ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El III Fòrum Empresa Activa aborda en Ontinyent la gestió i evolució del talent en les empreses

Representants polítics, empresarials i del món educatiu assisteixen a les tres ponències realitzades dins del Fòrum al Centre Cultural Caixa Ontinyent
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 26, 2024
119 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
5333 ontinyent forum empresa activa

El III Fòrum Empresa Activa ha viscut el seu acte central en una jornada celebrada en el Centre Cultural Caixa Ontinyent, que enguany es centrava en diferents aspectes vinculats a la gestió i evolució del talent en les empreses.

El Fòrum, impulsat pels Ajuntaments d’Ontinyent, l’Olleria i Bocairent, la Confederació Empresarial de La Vall d’Albaida (COEVAL), amb la direcció i coordinació del Grupo Innova, comptava amb l’assistència de representants polítics, empresarials i del món educatiu (amb alumnat i professorat de diversos centres secundària i Batxillerat), i incloa tres ponències.

En la primera de les ponències, Maria Hurtado, graduada en Turisme per la Universitat de València i responsable de recursos humans de Hays, consultora especialitzada en la selecció de personal, parlava al voltant de la professionalització i el talent en el sector industrial. Acte seguit, Ester Artigues, graduada en Relacions Laborals i Recursos Humans i directora del departament de Recursos Humans de Motilla, impartia una segona ponència sobre l’evolució del talent; i finalment, Alejandro Pereira Zambrano director d’un gabinet de psicologia i creador de Mentelem, un servei de salut mental per a empreses de base tecnològica, parlava dels riscos psicosocials que poden impedir que el talent es desenvolupe.

Tant els alcaldes d’Ontinyent, Jorge Rodríguez; Bocairent, Xavier Molina; i l’Olleria, Ramón Vidal; com el president de Coeval, Javier Cabedo, coincidien novament en posar en valor i destacar la importància del treball conjunt “per contribuïr des d’una aliança de municipis veïns amb un mateix ADN industrial en favor del teixit empresarial com a generador d’activitat econòmica i llocs de trebal, potenciant la professionalització i el talent a les

empreses, així com les sinèrgies per augmentar la competivitat d’un sector molt consolidat però que encara té marge d’evolució i aprenentatge”. Els resultats del fòrum seran analitzats en una posterior jornada de cloenda que tindrà lloc al municipi de Bocairent.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Gandia destina 214.500 euros a 44 entidades deportivas

El Ayuntamiento de Gandia ha anunciado una inversión de 214.500 euros destinados a las entidades…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?