembre de 2024, mentre que les instal·lacions fetes a partir de l’1 d’octubre de 2024 es podran presentar a la convocatòria de 2025. Segons s’exposa a les bases, les instal·lacions individuals en les teulades de les cases també son objecte d’estes subvencions, però amb menys punts que les col·lectives. A mes a més, les vivendes situades en el conjunt protegit de la Vila i l’àmbit del pla de reforma interior del Centre Històric Raval–Poble Nou, tindran preferència per accedir a les subvencions, ja que dins dels criteris de valoració tenen 5 punts addicionals, que altres zones no tenen. L’import de la subvenció es de 300 euros per kWp, amb un màxim de 3 kWp, i un total màxim de 900 euros per instal·lació.

La regidora de Sostenibilitat recordava que en Ontinyent existeix una Associació Comunitat Energètica Local d’Ontinyent, sense ànim de lucre, per a fomentar estes instal·lacions col·lectives, amb projectes ja en marxa, als quals els interessats es poden acollir. De fet, a les reunions d’estos dies participaran junt als tècnics municipals alguns membres de la CEL, per exposar i explicar el seu funcionament.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Buscan en el Turia a un hombre desaparecido entre Manises y Paterna tras bañarse en el Azud de la Acequia de Tormos

Un hombre de 35 años y nacionalidad colombiana permanece desaparecido desde este domingo por la…

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

La Vila Joiosa fue el escenario del esperado concurso de pebrereta, una de las actividades…

Triana Benavent es proclama Fallera Major Infantil de Gandia 2026

El Palau Ducal de Gandia fue el escenario de la emotiva demanà de Triana Benavent…

Otras noticias

Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
La Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?